56
23.08.2018, 20:30Lektura na 1 minutę

World of Warcraft: Battle for Azeroth najszybciej sprzedającym się dodatkiem w historii gry

Gracze polubili zmagania Hordy i Przymierza.

Blizzard poinformował, że najnowsze rozszerzenie do World of Warcraft rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. W ciągu zaledwie 24 godzin od premiery w konflikt Hordy i Przymierza zaangażowało się ponad 3,4 mln osób. Oznacza to, że poprzedni wynik, należący do Legionu, Cataclysmu i Warlords of Draenor (na starcie wszystkie te rozszerzenia cieszyły się identyczną popularnością), został pobity o 100 tysięcy kopii.

Naturalnie nie musi to jeszcze oznaczać sukcesu na dłuższą metę (Cataclysm i WoD są tego najlepszymi dowodami), ale Blizzard ma powody do optymizmu. Przy okazji firma przypomina, że zamierza stale rozwijać Battle for Azeroth. 5 września dostaniemy pierwszy rajd – Uldir. W starożytnej placówce badawczej tytanów trzeba będzie ustawić do pionu nieudane eksperymenty Przedwiecznych Bogów. Tego samego dnia wystartuje pierwszy sezon PvP, a także podziemia Mythic+. Ostatnie z wymienionych wzbogacą się o sezonowe mutatory (tzw. affiksy), obowiązujące od wskazanego poziomu kluczy. Pierwszy z nich, Infested, sprawi, że wybrani wrogowie z poszczególnych lochów zostaną wzmocnieni przez G'huuna.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze