Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Batman: Arkham Asylum - garść świetnych screenów

CormaC wtorek, 23 grudnia 2008, 8:48 News
Batman: Arkham Asylum - screenshot z gry
Batman: Arkham Asylum - screenshot z gry

Mam wrażenie, że każda kolejna partia screenów z nadchodzącej gry o Batmanie jest ładniejsza od poprzedniej. Najnowsze obrazki wyglądają fantastycznie.

Wrażenie robi szczegółowość tekstur twarzy i ubrań. Oby tylko nie okazało się, że w gra okaże się jednak średnio udaną budżetówką. I oby pecetowa wersja była przyzwoita. Tak czy inaczej - zapraszam do galerii (link w metryczce poniżej), bo warto rzucić na te screeny okiem.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 27 grudnia 2008, 13:17   CormaC

orzechXIX // Tyle ze Batman: AA nie ma nic wspolnego z filmami. Jest gra na motywach komiksow, a nie filmow.

sobota, 27 grudnia 2008, 12:36   orzechXIX

nie ma co // Ja tam z tą grą nie wiążę żadnych nadziei. Jak znam życie, to wyjdzie kolejna _Filmówka_. Podobne oczekiwania były przecież w stosunku do Quantum of Solace i Lost, a co wyszło?

piątek, 26 grudnia 2008, 14:06   qb4

fartuess_ // Nie mam nic przeciwko takiemu designowi postaci, nawet więcej podoba mi się on :)

Po prostu śmieszy mnie, że prawie wszystkie (jeżeli dobrze pamiętam to jedyny wyjątek to R6: Vegas) gierki na UE3 miały postacie wyglądające jak typowe _karki spod bloku_ ;)

czwartek, 25 grudnia 2008, 17:32   fartuess

_Schaby_ // wyzywa od schabów(po części ma nieco racji), a sam ma jakieś mutanty popromienne w avatarze ;P

wtorek, 23 grudnia 2008, 22:00   qb4

// Całkowicie zgadzam się z Kormaczem - wygląda to wspaniale ;)Nie moge się doczekać, wiąże z tą grą wielkie nadzieje... oby nie zrobili z tego crapa pokroju Iron Mana czy innego Hulka.

PS: beniu666: SCHABY - trafne określenie - Marcus _Reaper_ Wayne xD

wtorek, 23 grudnia 2008, 15:52   beniu666

Schaby :D // I jak zwykle z unreal engine_m 3 - postacie to wielkie, umięśnione lub tłuste SCHABY :D

O autorze

Daniel
Daniel "CormaC" Bartosik

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z