Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDying Light 2: O 60 fps-ach, roli Chrisa Avellone’a, realistycznej AI…

hraboll poniedziałek, 9 lipca 2018, 20:49 News

Na razie trudno oprzeć się wrażeniu, że Techland tworzy kontynuację idealną.

Jak podaje serwis Polygon, przy pierwszym Dying Light bawiło się już ponad 13 milionów graczy. Na przestrzeni każdego tygodnia dzieło Techlandu przyciąga do siebie ponad 500 tysięcy unikalnych użytkowników. Nie dziwi więc fakt, że wrocławski developer pracuje nad pełnoprawną kontynuacją. Czy będzie ona cieszyć się równie dużą popularnością? Cóż, stopniowo napływające do nas informacje każą nam wierzyć w to, że zdeklasuje „jedynkę”.

Garści nowych wieści dostarczyła rozmowa serwisu Digital Foundry z Tymonem Smektałą, głównym projektantem Dying Lighta 2. Oto czego się dowiedzieliśmy:

  • C-Engine to technologia dopasowana do charakterystyki gier z otwartym światem,
  • rodzimy developer przywiązuje dużą wagę do jakości oprawy graficznej,
  • samo Digital Foundry zwraca uwagę choćby na bardziej skompilowaną, bogatszą architekturę zaprezentowanej metropolii,
  • AI została zaprojektowana w taki sposób, by realistycznie odwzorowywać zachowanie ludzi w różnych sytuacjach,
  • potyczka z innym ocalałym może obfitować w zaskakujące momenty, przykładowo: oponent rzuca w nas swoją bronią w nadziei, że zechcemy natychmiast zbadać nową zabawkę, co da mu kilka dodatkowych sekund na ucieczkę,
  • Techland ma nadzieję, że zarówno na PC, jak i na konsolach uda się wycisnąć upragnione przez graczy 60 fps-ów,
  • twórcy kładą duży nacisk na płynność ruchu i szczegółowość animacji, dlatego zatrudniono animatorów pracujących wcześniej przy najnowszych odsłonach serii Assassin’s Creed i Ghost Recon,
  • według Digital Foundry przywiązanie wrocławskiej ekipy do jakości animacji i drobnych szczegółów przywodzi na myśl pracę wykonywaną przez kalifornijskie Naughty Dog na potrzeby The Last of Us Part II,
  • Chris Avellone [scenarzysta Fallouta 2, Preya i paru innych głośnych tytułów – dop. red], pomógł nam zdefiniować ten świat, zdefiniować reguły rządzące nim i [pomógł nam również opracować – dop. red] frakcje, które działają w mieście”,  
  • żywa legenda branży interaktywnej rozrywki jest związana z projektem od samego początku jego istnienia.

