Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITInsomnia: The Ark – Zwiastun z dużymi liczbami i ładnym gameplayem. [AKTUALIZACJA] [WIDEO]

hraboll niedziela, 5 sierpnia 2018, 14:35 News
PC

[AKTUALIZACJA] Mamy jeszcze więcej materiału z rozgrywki.

Gra urzekła Chrisa Avellone’a i Mike’a Laidlawa.

[AKTUALIZACJA]

Dzięki uprzejmości jednego z użytkowników YouTube’a macie okazję obejrzeć pierwsze pięćdziesiąt minut z wielogodzinnej kampanii. Jeśli zauważycie pewne niedociągnięcia, to zrzućcie je na karb wczesnej wersji (beta). Według informacji zamieszczonych na Steamie gra ma trafić do sprzedaży już w przyszłym miesiącu.


[NEWS ORYGINALNY]

Insomnia: The Ark zapowiada się na kawał porządnego erpega. Taki wniosek można wysnuć po obejrzeniu nowego zwiastuna. Poniższy materiał stanowi prezentację elementów, jakie udało się wykonać rosyjskiej ekipie Studio Mono na przestrzeni ostatnich ośmiu lat, a jest ich całkiem sporo. Wspomina się choćby o dynamicznych potyczkach z taktycznym zacięciem, możliwości rozmawiania ze sporą grupą enpeców (podobno dla każdego napisano unikalne dialogi), dziesiątkach broni i innych elementów ekwipunku, rozbudowanym środowisku (ponad siedemdziesiąt lokacji do zbadania) oraz tuzinie możliwych zakończeń.

Pozwolę sobie oddać głos ludziom, którzy znają się na erpegach jak mało kto:

Insomnia prezentuję się pięknie, klimatycznie, zaś personalizacja bohatera jest stylowa i absolutnie fajna.
Chris Avellone (projektant Fallouta 2 i KotOR-a II, scenarzysta m.in. Pillars of Eternity i Planescape: Torment)

Setting gry od razu mnie przekonał. Mnóstwo umiejętności do rozwijania, możliwość tworzenia elementów ekwipunku i plejada różnorodnych postaci – wszystko to sprawia, że nie mogę doczekać się chwili, kiedy zagram ponownie.
Mike Laidlaw (były dyrektor kreatywny gier z serii Dragon Age)


Gra powinna zadebiutować na PC jeszcze w tym roku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 23:06   zadymek
Animacje i udźwiękowienie budżetowe, dialogi staroszkolne (czyli naturalistyczne i nieudźwiękowione), walka RPG-owa (czyli drętwa jak amputowana kończyna), AI i poziom staminy komiczne, design "na poziomie izometrycznych RPG". Ale szacun za możliwość upuszczania przedmiotów na grunt ;)
poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 21:07   goliat
@Cormac Porównanie moje nietrafione, ale bardzo często w niezależnych studiach pracują ludzie, którzy mają jakieś doświadczenie w innych firmach. Podejrzewam, że tak jest z rosyjską ekipą, bo pewne osoby na pewno muszą mieć doświadczenie w branży growej zebrane w innych studiach. To jednak nie usprawiedliwia grafiki, która wygląda jak z poprzedniej generacji oraz twarzy zrobionych jakby z plasteliny. Premiera w tym roku -jednak na razie nie rozumiem czym gra ma urzec.
poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 16:25   InsomniaTheArk
Thanks for covering our game! Will be happy to answer your questions as always :)
poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 8:39   CormaC
@goliat Oczywiście, że 59 tys. funtów z Kickstartera to na pewno nie cały budżet gry, ale chciałem pokazać Ci różnicę skali – gdzie Wiedźmin, a gdzie Insomnia. Porównanie do Piranha Bytes też jest według mnie nietrafione, bo choć jest to studio nieduże (ze 30 osób, zdaje się), to jednak profesjonalne, z 8 grami (wliczając Noc Kruka) na koncie.
niedziela, 5 sierpnia 2018, 23:28   goliat
@Shaddon Ale nietrudno odnieść wrażenia, że graficzne prezentuję graficznie lepiej niż ta produkacja z Rosji.Ale w każdym razie muszę powiedzieć, że Insomania: The Ark wygląda jak produkt z ery PS3 i Xbox 360 i ich wczesnego okresu.
niedziela, 5 sierpnia 2018, 22:56   Shaddon
@goliat
Elex wygląda co najwyżej nieco bardziej kolorowo, ale to wciąż produkcja wizualnie nieprzystająca do dzisiejszych standardów. Inna sprawa, że animacje wyszły Niemcom jeszcze gorzej, więc naprawdę nie wydaje mi się, by był to właściwy przykład.
niedziela, 5 sierpnia 2018, 20:23   goliat
Poza tym wśród producentów gier panuję ostrzejsza konkurencja niż kiedyś, więc tłumaczenia, że mieliśmy mały budżet nie przejdzie. Pragnę też zaznaczyć, że nie oczekuję po tej produkcji czegoś na miarę Wiedźmina, czy Mass Effecta, ale produkt przygotowany do sprzedaży powinien się dobrze prezentować. Nawet wsród gier z nienajwyższym budżetem można znaleźć produkty, które prezentują się lepiej, np. Technomancer, Mars: Wars: Logs oraz Bound By Flame.
niedziela, 5 sierpnia 2018, 20:15   goliat
@Cormac Masz trochę racji, ale z drugiej strony nawet gry z niższym budżetem i małym zespołem deweloperskim potrafią zaskoczyć, przykład studio Pirahnia Bytes i ich Elex, graficznie wygląda lepiej, modele postaci też. A poza tym pieniądze z Kickstartera to nie wszystko, bo podejrzewam przecież za coś twórcy musieli robić ten tytuł przez 8 lat. Dlatego uważam, że modele twarzy i graficznie powinno prezentować się lepiej, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę 8 lat produkcji.
niedziela, 5 sierpnia 2018, 12:12   korinogaro
@Antimasterplan, nie wiem czy jest lock on i jak bez celowania w ogóle to wygląda, ale jak wciśniesz alt to wchodzisz w tryb celowania i pojawia się celownik na ekranie. Kamera jednak pozycji nie zmienia.
niedziela, 5 sierpnia 2018, 10:19   Antimasterplan
Wygląda interesująco, tylko ta kamera zza pleców podczas strzelania, ustawiona jest tak jakoś nienaturalnie wysoko (ogólnie to chyba cały czas jest tak ustawiona bez względu na czynności). Sam nie wiem, ale dla mnie wygląda to bardzo dziwnie. Chyba, że tutaj np. oznacza się przeciwnika - "lock on" - i po prostu wciskasz przycisk odpowiedzialny za strzelanie, ewentualnie unik itp.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Insomnia: The Ark – Zwiastun zapowiada przygodę pełną niebezpieczeństw [WIDEO]

News
niedziela, 1 kwietnia 2018

insomnia-the-ark--zwiastun-zapowiada-przygode-pelna-niebezpieczenstw-wideo Jeszcze w tym roku odkryjemy „makabryczne tajemnice”.

Komentarzy:
3

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

To topowy model GeForce’a RTX 2080 w ofercie MSI, a wyróżnia się nie tylko rozbudowanym systemem podświetlania. I całe szczęście, bo RGB nie każdego przecież interesuje.

Komentarzy:
22

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
59

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z