11
25.06.2018, 19:29Lektura na 1 minutę

Nieoficjalnie: Telltale Games wreszcie zmienia silnik

Ostatni odcinek The Walking Dead ma być pożegnaniem z autorskimi narzędziami.


Rafał „hraboll” Pieczka

Serwis Variety dotarł do informacji, z których wynika, że studio Telltale Games wreszcie zrezygnuje z autorskich narzędzi na rzecz silnika Unity. Technologia Telltale Tool – oczywiście po większych lub mniejszych aktualizacjach – napędza wszystkie dotychczasowe projekty kalifornijskiego developera, w tym wydane w 2006 roku Sam & Max: Save the World. Przez ponad dekadę w branży wiele się zmieniło i nie jest tajemnicą, że Telltale Tool nie tylko ma problem z obsługą nowinek technologicznych (m.in. realistyczna fizyka i mimika twarzy), lecz także nie gwarantuje dobrej optymalizacji.

Podobno czwarty sezon The Walking Dead ma być wielkim pożegnaniem zarówno z postacią Clementine, jak i przestarzałymi narzędziami. Niedawno zapowiedziana gra Stranger Things (oczywiście na na licencji hitowego serialu) powstanie już na silniku Unity. I choć to na razie tylko plotki, to warto pamiętać, iż odwołania do tej technologii pojawiały się w ofertach pracy zamieszczanych przez Telltale Games.

Pierwszy odcinek czwartego sezonu The Walking Dead zadebiutuje 14 sierpnia na PC, PS4 i XBO. TUTAJ znajdziecie trochę pokazowego gameplayu. Przypomnę, że Telltale Games pracuje również nad kontynuacją The Wolf Among Us.


Redaktor
Rafał „hraboll” Pieczka

Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.

Profil
Wpisów1397

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze