6
13.04.2018, 07:16Lektura na 1 minutę

Spider-Man: Walka wymaga finezji i pomyślunku, a niekiedy również drewnianych palet [WIDEO]

„Mistrz improwizacji” udowadnia, że starcia mogą być poplątane.


Mateusz Witczak

Reżyser Bryan Intihar przypomina, że gra nie traktuje o podlotku, ale dojrzałym bohaterze, który walką ze złem i występkiem zajmuje się od lat. W efekcie na ulicach korzysta nie tylko z pięści i pajęczyny, ale też elementów środowiska (lub ciał przeciwników!) oraz zdolności i gadżetów w rodzaju w rodzaju sklejającej oponentów pajęczej bomby. 

Developer prezentuje w akcji kilka zabawek i uwrażliwia, że w toku kampanii przydarzą się zarówno sekwencje wyrwane z brawlera, jak i zadania, w ramach których (jak w trylogii Arkham) zdejmiemy strażników po cichutku. Chwali się również możliwością craftowania kostiumów i ulepszania wyposażenia.


Od dwóch tygodni Insomniac mówi o projekcie pełnym głosem. Dzięki materiałom pozyskanym przez Game Informera poznaliśmy już datę premiery, zawartość kolekcjonerek i DLC, dowiedzieliśmy się również MASY szczegółów na temat rozgrywki (grywalna Mary Jane! Brak mikrotransakcji! Ogromny świat gry!). Rzecz ukaże się 7 września, wyłącznie na PS4.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze