Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDarkest Dungeon II: Zapowiedziano sequel [WIDEO]

Cursian wtorek, 19 lutego 2019, 21:00 News
PC

Więcej krwi, brudu i strachu.

To świetny dzień dla miłośników gier turowych. Najpierw dowiedzieliśmy się, że studio Unfrozen szykuje Iratus: Lord of the Death, czyli interesującą produkcję opartą na założeniach zbliżonych do Darkest Dungeon, a teraz okazuje się, że Red Hook Studios pracuje nad kontynuacją!

Niestety obecnie wiadomo o niej bardzo niewiele. Serwis PC Gamer zdołał ustalić, że twórcy zamierzają trzymać się klimatu grozy i sprawdzonej mechaniki walki, przy czym ta ostatnia zostanie poddana niewielkim modyfikacjom. Fabuła będzie obracać się wokół nadprzyrodzonej katastrofy, która wypacza świat i jego mieszkańców. Przed oficjalną premierą tytuł najprawdopodobniej trafi do wczesnego dostępu, ale nie poznaliśmy choćby orientacyjnej daty. Na podstawie pierwszego zwiastuna można za to wnioskować, że powróci kilka znajomych twarzy:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 22 lutego 2019, 15:03   kugron
@KarczekWieprzowy
Nie zgodzę się. Pewnie zostanę nazwany Casual'em, ale pod koniec DD grałem używając save'ów (powiedzmy że jest sztuczka by je mieć), i dobrze się bawiłem. Zasadniczo aż do bossów 5/6 poziomów da się przeżyć, i odpowiednie przygotowanie pozwalało wygrać z RNG. To była fajna część gry, gdzie gameplay był miodzio. Ale później znaczna większość walk to było modlenie się o to aby obrażenia nie były za duże, bo albo jesteś zabijany na hita, albo prawie na hita ale za to przeciwników masa.
czwartek, 21 lutego 2019, 13:39   Darku22
Mnie osobiście DD nudził, później to grind, grind, grind. Traci przez to klimat historii i przygody, a zamienia się w take łażenie i bicie mobków, żeby maksować postacie, czyli dla mnie nuda.
czwartek, 21 lutego 2019, 9:10   Bronnson
Keepo7 jeśli mówimy o tym samym...to to menu wręcz pęka od całych 7 (słownie siedmiu) opcji. A w śród nich takie perły konfiguracji jak :
a) Samouczki
b) Dłuższy czas wypowiedzi
c) Zamykanie dymków wypowiedzi kliknięciem myszki
d) Wybór języka
e) auto centrowanie mapy na pozycji drużyny w lochu
f) Partia autosort (???)
g) Raport błędów.
Istny raj dla zainteresowanych, nie ma co.
środa, 20 lutego 2019, 21:53   Keepo7
Przeciez jest w grze dosc spore menu gameplayowych opcji, ktore mozna wyłaczac, nie wiem czy sobie z tego sprawy nie zdajesz, czy ocb.
środa, 20 lutego 2019, 17:41   KarczekWieprzowy
Co by to było gdyby każdy mógł wywalać z gier co się mu nie podoba no nie?
No dobra może losowe fobie nie są logiczne, i to faktycznie można by lekko zmienić, ale sam system strachu i losowość muszą zostać i nie ma bata
środa, 20 lutego 2019, 17:09   Bronnson
Z resztą nie chcę niczego od razu wyłączać. Wystarczyło by mi, gdyby system przypadłości rozwiązano bardziej sensownie. Np. jeśli postać zostanie poparzona, zaczyna się bać ognia. Jeśli zarazi się kilka razy czymś paskudnym, staje się bardziej chorowita i tym samym podatna na choroby. Jeśli odniesie ciężkie rany w Norowisku, niechętnie się tam później zapuszcza...itd. Imo było by to znacznie lepsze, niż kretyńskie pojawianie się losowych efektów na zasadzie "bo tak".
środa, 20 lutego 2019, 16:59   Bronnson
@KarczekWieprzowy "Wolę konfigurowalnego Darkesta." "Nie chodzi o upraszczanie"...tylko o pozbycie się elementów nie sprawiających mi frajdy. Można to porównać np. do grania w Rainbow Six bez używania detektora bicia serca. Rezygnacja z nielubianego efektu...tak. Ułatwienie...stanowczo nie.
środa, 20 lutego 2019, 16:22   KarczekWieprzowy
Nie wiem jak ty ale dla mnie walnięcie krytem za ponad 100 po szlifowaniu builda dla Łowcy Nagród to coś co jest najlepsze w tej grze
środa, 20 lutego 2019, 16:21   KarczekWieprzowy
... wywala losowość przez co Trędowaty będzie one-shotował każdego przeciwnika, a Okultysta bił leczeniem za full hp cały czas, DD nie da się posadzić w sztywne statystyki i grać jak w inne RPG, bo losowość i niesprawiedliwość jest wpisana nawet w fabułę w której ciągle jesteśmy uświadamiani że nie mamy szans
środa, 20 lutego 2019, 16:16   KarczekWieprzowy
"Wolę konfigurowalnego Darkesta." "Nie chodzi o upraszczanie"
@kurgon Fakt tu masz rację, ale losowość i niesprawiedliwość w stosunku do gracza to następna najważniejsza rzecz
@Bronnson W DD chodzi o to żeby właśnie niesprawiedliwość spowodowaną losowością wyrównać, tak dostosować swoje postać żeby nie mieć się czego bać jeśli trafi się na Collectora czy innego bossa, żeby każda walka była jak najłatwiejsza, ale na tą łatwość trzeba sobie zasłużyć przemyślanymi buildami, a nie suwakiem który wywala...

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Darkest Dungeon II: Poznaliśmy datę premiery we wczesnym dostępie

News
wtorek, 14 września 2021

darkest-dungeon-ii-poznalismy-date-premiery-we-wczesnym-dostepie Przypomnę: początkowo wyłącznie w Epic Games Store.

Komentarzy:
6

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Jeszcze ciągle się łudzę, że zasnął…

Komentarzy:
4

Przez 17 lat swej historii seria Far Cry zasłynęła między innymi pamiętnymi antagonistami. Przy okazji premiery „szóstki” warto zarówno zapoznać się z brylującym w niej Antónem Castillo, jak i przypomnieć sobie jego barwnych poprzedników ze starszych odsłon.

Komentarzy:
8

Czytaj artykuł dziewiątki! 

Komentarzy:
3

Mimo że lokacje utrzymane są w odcieniach szarości.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z