7
15.01.2019, 11:22Lektura na 1 minutę

Rocket League w końcu doczekało się pełnego cross-playa

Już nie musimy kupować czterech platform, aby móc grać ze wszystkimi znajomymi.


Witold Tłuchowski

Długo musieliśmy na to czekać, ale w końcu stało się – twórcy Rocket League ogłosili, że użytkownicy pecetów, PS4, Xboksów i Switchów mogą już mierzyć się ze sobą na wirtualnych stadionach. To wszystko dlatego, że nieco spóźnione (Microsoft już w 2016 zapowiedział, że będzie wspierać międzyplatformowe granie) Sony podjęło wreszcie decyzję o włączeniu hitu studia Psyonix do swojego programu PlayStation Cross-Play. Nie jest to zresztą pierwszy tytuł, który umożliwia wspólną rozgrywkę właścicieli PS4 z resztą growej braci – w zeszłym roku dość niespodziewanie taką opcję dostał Fortnite.

Cross-play pozostaje domyślnie włączony, a jeśli chcielibyśmy się upewnić, że działa (bądź go wyłączyć), musimy zajrzeć do zakładki Gameplay w opcjach gry. Niestety, możliwość tworzenia ze znajomymi międzyplatformowych drużyn zostanie dodana dopiero w najbliższym patchu – jeżeli jednak nie możecie się już doczekać, żeby rozstrzygnąć z kolegą grającym na innej platformie, kto jest prawdziwym Modrićem na kółkach, pozostaje zawsze rozegranie prywatnego meczu.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze