Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Overkill’s The Walking Dead: Zamieszanie wokół wersji konsolowej

Wokulski czwartek, 21 lutego 2019, 13:52 Plotka

Dystrybutor dementuje plotki o zwrocie pieniędzy za pre-ordery, podczas gdy wydawca notuje tragiczne wyniki finansowe.

Wszystko zaczęło się, gdy na reddicie pojawił się screenshot z informacją przesłaną przez obsługę klienta PlayStation Store.

Dziękujemy za złożenie zamówienia przedpremierowego na Overkill’s The Walking Dead.

Wydawca powiadomił nas, że gra została anulowana. W rezultacie jesteśmy zmuszeni do wycofania pre-ordera z PlayStation Store oraz anulowania wszystkich zamówień. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 5-7 dni roboczych.


Doniesienie brzmiało wiarygodnie – w końcu wszystkie znaki na niebie i ziemi zwiastowały katastrofę. W styczniu mogliśmy świętować rocznicę odroczenia konsolowej premiery „na czas nieokreślony”. Potencjalni kupcy z pewnością pamiętali też, jak skończyły konsolowe porty Paydaya 2. A samo Overkill’s The Walking Dead można określić krótko: średniak. Pogrzebana przez bugi oraz przerost ambicji produkcja skończyła jako ceniona przez garstkę oddanych fanów strzelanka z niemal równiutką średnią 50% w serwisie Metacritic i doprowadziła wydawcę na skraj bankructwa. Te wszystkie czynniki sprawiły, że kiedy polska strefa czasowa smacznie spała, informacja o „anulowaniu” gry rozeszła się po serwisach branżowych z prędkością światła. Po kilku godzinach na stronie wydawcy pojawiło się jednak sprostowanie.

Chielibyśmy jedynie wyjaśnić sytuację z konsolową edycją Overkill’s The Walking Dead i potwierdzić, że gra nie została anulowana, lecz jedynie przełożona na inny termin, podczas gdy jej produkcja nadal trwa. Będziemy informowali o sytuacji na bieżąco.


Niezależnie od tego, czy doniesienie z reddita to zwykły fejk, czy też błąd ze strony sklepu PlayStation – sytuacja gry, studia oraz wydawcy pozostaje wciąż nieciekawa. Opublikowane przez Starbreeze wyniki finansowe za czwarty kwartał zeszłego roku nie pozostawiły na grze suchej nitki, gdyż zarobiła ona jedynie 3,7 miliona dolarów. Dla porównania: Payday 2 (tytuł już prawie sześcioletni!) w tym samym okresie przyniósł ponad 2 miliony dolarów. Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że wymieniony w grudniu prezes wie co robić i wyprowadzi wydawcę (odpowiedzialnego m.in. za serię Psychonauts) na prostą.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 22 lutego 2019, 0:16   Debosy
Ja tam kupiłem tą gram i jest fajnie. Gra contentowo nie jest zła i wciąga. To co tę grę dobija raz za razem to debilne twórców. Niemniej mam za sobą już ponad 84 godziny gry wiec calkiem niezle.
czwartek, 21 lutego 2019, 22:55   deanambrose
To smutne kiedy najlepszą rzeczą w grze były trailery przedstawiające postacie.
czwartek, 21 lutego 2019, 14:45   Keepo7
Jak głupim trzeba było byc, by preorder tego czegos kupic xD
czwartek, 21 lutego 2019, 14:08   Renzov
Zrobili crapa, i teraz robią twarz Pikachu. Słabe zagranie, podobnie jak słaba gra.
czwartek, 21 lutego 2019, 14:07   Darku22
Miał być następca L4D, a wyszedł brat fallout 76.

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Bunt (ang. Riot) – rzeczownik

(1.1) sprzeciw, protest, opór

(1.2) wystąpienie grupy ludzi przeciwko jakiejś władzy

Komentarzy:
25

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Zaczęło się w roku 1987. W salonach gier królowały Contra i Operation Wolf, szczęśliwi posiadacze komputerów grali w pierwszą część Larry’ego i Piratów Sida Meiera. A Tim Ansell zakładał studio, które miało sprawić, że świat pokocha wojnę totalną.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z