Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

StarCraft II powraca na Intel Extreme Masters Katowice 2019

Informacja prasowa czwartek, 13 grudnia 2018, 12:46 Info prasowe
pc

76 najlepszych na świecie graczy StarCrafta II po raz kolejny odwiedzi Polskę, aby rywalizować o pulę nagród przekraczającą 250 000 dolarów.

ESL, największa na świecie firma esportowa, wraz z Intelem i Blizzardem zorganizuje podczas nadchodzącego IEM-u w Katowicach turniej StarCrafta II. Będzie to już 36. edycja organizowanych przez ESL rozgrywek SC2, które wystartowały w 2010 roku na IEM odbywającym się podczas targów gamescom. Turniej po raz kolejny odbywa się w legendarnym Spodku, sercu europejskiego pro gamingu.

Od 25 lutego do 3 marca 76 najlepszych graczy StarCrafta II na świecie będzie walczyło o największą pulę nagród turniejowych poza StarCraft II World Championship Series. Pula nagród podstawowych rozpocznie się od 250 000 dolarów, z możliwością dodania kolejnych 150 000 dolarów dzięki wsparciu społeczności graczy dokonującej zakupu StarCraft II: War Chest.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy ponownie zorganizować turniej SC2 w Katowicach. Oczekujemy, że będzie to kolejne wydarzenie na światowym poziomie”, powiedział Shaun Clark, Senior Product Manager w IEM w ESL. „Wspólnie z Blizzardem zdecydowaliśmy się przeprowadzić turniej podobny do tych, jakie zorganizowaliśmy w poprzednich dwóch latach, bo wiemy, że struktura zawodów odgrywa istotną rolę w ekosystemie StarCraft. Wszystkie zaangażowane strony włożyły ogromny wkład pracy w budowę IEM Katowice, jako punktu kulminacyjnego dla zawodów esportowych i to wydarzenie nie będzie inne”.

Po rekordowym i historycznym roku 2018 Mistrz Świata WCS Joona „Serral” Sotala przyjął zaproszenie do wzięcia udziału w IEM Katowice. Zostanie rozstawiony bezpośrednio w rundzie grupowej, w której rywalizować będzie najlepszych 24 graczy. Podobnie jak w zeszłym roku, gracze na całym świecie będą mieli możliwość dołączenia do Serralu, walcząc za pośrednictwem internetowych kwalifikacji rozgrywanych na serwerach europejskich, północnoamerykańskich i koreańskich.

Rywalizacja rozpocznie się 25 lutego i 26 lutego do rundy, w której zagra 76 zawodników. Będzie ona transmitowana ze studia ESL Arena Katowice. Gracze zostaną zaproszeni do udziału w kwalifikacjach do tej fazy turnieju, co da im szansę awansu do fazy grupowej, która odbędzie się w dniach 28 lutego – 1 marca w Audytorium MCK Katowice. Ci, którzy wyjdą z Etapu Grupowego, 2 marca będą walczyć o lwią część puli nagród w wysokości ponad 250 000 dolarów. Zarówno półfinały, jak i wielkie finały odbędą się 3 marca na głównej scenie Spodka.

Jak wszystkie turnieje organizowane przez ESL, finały StarCrafta II wspierane będą technologicznie przez Intela. Komputery używane w czasie turniejów będą wyposażone w najnowsze procesory Intel Core i7, pozwalające zawodnikom osiągać pełnię swoich możliwości. Ponadto technologie Intela, takie jak procesory z rodzin Intel Core i Xeon, wykorzystywane są także w studiach ESL oraz do produkcji i obsługi transmisji oglądanej przez miliony ludzi na całym świecie.

Zwycięzca turnieju otrzyma również bezpośredni awans do Finałów Światowych WCS 2019. Bilety Premium na turniej trafiają do sprzedaży 29 listopada i są kierowane do najzagorzalszych kibiców SC2. Wraz z biletem premium fani otrzymają goodie bag, możliwość skorzystania ze specjalnego wejścia oraz oglądania rozgrywek z miejsc premium.

Aby być na bieżąco z turniejem i nadchodzącymi kwalifikacjami, śledź IEM na Twitterze i Facebooku oraz odwiedź oficjalną stronę intelextrememasters.com.
 


