6
20.01.2019, 21:38Lektura na 1 minutę

Layers of Fear 2: Informacje o fabule, nowy zwiastun [WIDEO]

Autorzy zdradzili też, co stanowiło główną inspirację dla ich dzieła.


Paweł „Cursian” Raban

Pierwsze wzmianki o Layers of Fear 2 (wówczas znanego jeszcze jako Project Méliès) pojawiły się w marcu zeszłego roku, ale na oficjalną zapowiedź musieliśmy czekać do października. Ani odpowiadające za grę polskie studio Bloober Team (Observer, Layers of Fear), ani zajmujące się stroną wydawniczą Gun Media nie zdradziły jednak wówczas zbyt wielu szczegółów. Teraz zaczyna się to powolutku zmieniać. Z najnowszego dziennika deweloperskiego możemy się dowiedzieć, że główną inspiracją dla fabuły i oprawy graficznej jest historia kina. Layers of Fear 2 będzie nawiązywać zarówno do klasycznych dzieł jak i znacznie bardziej współczesnych filmów. Bohater jest popularnym aktorem, który otrzymuje propozycję zagrania głównej roli w dziele ekscentrycznego reżysera. Film ma być kręcony na pokładzie transatlantyckiego statku wycieczkowego. Naturalnie przedsięwzięcie bardzo szybko się komplikuje, a artysta zyskuje okazję, by zagłębić się w najmroczniejsze zakamarki własnej psychiki.

Warto też poświecić chwilę na nowy zwiastun. Jeśli wydaje się wam, że kojarzycie głos lektora, to bardzo słusznie, bo należy on do Tony’ego Todda – aktora znanego między innymi z „Candymana”.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3206

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze