Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCall of Duty: Black Ops 4 – Imponujące wyniki sprzedaży z pierwszego weekendu

rajmund czwartek, 18 października 2018, 20:09 News

Activision nie przestaje chwalić się sukcesem najnowszej odsłony swojej flagowej serii.

Trzeba przyznać, że jest czym się chwalić. Wcześniej dowiedzieliśmy się, że Call of Duty: Black Ops 4 pobiło rekord poprzedniej części i było najszybciej sprzedającą się odsłoną w historii serii, a także całego PlayStation Store. Jeśli ktoś podejrzewał, że brak kampanii dla jednego gracza wpłynie negatywnie na sprzedaż czwartego Black Opsa, wyniki z pierwszego weekendu powinny wyprowadzić go z błędu. Najnowsza produkcja studia Treyarch zarobiła przez pierwsze trzy dni od premiery ponad pół miliarda dolarów.

Gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości co do tego, jak ogromnym rynkiem stała się nasza branża, to dla porównania: tegoroczni „Avengersi” przynieśli w weekend otwarcia 640 milionów dolarów. To tylko 140 milionów więcej – a mówimy o najbardziej dochodowej premierze w historii kinematografii.

Jak wypada wynik Black Ops 4 na tle poprzedniczek? Gra dorównała zeszłorocznemu WWII, pozostała jednak w tyle za Black Opsem III, który w trakcie premierowego weekendu zarobił o 50 milionów dolarów więcej. Activision nie ma jednak powodów do narzekań, gdyż najnowsza odsłona serii pobiła inne rekordy ustanowione przez poprzednie gry, takie jak liczba graczy jednocześnie walczących na serwerze. Również pod względem oglądalności na Twitchu najnowszy Black Ops nie ma sobie równych, wyprzedzając w rankingu najchętniej oglądanych produkcji m.in. League of Legends i Fortnite’a. Wprowadzenie trybu Blackout – czyli popularnego battle royale – okazało się więc strzałem w dziesiątkę, a i przesiadka na Battle.net przyniosła wyłącznie dobre efekty. Black Ops 4 cieszył się w ciągu pierwszych trzech dni od premiery dwukrotnie większą popularnością na PC niż WWII.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 23 października 2018, 13:17   hollywood2k18
NIc dziwnego że gra się dobrze sprzedaję bo jest naprawdę dobra! Ja kupiłem swoja w mediaexpert i bardzo mi się podoba gameplay na mulcie.
niedziela, 21 października 2018, 19:34   WindsorIII
Przepraszam, przepraszam ostatni mój COD to IW:-) Kosztował 150zł PC. Przesadzają z tymi cenami!
niedziela, 21 października 2018, 19:28   WindsorIII
Tylko czemu to aż tyle kosztuje? 220 zł:-( Zawsze kupowałem za 100 zł, rok temu 150 zł. Dwóch stówek to na 100% nie dam. Po prostu sądzę, że to co otrzymujemy nie jest wart tej kwoty! Battle royale jest zachęcający, bo wydajność jest OK. Ciekawe jak będzie z BF2? Jeśli cena znowu będzie tak wygórowana to warto zastanowić się nad EA ACCESS premium.
sobota, 20 października 2018, 17:47   Fallschirmjager
Nawet jak coś nowego wychodzi, przypomina w 99% inną grę. Przykładem Anthem i Mass Effect Andromeda. Dziwi mnie też fakt, że nie mogą w grach do tej pory wprowadzić trybu dla dorosłych, chciałbym zobaczyć jak kettowi odpada łeb, ręka, czy eksploduje. W starszych gierkach to było normalne, teraz rzadko kiedy broń urywa kończynę.
sobota, 20 października 2018, 17:40   Fallschirmjager
Lepiej uświadamiać Amerykanów a nie nas, my nie mamy wpływu. Domyślam się powodu, dla którego cod góruje nad BF, chodzi o ten nieszczęsny trailer. Przynajmniej tak każą twierdzić posty na zagranicznych forach i pod samym trailerem. Dla mnie oba tytuły zamieniły się w modę na sukces. Coś co ma już bazylion części nudzi się. Gdzie się podziała kreatywność, nowe pomysły na rozgrywkę i porządny tryb fabularny? Zalewano nas kiedyś nowymi tytułami i światami, teraz wszystko na jedno kopyto.
sobota, 20 października 2018, 17:35   Scorpix
@splashdamage
Rynek wszystko weryfikuje. Takie są prawa wolnego handlu. Ustanowili taką cenę za swój produkt i to od ludzi zależy, czy go kupią.
Co do mikrotransakcji to zauważ, że są granicę. O ile Ubi daje tam jakieś ułatwiacze w grach, które można spokojnie przejść bez grindu (to o Asasynie to bzdura). EA z Baattlefront 2 to odczuli mocno
sobota, 20 października 2018, 12:01   splashdamage
Wystarczy sobie przypomnieć chociażby początki mikrotransakcji i zestawić to z obecnym absurdalnym podejściem w branży, do którego tak naprawdę doprowadził nie kto inny jak właśnie my, gracze. Strach pomyśleć co będzie za kilka lat.
sobota, 20 października 2018, 11:58   splashdamage
@Scorpix "brak singla = 0/10" to na pewno złe podejście, co do tego się zgadzam, natomiast absurdem moim zdaniem jest premierowa cena za grę bez kampanii porównywalna z pełnowartościowymi tytułami posiadającymi dużo więcej zawartości. Oczywiście że przytoczone przeze mnie RDR2 to zupełnie inny gatunek, ale chodzi mi o analogię cena/zawartość. My gracze głosujemy portfelami - jeśli księgowi zobaczą skalę sprzedaży okrojonego CODa, to zaraz za tym pójdą kolejne studia.
piątek, 19 października 2018, 19:59   lukaszsa
@Sandbead - "najważniejszej przez wiele lat cechy" no nie moge sie zgodzic jak spojrzec na wypowiedzi na osiagniecia steam jasno i wyraznie widac ze tak pewnie od Modern Warfare najbardziej ludzi interesowal multipleyer
piątek, 19 października 2018, 19:51   2real4game
@Tommygun2
Wszystko z tobą w porządku? Bo nazywanie siebie samego "każdym graczem od 2010 roku" nie jest normalne.

O autorze

rajmund

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z