Redakcja cdaction.pl nie odpowiada za treść artykułów sponsorowanych oraz informacji prasowych.


Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 13 grudnia 2018, 21:42   tupolew519
Toż to doskonała wiadomość. :)
czwartek, 13 grudnia 2018, 16:23   Azaraphiel
@Maciejka01 część 2. Właśnie że obecnie SC2 jest bardziej popularne od SC:BW obecnie. Był ostatnio Remnaster BW i on takiej furory nie zrobił, większa część aktywnych graczy jest w SC2 a nie w SC1. Możesz to sam nawet sprawdzić wchodząc do obu gier i porównując statsy w meczach które są obecnie rozgrywane. "Pozwalał na myślenie a nie zapamiętywanie produkcji" Następna bzdura, buildy też działały w taki sposób że robiło się X na Y supply itd itp w zależności od buildu, mapy. E-sport niczego nie zrujnował.
czwartek, 13 grudnia 2018, 16:20   Azaraphiel
@Maciejka01 "Nagle stają się nimi". Zdefiniuj to nagle w takim razie. Który tytuł nagle z dnia na dzień się takim stał. Każda gra dąży do balansu. Balans jest rzeczą dobrą, a nie złą. Starcraft 1 jest BARDZIEJ zbalansowany niż Starcraft 2 więc nie mam pojęcia o czym Ty mówisz. (przez wiele lat skupiony byłem tylko na e-sportowej scenie Starcrafta 2 od wczesnego WoL do wczesnego LotV i serio gadanie takich informacji wyjętych znikąd to woła o pomstę do nieba).
czwartek, 13 grudnia 2018, 15:49   Maciejka01
Taaaa. A to że teraz wiele tytułów które nie były materiałami do E-Sportu nagle stają się nimi. A co za tym idzie wiele rzeczy musi być perfekcyjnie zbalansowane, nic poza ramy nie może wychodzić. Czemu SCII nie jest bardziej popularny od pierwszego SC i czemu ten drugi ma nieśmiertelną passę? Bo nie jest do bólu zbalansowany, nie był od podstaw robiony pod E-Sporty i pozwalał na aktualne myślenie niżeli zapamiętywanie odpowiedniej kolejki produkcji. E-Sport zrujnował gry i wyjałowił całą zabawę.
czwartek, 13 grudnia 2018, 15:31   Darku22
@Azaraphiel
Czego chcesz? powiedział, że to jest pomyłka, nie podał żadnych powodów/przykładów, narzeka. Spełnił obowiązek typowego komentatora w internecie.
czwartek, 13 grudnia 2018, 13:29   Azaraphiel
@Maciejka01 Przynoszą milionowe dochody i są najszybciej rozwijającym się z roku na rok fenomenem w historii. W związku z tym śmiem twierdzić że się mylisz.
czwartek, 13 grudnia 2018, 13:18   Maciejka01
ZIEEEEEEEW. E-Sporty były, są i będą największą pomyłką branży.
czwartek, 13 grudnia 2018, 13:10   taz159357
"Podobnie jak w zeszłym roku, gracze na całym świecie będą mieli możliwość dołączenia do Serralu". Do Serralu? Brzmi jak nazwa jakiegoś afrykańskiego państwa. Powinno być Serrala imo. A co sc 2 bez tego IEM byłby nudny.

O autorze

Informacja prasowa

Podobne newsy

StarCraft: Sztuczna inteligencja weszła do najwyższej ligi rozgrywek rankingowych [WIDEO]

News
czwartek, 31 października 2019

starcraft-sztuczna-inteligencja-weszla-do-najwyzszej-ligi-rozgrywek-rankingowych-wideo Dostaliście niedawno wciry podczas meczu? Spokojnie, to na pewno było SI.

Komentarzy:
5

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W dyskusji o kale nie mogło zabraknąć Edmunda McMillena.

Komentarzy:
2

Myśl na dziś: ucz się na błędach ludzi, którzy słuchają twoich dobrych rad.

Komentarzy:
4

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Kupiliśmy z enkim Switcha, więc od dzisiaj w „Sprawdzam” będą pojawiać się także produkcje na konsolę Nintendo. Na pierwszy ogień dwie, a do tego pewna polska perełka. PS: Tak, polecajcie swoje ulubione produkcje na Switcha, najlepiej niezależne!

Komentarzy:
1

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z