Dying Light 2 ma zadebiutować w przyszłym roku na PC, PS4 i XBO. W TYM miejscu czeka na was porcja screenów i grafik koncepcyjnych.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 11 lipca 2018, 22:01   ja0lek
@Hagan chyba się naoglądałeś World war Z. Bo Twój opis fabuły brzmi właśnie jak zakończenie tego filmu.
I szczerze mówiąc wątpię, żeby głównym zagrożeniem i głównym tematem gry był ratunek ludzi przed zombie. Minęło już 15 lat o myślę, że ludzie pogodzili się z losem, a główny wątek będzie raczej kręcił się wokół żywych antagonistów.
środa, 11 lipca 2018, 18:09   CzlowiekKukurydza
@Hagan 'Pajacami' i 'moim zdaniem'. I to musi być dokonanie jednego typa, agenta wywiadu, zioma z dzielnik, speca od czegoś tam, wybierz/dopisz sobie. Nie lepiej jak cała ludzkość walczy z wirusem i jest to wysiłek pokoleń albo chociaż setek ludzi, a jednego typa co w przerwie w 'ratowaniu świata' przynosi trzy butelki wody i klucz do kół jakiemuś randomowego typowi? Moim zdaniem nie zawsze da się wyjść z bagna. Co do 'irl infekcji' to zważ, że mowa tu o grze i scenariuszu który jest totalnie nierealny.
środa, 11 lipca 2018, 18:09   CzlowiekKukurydza
Nie chciałbym zostać zainfekowany i nie chciałbym też zabić mojej rodziny i biegać po nawiedzonym więzieniu, ale w The Suffering nowe bym zagrał. Patrz teraz na inną grę. Resident Evil, nie jako serię czy coś, ale tylko na jedną rzecz - bohatera. Wyobraź sobie, że ta seria ma tylko jedną główną postać - Chrisa Redfielda - zobacz jak bardzo absurd tej serii zostałby pomnożony. Tak właśnie wygladało by Dying Light gdyby powiedzmy po pięciu grach byłby tylko jeden bohater który sam gromi i miażdży.
środa, 11 lipca 2018, 15:26   Xellar
@Scorpix,
Myślę, że @Haganowi chodzi o to, że skoro będzie wiele różnych zakończeń, to jedno mógłoby być pozytywne. Ja, osobiście, nie widzę żadnych przeciwskazań. Wiele różnych zakończeń - każdy jest happy. To wciąż zostawia furtkę na kolejną część - mogą wybrać mniej pozytywne zakończenie i uczynić je "kanonicznym". Chociaż mógł sobie darować pisanie o tym "pogardzaniu pajacami", którzy lubią mroczne zakończenia. Cóż, pewnie wyszło mu tak z frustracji, że w grze nie wcieli się jednak w superhero ;)
środa, 11 lipca 2018, 14:35   Scorpix
@Hagan
Jeśli Ci się nie podoba fabuła, to może sam napisz książkę/nakręć film/zrób grę, a nie masz za złe ludziom i scenarzystom, że podoba im się złe zakończenie. Po to chyba też jest część 2, żeby kontynuować próby wynalezienia lekarstwa, choć o historii w grze niewiele wiadomo.
Mnie się podoba, że scenarzyści coraz częściej odchodzą od modelu one-man army i pokazują, że nawet zrobienie wszystkiego co można, może nie wystarczać. Sometimes everything is not enough.
środa, 11 lipca 2018, 11:13   Hagan
@CzlowiekKukurydza nie musi tego dokonać sam, tylko we współpracy z naukowcami i potem rozgłosić po całym świecie jak zwalczać wirusa. Tak jak pisałem wcześniej, chcę żeby mój bohater odnosił sukcesy w walce z zagrożeniem. Jeśli na początku fabuły zakładamy, że ludzkość jest w tarapatach, to fabuła moim zdaniem nie ma prawa się zakończyć dopóki ludzkość z tarapatów nie wyjdzie. Ja właśnie pogardzam pajacami którzy lubią mroczne złe endingi, może oni sami chcieliby zostać zainfekowani w realu bo to lubią?
środa, 11 lipca 2018, 10:39   Xellar
@CzłowiekKukurydza,
"...główny bohater który ucieka Żniwiarzowi spod kosy raz za razem, eliminując zagrożenia o światowym zasięgu" No, ale nie musiałeś już tak jechać po Mass Effekcie ;)
wtorek, 10 lipca 2018, 20:02   CzlowiekKukurydza
@Hagan Całkowita eliminacja wirusa to mega poroniony pomysł. Jak główny bohater miałby tego dokonać 'metodami chałupniczymi'? Znajdzie szprycę z antidotum i co? Poczeka na silny wiatr, puści na niego tego 10ml i nagle wszystkie zombie umrą czy zmienią się w ludzi? Gry tego typu z happy endami są mega męczące, im bliżej końca tym głośniej w myślach słyszę patetyczną muzykę; główny bohater który ucieka Żniwiarzowi spod kosy raz za razem, eliminując zagrożenia o światowym zasięgu, etc. Meh.
wtorek, 10 lipca 2018, 16:19   Danon666
Jedynka bardzo się mi podobała, jasne że była nużąca po dziesiątkach godzin robienia głupiutkich,powtarzalnych questów, ale to przecież standard w każdej grze z otwartym światem. Nie zmienia to faktu że główny wątek był dobry, gameplay jeszcze lepszy i na drugą część czekam bardzo bo nawet jakby było to samo, to bawiłbym się równie dobrze
wtorek, 10 lipca 2018, 12:37   Melitran
Jedynka mnie kompletnie nie przekonała. Taki assayn z zombiakami. Biegasz od punktu do punktu po budynkach. Nudzi się po godzinie. Mam nadzieję, że bardziej postawią na fabułę i ciekawsze misje. Fajnie jakbyśmy mieli jakiś wpływ na świat i jego losy.
W 1 spokojnie można wgrać mod na teleport (jakby taki był) i przemieszczać się między punktami w ten sposób - nic byśmy w ten sposób nie stracili, a zyskali mnóstwo czasu. To co miało być największym elementem gry, było nudne do bólu.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Techland jest bogaty, a ja taki nieuczesany...

News
wtorek, 28 sierpnia 2018

techland-jest-bogaty-a-ja-taki-nieuczesany Gdyby spółka zadebiutowała na giełdzie, mogłaby wywołać trzęsienie ziemi.

Komentarzy:
3

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Wiedźmin, Dying Light, This War of Mine, Frostpunk – w ostatnich latach nie brakowało polskich gier, które zdobyły uznanie za granicą, podnosząc prestiż rodzimego game devu. Wcześniej podjęto jednak w naszym kraju wiele innych, mniej lub bardziej udanych prób podbicia serc graczy. Dziesięć mocno zakurzonych tytułów przypominamy w tym artykule.

Komentarzy:
43

Dedykowana karta dźwiękowa w 2018 roku? Przecież każdy komputer ma wbudowaną! To jednak tylko pozorne szaleństwo.

Komentarzy:
14

Październikowa plucha za oknem, Halloween za pasem i mnóstwo kuszących wyprzedaży w zasięgu ręki. To dobry moment, by nadrobić zaległości i wgryźć się w jeden z wielu dostępnych na rynku horrorów. Przed tobą lista moich propozycji na długie, ponure noce zbliżającej się nieuchronnie zimy. Odważysz się na jedną z nich?

Komentarzy:
28

Tego, że Rockstar wypuścił właśnie grę roku, nie sposób poddać w wątpliwość. Red Dead Redemption II ma wszystko, czego można oczekiwać po przygodzie w otwartym świecie. Aby ten powstał, potrzeba było ośmiu lat i ogromnych nakładów pracy utalentowanych ludzi. Na nic by się to jednak zdało, gdyby nie odpowiednie narzędzia. Gdyby nie RAGE.

Komentarzy:
16

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z