8
16.08.2018, 11:35Lektura na 1 minutę

Realm Royale w dwa miesiące straciło 95% graczy

Nie wygląda to różowo.


Paweł „Cursian” Raban

Realm Royale zadebiutowało we wczesnym dostępie nieco ponad dwa miesiące temu. Miało być odpowiedzią studia Hi-Rez (Paladins, Smite) na sukcesy PUBG-a i Fortnite’a. Wygląda jednak na to, że nic z tego nie będzie. Według danych serwisu steamdb produkcja straciła już około 95% graczy. O ile w chwili startu bawiło się przy niej ponad 105 tysięcy osób, wczoraj było ich zaledwie nieco ponad 5,5 tysiąca.


(Kliknij, aby powiększyć)

Naturalnie nie musi to wcale oznaczać śmierci tytułu i możliwe, że Heroic Leap Games, któremu przekazano Realm Royale w ramach niedawnej restrukturyzacji Hi-Rez(*), zdoła jeszcze odwrócić los. Trzeba jednak pamiętać, że walka o tron battle royale jest okrutna i w boju poległ już niejeden. Warto wspomnieć choćby o losach wycofanego ze sprzedaży The Culling 2 oraz Radical Heights, którego marne przyjęcie okazało się ostatnim gwoździem do trumny firmy Cliffa Bleszinskiego.

(*) W skrócie: utworzono trzy studia, po jednym dla każdej z dużych gier – oprócz Heroic Leap Games także Titan Forge Games (Smite) oraz Evil Mojo Games (Paladins).


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze