Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

NieR: Automata faktycznie otrzyma edycję gry roku

Cursian wtorek, 11 grudnia 2018, 11:36 News

Będzie zawierała między innymi DLC umożliwiające walkę z prezesami Square Enix i Platinum Games.

Square Enix potwierdziło doniesienia, które mniej więcej dwa tygodnie temu rozlały się po sieci za sprawą wpisu na stronie internetowej ESRB. NieR: Automata faktycznie doczeka się zbiorczego wydania. YoRHa Edition trafi na PC i PS4, a oprócz „podstawki” będzie zawierało rozszerzenie 3C3C1D119440927, dzięki któremu można spuścić manto prezesom Square Enix i Platinum Games. Do tego dochodzi kilka przedmiotów kosmetycznych oraz awatary i dynamiczny motyw (PS4) lub dwie tapety (PC). Europejska premiera odbędzie się 26 lutego. Właściciele konsol Sony będą mogli wybrać pomiędzy wersją cyfrową i fizyczną, zaś pecetowcy dostaną tylko tę pierwszą.

Jeśli chodzi o Xboksa, na którego gra trafiła dopiero w czerwcu tego roku, uznano, że nie ma potrzeby wydawać nowej edycji, gdyż Become As Gods i tak zawiera większość jej elementów w tym DLC 3C3C1D119440927. Japończycy mogą jednak liczyć na rychłą obniżkę. Na razie nie wiadomo, czy tak samo stanie się i u nas.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 12 grudnia 2018, 12:49   zadymek
@Batushka Różnica pomiędzy DS a DMC i podobnym jest tylko w tempie walk (ograniczne staminą). I liniowości. KAŻDY boss, o ile nie jest zwykłą gąbką na kule, ma jakieś zachowania i ataki. I w każdej grze warto się tego uczyć. Nawet w takim Nier:Automata. To że "siep" jest powolny, ma tylko Hard mode i przez to wydaje się bardziej taktyczny, nie znaczy, że to już nie slasher - a i w Soulsach są szefowie, gdzie z odpowiednim setupem tylko reagujesz na to co się dzieje (Gwyn, Gargulce, Demony),bez pamięciówy.
środa, 12 grudnia 2018, 11:08   Batushka
@zadymek
Grałem we wszystko co wymieniłeś, jestem już dość 'starym' nerdem i mam duuże zaplecze w temacie. DMC czy Bayonetta to zupełnie inny rodzaj gier niż DS i nie mówię, że Soulsy to jakieś RPG ponieważ to nie prawda. Chodzi o to, że poza DS3 oraz BB żadna gra nie wymaga takiego opanowania systemu co te tytuły, Bayonetta czy DMC choć są zajebiste są to typowe siepy, nie musisz skupiać się na staminie ani na dobra sprawę uczyć się zachowań i ataków wrogów,szczególnie bossów.
środa, 12 grudnia 2018, 8:33   DEO
Odnośnie soulsów się wypowiem, że nie przepadałem... Zacząłem od bloodborne, który mnie zgwałcił i na miesiąc odstawiłem w cholere bo kilkunastu próbach dojścia do tej chorej daleko położnej drugiej czy trzeciej latarni...Potem jednak się zawziąłem i czerpałem na przemian radość z frustracją. Z ds grałem tylko w 3 z dodatkami i gra jest super, pod wieloma względami lepsza od bb i mam trudność powiedzieć co jest lepsze, ale bb ma lepszych/ładniejszych bossów, lecz darkeater midir'a nic nie przebije dla mnie
środa, 12 grudnia 2018, 8:32   Arry
A wracając do samego NIER:Automata, zastanawiam się, czy w końcu wraz z wyjściem edycji GOTY wyjdzie JAKIŚ patch. Bo abstrahując już od sterowania (ja, myszoklawiaturowiec od najmłodszych lat, stwierdzam, że w takie gry lepiej mi się gra na padzie) to jednak problemy z obrazem pełnoekranowym i dość upierdliwa chwila zwiechy przy wchodzeniu do menu (żeby zobaczyć mapę) są irytujące - ale to pewnie marzenia ściętej głowy. A szkoda, bo gra fajna.
No, i tym kończę mój pierwszy komentarz-wieżę na tym serwisie :)
środa, 12 grudnia 2018, 8:28   Arry
Co do trójki, to jednak chcieli chyba za bardzo zrobić Bloodborne'a, no i początek jest zbyt liniowy. Chociaż i tak nie przeszkodziło mi to się naprawdę dobrze bawić przy tym tytule - szczególnie, że sterowanie jest lepsze niż w I i II.
Co do innych tytułów soulsopodobnych, to twórcy Lord of the Fallen poszli po bandzie i dość toporne i powolne sterowanie z DS1 i DS2 jeszcze bardziej spowolnili i utopornili, przez co ma się rzeczywiście wrażenie machania jakimś żelastwem zajumanym ze stoczni a nie bronią.
środa, 12 grudnia 2018, 8:23   Arry
Jednak to, że mi DSy się podobały nie znaczy, że nie zauważam ich wad. Jedynka miała skopany moduł sieciowy oraz brak poprawek na PCty, który dość mocno ograniczał zabawę - a edycja Remaster wcale nie poprawiła wiele (o ile coś poprawiła - chyba lepiej mi się jednak grało w DSfix+DSCM niż DS:Remaster).
W dwójce twórcy wyszli z założenia, że jedyną wartością Soulsów jest trudność więc (szczególnie w SotFS) dodali WINCYJ WROGÓF!! A mi w II najbardziej podobał się moduł sieciowy i co-op właśnie...
środa, 12 grudnia 2018, 8:17   Arry
Mi tam w Soulsy się dobrze grało. W sensie sterowanie owszem jest toporne i uciążliwe, ale wyszedłem z założenia, że takie miało być. Taki urok gry (tak jak w pierwszych Residentach było Tank Control). Nie zgadzam się z tym, ze Soulsy są slasherem na modłę DMC czy Bayonetty albo właśnie NIER:Automata. Są actionRPG i nie należy tego mylić z klasycznymi RPGami. Przy serii Souls spędziłem naprawdę sporo czasu (będzie z 500-600 godzin) co mogę porównać tylko do Gothica i Heroes III :)
środa, 12 grudnia 2018, 0:09   zadymek
@Batushka Ale ogólnie to znasz, wiesz inne gry? Dragon's Dogma, Devil May Cry, Bayonetta, Reckoning, ...Severance? Znaczy z gatunku? Jednym z powodów wychwalania walki z Soulsów po niebiosa może być to, że ludzie nie ograli innych slasherów i nie mają porównania. Znaczy wiedzeni pieprzeniem mediów biorą gry FROM za RPG zamiast porównywać wedle gatunku.
środa, 12 grudnia 2018, 0:01   zadymek
@Shaddon Grałem. Gra ma jeszcze większego p***** na punkcie lock on-niż LotF. Nawet nie próbuj niczego uciąć bez wspomagania - a brak wymogu korzystania z Lock-on to bodajże jedyne, oprócz kwestii wizualnych, za co szanuję Dark Souls, ogólnie nie cierpię tego feature w grach. BTW Ale wiesz, że Surge zrzyna z Bloodborne?
wtorek, 11 grudnia 2018, 23:51   zadymek
@arturdzie Ogólna toporność to raz (ciężarna kamera, responsywność sterowania to lag tak z 500ms). Do tego prawem kopii, a gra kopiuje Soulsy, jest to kopia niedoskonała: na przykład o ile cios w plecy i parowanie można wykonać bez lock-on, to już riposta go wymaga.
Żeby nie było, gra całkiem sporo rzeczy robi lepiej niż Dark Souls: samouczek, areny wyzwań, combosy, taktyki i nagrody za bossów, koncepcja tarcz i szarża z tarczą... ale ta ociężałość sterowania, ugh.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

NieR: Automata – Androidowa epopeja nie przestaje kusić graczy

News
środa, 15 maja 2019

nier-automata--androidowa-epopeja-nie-przestaje-kusic-graczy Grze stuknął kolejny milion.

Komentarzy:
13

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Pecety z serii Trident gabarytami przypominały zawsze konsole obecnej generacji. Stąd też moje zdziwienie, gdy do redakcji zawitał Trident A – sprzęt jeszcze bardziej bezkompromisowy, tak pod względem specyfikacji, jak i rozmiarów.

Komentarzy:
2

Przepracowany tester nie zauważa buga, scenarzysta z łapanki pisze brednie, a support nie odpowiada na nasz problem, bo właśnie został zwolniony. Gry to poważny biznes z poważnymi problemami, wobec których bywamy bezbronni. Oręża mogą wkrótce dostarczyć związki zawodowe.

Komentarzy:
7

20-osobowy zespół, kilkadziesiąt wyjazdów do Czarnobyla, 114 lustrzanek, ponad 3000 wspierających na Kickstarterze, 200 tysięcy wpłaconych dolarów. Duże liczby i nie mniejsze oczekiwania – oto Chernobylite.

Komentarzy:
5

Bunt (ang. Riot) – rzeczownik

(1.1) sprzeciw, protest, opór

(1.2) wystąpienie grupy ludzi przeciwko jakiejś władzy

Komentarzy:
44

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z