Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

MechWarrior 5: Mercenaries – Porcja wybuchowego gameplayu [WIDEO]

hraboll poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 18:43 News

Developer potrafi wykorzystać możliwości technologii Unreal Engine.

IGN opublikowało małą prezentację modelu zniszczenia, który zaimplementowano w grze MechWarrior 5: Mercenaries. Okazuje się, że każda z ponad pięćdziesięciu unikalnych maszyn bojowych składa się z jedenastu kluczowych części (ramiona, nogi, głowa). Każda część ma trzy stany uszkodzeń. Oczywiście im wyższy poziom zniszczeń, tym większe prawdopodobieństwo, że zobaczymy naprawdę ładne eksplozje.

Zapowiedziane w grudniu 2016 roku Mercenaries jest określane jako wielki powrót – po blisko piętnastu latach – fabularnych doświadczeń do zasłużonego uniwersum. Gracz jako tytułowy najemnik będzie wypełniać różne kontrakty. Każdy sukces przyczynia się do rozwoju naszej kariery, zaś podejmowane decyzje pociągają za sobą pewne konsekwencje. Warto zauważyć, że kampanię możemy ograć również w kooperacji na cztery osoby. Studio Piranha Games (od prawie pięciu lat rozwija darmowego MechWarriora Online) zamierza udostępnić narzędzia modderskie. Gracze stworzą własne misje, kontrakty, a nawet całe układy planetarne. MechWarrior 5: Mercenaries ma zadebiutować na PC w grudniu tego roku.


Osoby zainteresowane grą powinny obejrzeć poprzednie materiały wideo.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 22:58   KrzychuG
@Gavriel6, w MW3, 4 Atlas rzeczywiscie mial moc. W Online juz malo starszny i mocno slamazarny. Osobiscie nie lubie w ogole grac ta klasa mechow w MWO i raczej preferuje cos bardziej mobilnego.@nietrol, panie, daj pan spokoj. To dwie zupelnie odrebne gry i Titanfall to taka popierdolka przy Battletechu.
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 20:19   Gavriel6
Atlas best bot, chociaż ja i tak wolałem Madcata (czy też Timber Wolf jak był oficjalnie nazywany), bo był świetną, dalekosiężną platformą artyleryjską i był ikoną serio duuuużo wcześniej od Atlasa
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 19:46   Scytian
@nietrol
Zdajesz sobie sprawę że te dwie gry nie mają ze sobą wiele wspólnego? Żaden fan Mechwarriora nie zadowoli się tym czymś co oferuje Titanfall.
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 19:39   GeDo
To ta gra powstaje?Bo cos cicho sie o niej zrobiło.Myslalem ze dostaniemy tylko taktycznego rpg BattleTecha.I czy zawsze musi byc pokazany ATLAS?:D
poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 19:12   nietrol
Czy jest na to miejsce, skoro mamy np Titanfal?

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To najbardziej rozbudowana aplikacja czatowa, jaką kiedykolwiek widziałem!

Komentarzy:
5

Mathias Karlson o tym, dlaczego premiera jego gry to moment, dla którego wszechświat został stworzony, o uczeniu się od konkurencji i o tym, że Ubisoft nie musi być polityczny.

Komentarzy:
7

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z