Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFallout 76: Elementem systemu rozwoju postaci będą losowo dobierane karty [WIDEO]

Cursian sobota, 11 sierpnia 2018, 21:10 News

Wspomniano także co nieco o mutacjach.

Bethesda postanowiła wyjaśnić system rozwoju postaci, który będzie nam towarzyszył w najnowszym Falloucie. Bohatera opisuje znajomy zestaw cech S.P.E.C.I.A.L (siła, percepcja, wytrzymałość, charyzma, inteligencja, zręczność, szczęście). Na każdym poziomie (aż do 50) otrzymamy jeden punkt, pozwalający rozwinąć wybrany atrybut. Ma to znaczenie, bowiem ich wartość wyznacza liczbę i jakość umiejętności, jakich można w danej chwili używać. Te ostatnie będą powiązane z specjalnymi kartami, dzięki którym przykładowo taniej naprawimy przedmioty bądź unikniemy części obrażeń. Da się je wymieniać w zależności od potrzeb. Kartoniki będą losowo dobierane z paczek otrzymywanych wraz z rozwojem postaci. Do 10 poziomu otrzymamy po jednej paczce co dwa levele, zaś następne będą wpadać na nasze konto co pięć poziomów. Warto przy tym nadmienić, że Bethesda nie planuje wprowadzać sztywnego limitu rozwoju. O ile punkty atrybutów przestaniemy otrzymać na 50 poziomie, karty można zbierać w nieskończoność.

W najnowszym filmiku firma porusza także temat mutacji. Na tem temat nie wiadomo jeszcze zbyt wiele, ale w trakcie podróży radiacja może zmienić ciało naszej postaci, co będzie miało zarówno dobre, jak i złe skutki. Innego typu metamorfozę można zapewnić sobie samodzielnie – autorzy obiecują, że będziemy mogli zmienić wygląd, a nawet płeć wirtualnego alter ego.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 18:38   BillyboB
2/2 ... bawiłem się świetnie, bo nie wpływało to na fabułę (no, może jakieś opcje dialogowe mnie omijały, bo miałem za mało inteligencji czy coś), czyli na najważniejszą część gry. Teraz akcja > fabuła (a już w F76 to chyba zwłaszcza tak będzie), więc brak możliwości ich resetu boli o wiele bardziej niż kiedyś. Serce mnie boli jak myślę o Falloucie z opcją zmieniania sobie perków jak się komu podoba, ale to dlatego, że znam tę serię od jedynki, osoby wychowane na F4/ F Shelter nawet nie mrugną okiem.
poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 18:33   BillyboB
Co do grania ze złym buildem, pamiętam jak przy pierwszym przejściu Baldura 2 grałem paladynem, który miał KOSZMARNIE rozłożone punkty (dość powiedzieć, że nawet nie zmieniłem tego, co mi się wylosowało podczas tworzenia postaci, taki byłem nieuświadomiony), do tego walczyłem zupełnie innymi broniami niż powinienem (punkty władowane w walkę mieczem i tarczą + bronie półtoraręczne, ale jak znalazłem Cep Wieków i Furię Niebios to zacząłem zacząłem walczyć nimi obiema naraz). A jednak, pomimo tego... 1/2
poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 7:56   BIsken
@BillyboB ma rację, to co wyrabiają z tą serią się w pale nie mieści.
poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 7:44   BIsken
A po co w ogóle dodawać do charyzmy jak w grze ma nie być NPC? Mimo tego że jestem fanem Fallout, to tej części nie kupię.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 21:56   GolemDorfl
@CzlowiekKukurydza "[...] możemy sobie zbudować od zera golema który będzie mega wojownikiem, ale nie wydusi z siebie ani słowa." Wypraszam sobie... ;)
niedziela, 12 sierpnia 2018, 21:22   CzlowiekKukurydza
@Rickerto Jak 'skopiesz' build postaci w połowie to będziesz miał trochę trudniej albo inaczej. Dobre RPG nie pozwalają graczowi zapędzić się w kozi róg. To właśnie opcja resetu statów to robi. 'Jak gracz nie trafił z buildem który sobie wymyśliliśmy to niech się resetuje aż mu się uda'. To samo z opcją tworzenia NPC, np. w Pillars of Eternity, zamiast przyłączyć do drużyny postać z jej wadami i zaletami, możemy sobie zbudować od zera golema który będzie mega wojownikiem, ale nie wydusi z siebie ani słowa.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 17:55   Rickerto
Zresztą mówię to już od jakiegoś czasu - sam zrobiłem sobie selekcję gier, które są tylko bardzo dobre, przełomowe, redefiniujące i ciekawe. I przeraziłem się liczbą, która wyszła.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 17:53   Rickerto
"Gracz ma przejść grę raz, odkryć wszystko za pierwszym razem i czekać na sequel w przyszłym roku. " To również, ale też ograć grę raz, odkryć wszystko i przejść do następnego tytułu zamiast zaczynać new game. Rynek gier jest obecnie tak nasycony, że nie wychodzi 3-8 dobrych gier na rok, które można w spokoju ograć, ale więcej - i to już po selekcji i priorytetyzacji samych dobrych tytułów. @Kukurydza A jeśli skopiesz build postaci w połowie to zamiast porzucać grę, kończysz ją po resecie statystyk.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 17:31   BillyboB
Najpierw poszły się kochać rozbudowane opcje dialogowe, potem skille (o ile pamięć mnie nie myli w F4 już ich właściwie nie ma, co?), teraz perki... Wiem, że system SPECIAL jest ikoniczny i w Falloutach będzie już (chyba) zawsze, ale zostało z niego tak mało, że to aż smutne się robi.Ten nowy Fallout zaczyna wyglądać jak konkretna kupa. I zgadzam się z przedmówcami, co to za zabawa, jak możesz być właściwie każdą postacią, bez względu na to, jakie statsy wybrało się na początku?
niedziela, 12 sierpnia 2018, 16:41   GolemDorfl
@Rickerto Sam mam kupę obowiązków, pracę, dzieci i bardzo mało czasu na granie. Dlatego robię priorytetyzację (jest w ogóle takie słowo?) tytułów. Zamiast ogrywać 20 tytułów na raz, w wolnym czasie gram w jedną, góra dwie gry. I jeśli chcę zagrać ponownie w jakąś bliską memu sercu grę, to przechodzi ona na górę kolejki. Sądzę, że takie mechaniki jak możliwość wymaksowania czy podmiany umiejętności ma inny cel. Gracz ma przejść grę raz, odkryć wszystko za pierwszym razem i czekać na sequel w przyszłym roku.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Bethesda przypadkowo ujawniła prywatne dane użytkowników

News
czwartek, 6 grudnia 2018

bethesda-przypadkowo-ujawnila-prywatne-dane-uzytkownikow Owszem, słynne torby z kolekcjonerki Fallouta 76 również odegrały w tym rolę.

Komentarzy:
38

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
24

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z