Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Game Developers Choice Awards: Red Dead Redemption II z największą liczbą nominacji

Cursian sobota, 5 stycznia 2019, 11:48 News

Niewiele gorzej wypadli Spider-Man i Kratos.

Organizatorzy ogłosili listę tytułów, które powalczą o nagrody w ramach Game Developers Choice Awards 2019. Wybrane gry zmierzą się w 10 różnych kategoriach. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w trakcie gali, którą w nocy z 20 na 21 marca poprowadzi Tim Schafer. Szansę na siedem statuetek (w tym za grę roku i za najlepszą fabułę) ma Red Dead Redemption II, a o jedną mniej powalczą Spider-Man i God of War. Zaskoczeniem może być wynik nowego Asasyna, który zebrał szereg wyróżnień (np. za grę roku), ale z wyjątkiem „najlepszej technologii” nie załapał się do walki o same nagrody. Wyróżnienie w kategorii "najlepszy projekt gry" przypadło też polskiemu Frostpunkowi. Oto pełne zestawienie:

Nominacje GDC Awards 2019

Gra roku

  • Celeste (Matt Makes Games)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Red Dead Redemption II (Rockstar Games)
  • Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)

Wyróżnienia: Tetris Effect (Monstars and Resonair / Enhance), Super Smash Bros Ultimate (Bandai Namco Studios & Sora / Nintendo), Into the Breach (Subset Games), Assassin’s Creed Odyssey (Ubisoft Quebec / Ubisoft), Florence (Mountains / Annapurna Interactive), Monster Hunter: World (Capcom)


Najlepsza fabuła

  • Florence (Mountains/Annapurna Interactive)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Red Dead Redemption II (Rockstar Games)
  • Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)

Wyróżnienia: Assassin’s Creed Odyssey  (Ubisoft Quebec / Ubisoft), Detroit: Become Human (Quantic Dream / Sony Interactive Entertainment), Celeste (Matt Makes Games), Life Is Strange 2 (Dontnod Entertainment / Square Enix), Where the Water Tastes Like Wine (Dim Bulb Games and Serenity Forge / Good Shepherd Entertainment)


Najlepszy projekt gry

  • Celeste (Matt Makes Games)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment
  • Into the Breach (Subset Games)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Red Dead Redemption II (Rockstar Games)

Wyróżnienia: Frostpunk (11 bit studios), Minit (Kitty Calis, Jan Willem Nijman, Jukio Kallio & Dominik Johann / Devolver Digital), Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909), Astro Bot Rescue Mission (SIE Japan Studio / Sony Interactive Entertainment), Monster Hunter: World (Capcom)


Najlepszy debiut

  • Mountains (Florence)
  • Nomada Studio (Gris)
  • Polyarc (Moss)
  • Sabotage (The Messenger)
  • Villa Gorilla (Yoku’s Island Express)

Wyróżnienia: Beat Games (Beat Saber), Digital Sun (Moonlighter), Two Point Studios (Two Point Hospital), Okomotive (Far: Lone Sails)


Najlepsza oprawa dźwiękowa

  • Celeste (Matt Makes Games)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Red Dead Redemption II (Rockstar Games)
  • Tetris Effect (Monstars and Resonair / Enhance)

Wyróżnienia: Beat Saber (Beat Games), Wandersong (Greg Lobanov / Humble Bundle), Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909), Battlefield V (EA DICE / Electronic Arts), Forza Horizon 4 (Playground Games and Turn 10 Studios  / Microsoft Studios)


Najlepsza oprawa graficzna

  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Gris (Nomada Studio / Devolver Digital)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Red Dead Redemption II (Rockstar Games)
  • Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)

Wyróżnienia: Battlefield V (EA DICE / Electronic Arts), Tetris Effect (Monstars and Resonair / Enhance), Dragon Ball FighterZ (Arc System Works / Bandai Namco Entertainment),  Assassin’s Creed Odyssey  (Ubisoft Quebec / Ubisoft), Below (Capybara Games)


Największa innowacja

  • Florence (Mountains / Annapurna Interactive)
  • Nintendo Labo (Nintendo EPD / Nintendo)
  • Red Dead Redemption II (Rockstar Games)
  • Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)
  • Tetris Effect (Monstars and Resonair / Enhance)

Wyróżnienia: Minit (Kitty Calis, Jan Willem Nijman, Jukio Kallio & Dominik Johann / Devolver Digital), Celeste (Matt Makes Games), God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment), Astro Bot Rescue Mission (SIE Japan Studio / Sony Interactive Entertainment), Moss (Polyarc), A Way Out (Hazelight Studios / Electronic Arts)


Najlepsza technologia

  • Assassin’s Creed Odyssey  (Ubisoft Quebec / Ubisoft)
  • Forza Horizon 4 (Turn 10 Studios and Playground Games / Microsoft Studios)
  • God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)
  • Marvel’s Spider-Man (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
  • Red Dead Redemption II (Rockstar Games)

Wyróżnienia: Sea of Thieves (Rare / Microsoft Studios), Far Cry 5 (Ubisoft Montreal and Ubisoft Toronto / Ubisoft), Battlefield V (EA DICE / Electronic Arts), Detroit: Become Human (Quantic Dream / Sony Interactive Entertainment), Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)


Najlepsza gra mobilna

  • Alto’s Odyssey (Snowman)
  • Donut County (Ben Esposito / Annapurna Interactive)
  • Florence (Mountains / Annapurna Interactive)
  • Holedown (Grapefrukt Games)
  • Reigns: Game of Thrones (Nerial / Devolver Digital)

Wyróżnienia: Furistas Cat Cafe (Runaway), The Room: Old Sins (Fireproof Studios), Pocket Run Pool (Zach Gage), Alphabear 2 (Spry Fox), Twinfold (Kenny Sun)


Najlepsza gra AR/VR

  • Astro Bot Rescue Mission (SIE Japan Studio / Sony Interactive Entertainment)
  • Beat Saber (Beat Games)
  • Budget Cuts (Neat Corporation)
  • Moss (Polyarc)
  • Tetris Effect (Monstars and Resonair / Enhance)

Wyróżnienia: Jurassic World Alive (Ludia), In Death (Sólfar Studios), Tendar (Tender Claws), Firewall Zero Hour (First Contact Entertainment / Sony Interactive Entertainment), Deracine (FromSoftware / Sony Interactive Entertainment)

Przypomnijmy, że niedawno poznaliśmy też nominowanych do nagród przyznawanych w ramach Independent Games Festival.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 7 stycznia 2019, 1:08   Scorpix
@Sejman
Po prostu rok był mocny, a Darksiders 3 miało duże problemy na starcie, bo pojawiło się parę poważnych bugów, a do tego system uników nie został do końca przemyślany, co przy połączeniu z wyższym poziomem trudności po prostu frustrowało.
Valkyria Chronicles to dobre strategie, ale to obecnie nisza. Yakuza 0 to gra z 2017 roku (2015 jeśli liczyć premierę w Japonii). Port się nie liczy.
Ogólnie lista kandydatów jest dobra i nie widzę większych kontrowersji. Fajnie, że doceniono Return of the Obra Dinn
poniedziałek, 7 stycznia 2019, 1:08   sabaru
Grałem w jedynkę i bardzo mi się podobała ale ta część jakoś do mnie nie przemawia. Jest trochę nudnawa, powolna, za dużo w niej gadania i jeżdżenia. W środku czy tam przy końcu zmieniła się akcja (nie będę spoilerował co się stało) to mi się znudziło samo oglądanie tego.
poniedziałek, 7 stycznia 2019, 0:54   Sejman
@gimemoa Tak samo jak z np. Valkyria Chronicles 4, Yakuza 0 PC. Odpowiedź jest jedna: brak marketingu. Niestety ,ale w dzisiejszych czasach bez odpowiedniego wielomilionowego wydatku na marketing nie ma co liczyć na odpowiednio duże zainteresowanie z strony graczy. Co przekłada się na mizerną sprzedaż mimo ,że tytuł jest świetny. Przykład: gówno takie jak Fallout 76 sprzeda się i tak lepiej od takiego Darksiders 3, bo była reklama w telewizji, do tego znana marka robi swoje.
niedziela, 6 stycznia 2019, 20:40   gimemoa
Brak Darksiders mnie smuci. Jedna z najlepszych tegorocznych gier, a tak zapomniana :(
sobota, 5 stycznia 2019, 20:48   MeSSer
Prawie jak kopiuj-wklej z The Game Awards.
sobota, 5 stycznia 2019, 17:27   IronMan271
Liczyłem że Frostpunka będzie troche więcej w tych rankingach :()
sobota, 5 stycznia 2019, 14:50   lukaszsa
Rzeczowa wymiana opinii o grach i nominacjach. Konstruktywna krytyka. I luźna miła dyskusja o grach za 3..2...1...

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Przeczytać (lub usłyszeć, bo przygotowaliśmy również wersję audio) powinni go zarówno gracze, jak i developerzy.

Komentarzy:
14

Pecety z serii Trident gabarytami przypominały zawsze konsole obecnej generacji. Stąd też moje zdziwienie, gdy do redakcji zawitał Trident A – sprzęt jeszcze bardziej bezkompromisowy, tak pod względem specyfikacji, jak i rozmiarów.

Komentarzy:
3

Przepracowany tester nie zauważa buga, scenarzysta z łapanki pisze brednie, a support nie odpowiada na nasz problem, bo właśnie został zwolniony. Gry to poważny biznes z poważnymi problemami, wobec których bywamy bezbronni. Oręża mogą wkrótce dostarczyć związki zawodowe.

Komentarzy:
7

20-osobowy zespół, kilkadziesiąt wyjazdów do Czarnobyla, 114 lustrzanek, ponad 3000 wspierających na Kickstarterze, 200 tysięcy wpłaconych dolarów. Duże liczby i nie mniejsze oczekiwania – oto Chernobylite.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z