Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Devil’s Hunt: Polacy chcą nas wmieszać w wojnę aniołów z demonami [WIDEO] [GALERIA]

DavyStrange czwartek, 26 lipca 2018, 14:24 News

Trzecioosobowa gra akcji ma stawiać na wyrazistą fabułę, której podstawą jest książka.

Historia powstania Devil's Hunt jest dość niecodzienna – Paweł Leśniak najpierw napisał książkę „Równowaga”, po czym założył studio Layopi Games i zaczął przekuwać swój własny materiał źródłowy w grę. Jej fabuła opowiadać ma o posiadającym specjalne moce Desmondzie, który jest rozdarty między walczącymi ze sobą aniołami i demonami. Tak o historii opowiada Michał Sadowski, reżyser produkcji:

Gra ma ciężką fabułę, która rzuca cię pomiędzy piekłem, współczesnymi Stanami Zjednoczonymi i starożytnym miastem. Skupiamy się na pokazaniu wewnętrznego rozdarcia Desmonda – znalazł się on pośrodku konfliktu, którego sam jeszcze nie rozumie. Każda ze stron chce, by Desmond wsparł jej sprawę, a on próbuje odżegnać się od podjęcia decyzji tak długo, jak to tylko możliwe. Ostatecznie orientuje się, że to nie decyzja jest problemem, lecz ludzie, którzy się jej domagają. Fabuła opowiada więc o dojrzewaniu do momentu, w którym możesz powiedzieć światu „wal się!” i podejmować swoje własne decyzje (po drodze wyrywając serca i miażdżąc głowy demonów).


Twórcy Devil’s Hunt obiecują rozbudowane systemy umiejętności oraz combosów. Gracze będą przy tym tworzyć rozmaite buildy, by dopasować zdolności Desmonda do swojego stylu gry ukierunkowanego bardziej na ataki fizyczne lub magiczne (punkty rozwoju będzie można w każdej chwili przydzielić od nowa). Chwilę oddechu od siekania przeciwników będą łamigłówki. Gra trafi na PC, PS4 i XBO w 2019 roku.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 27 lipca 2018, 21:43   CYBERTRIBAL
Dobrych gier mejd in poland nigdy za wiele, więc życzę i tej, aby okazała się przynajmniej przyzwoita i grywalna.
@deanambrose
Zgadzam się, też nie chcę kolejnego soulslajka ani też rołglajka. Już mi bokiem wychodzą.
czwartek, 26 lipca 2018, 22:11   deanambrose
Byleby nie szli mierną drogą kolejnej kopii soulsów..
czwartek, 26 lipca 2018, 20:16   Kuba78willk
od tyłu wygląda troche jak Daniel Garner z Painkillera :D
czwartek, 26 lipca 2018, 20:08   nietrol
Przydałby się jakiś gameplay, bo co tam screeny.
czwartek, 26 lipca 2018, 19:10   Tzar
Motyw z ręką wcale niepodobny Nero z DMC4.
czwartek, 26 lipca 2018, 18:35   GolemDorfl
Coś w stylu "In Nomine Magnae Veritatis"?
czwartek, 26 lipca 2018, 17:16   dino_19
Darksiders jest świetny.
czwartek, 26 lipca 2018, 16:51   RedCrow
@Victarion - Czemu przereklamowane?
czwartek, 26 lipca 2018, 16:16   Victarion
Moze powstanie cos lepszego niz przereklamowane darksiders.

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

Devil’s Hunt: Polska gra akcji o aniołach i demonach na pierwszych gameplayach [WIDEO]

News
czwartek, 23 sierpnia 2018

devils-hunt-polska-gra-akcji-o-aniolach-i-demonach-na-pierwszych-gameplayach-wideo Obok walki istotną rolę ma odgrywać fabuła.

Komentarzy:
18

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Na liście na ten tydzień miałam łącznie aż sześć gier. Ostatecznie wybrałam tylko te, które ukończyłam – tym razem prezentuję zestaw tylko dla pecetowców.

Komentarzy:
2

W cyklu Retro Action sięgamy do archiwów i sprawdzamy, co pisaliśmy o przeróżnych grach w przeszłości. Tym razem, z okazji 5. urodzin Dying Light, przypominamy recenzję, która ukazała się na łamach naszego czasopisma.

Komentarzy:
12

Myśl na dziś: Dostałem w prezencie kubek z Van Goghem. Po tygodniu odpadło mu uszko.

Komentarzy:
3

TripWire nie stara się za wszelką cenę stworzyć realistycznego symulatora. Zamiast tego stawia na niczym nieskrępowaną zabawę w rekiniego króla mórz – wciąż nieoszlifowaną na brzegach, ale i tak dającą sporo frajdy.

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z