Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

The Walking Dead: Autorzy Paydaya mają krew na rękach [WIDEO] 

Papkin środa, 11 kwietnia 2018, 13:13 News

Przypominają też, że służba zdrowia bywa wylęgarnią trupów.

Na cztery lata od przedwczesnej zapowiedzi projekt Overkill Software nabiera rumieńców. Pod koniec ubiegłego roku poznaliśmy pierwszego z protagonistów gry, niejakiego Aidana, niegdyś dumnie paradującego pod krawatem po waszyngtońskich ulicach, dziś – walczącego na nich o przetrwanie.

Teraz nieco czasu antenowego zyskała Maya, druga z grywalnych postaci, która w trailerze stara się przeprowadzić zabieg na zarażonym pacjencie, co kończy się walką z wykorzystaniem szpitalnych przyrządów.


Studio wyraźnie stroni od prezentowania fragmentów właściwej rozgrywki, ale wydaje się, że czuje ducha komiksów Kirkmana (na których bazuje i serial Darabonta, i epizodyczne przygodówki Telltale). Przypomnijmy, że gra ma być kooperacyjnym shooterem nastawionym na współpracę czwórki postaci (dość zróżnicowanych, z unikalnymi profesjami, historiami i drzewkami umiejętności). Rzecz ukaże się na jesieni tego roku (równocześnie na PC, PS4 i XBO). 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 13 kwietnia 2018, 11:48   Rickerto
A to, że nie przeszkadza ci fabuła w grach " każdy ci w to uwierzy, zwłaszcza po tym pierwszym komentarzu." Cudne przerabianie słów, kontra za kontrę.Wnioski: Dla mnie rozgrywka idzie w parze z historią i immersją, ale powinna im służyć jako narzędzie przedstawienia. (Przykład - zarówno TLoU jak i NieR) Ty wolisz rozgrywkę, a fabuła gameplayowi ma służyć. (Left4Dead, Celeste?) Czemu, jak sugerujesz, któraś ze ścieżek miałaby być gorsza? Trochę pokory.
piątek, 13 kwietnia 2018, 11:44   Rickerto
Granie w filmówki na yt jest raz, że wątpliwe prawnie (prawa autorskie), a dwa - nie zapewniają immersji, która pojawia się w momencie kontroli bohatera w środowisku trójwymiarowym. Co-op jest rozrywką i relaksem w towarzystwie, ale na dłuższą metę nie mam z niego wymiernych korzyści estetyczno-poznawczych, a powtarzalność nuży. I nie - Nie musisz się ze mną zgadzać, ale oczekuję minimum poziomu dyskusji zamiast najazdów, bo ktoś miał czelność pomyśleć inaczej niż ty.
piątek, 13 kwietnia 2018, 11:37   Rickerto
Nie, nie przeszkadzają mi gry co-op'owe i gdybyś się na tym zatrzymał, moglibyśmy sobie podyskutować o odmiennych preferencjach odnośnie gry. Ale ty zamiast dyskutować, wolałeś bucowato narzucić swoją wizję gier/gry jako jedyną prawdziwą, a wszystkich, którzy oczekują odmiennego doświadczenia wrzuciłeś do drugiej kategorii graczy. Lubię i dobrze skrojone gry pod doświadczenie "filmowości" jak i gry akcji promujące refleks i zręczność. Po Overkillu z trailerów pojawiła się chęć ogrania coś a'la TLoU.
czwartek, 12 kwietnia 2018, 11:27   THERON23
którą można nawet na youtubie "przejść", poznasz historię i nie ma sensu grać w to ponownie. W przpadku gier (zwłaszcza właśnie coop shooters), w których rozgrywka, mechanika i replay value powinny stać na pierwszym miejscu, to jest to kiepska droga, bo nie po to siadam ze znajomymi do grania w coopie, żeby pokazówki oglądać. Mam nadzieje, że Overkill będzie czymś w rodzaju L4D, Dead island czy Dying Light i je przebije pod każdym względem.
czwartek, 12 kwietnia 2018, 11:26   THERON23
do niczego i dla małolatów, im szybciej gry zamienią się w ambitne fabularnie dramaty obyczajowe tym lepiej." No i oczywiście, że tak nie myślisz i nie przyklasnąłbyś takiej wersji mojej odpowiedzi, każdy ci w to uwierzy, zwłaszcza po tym pierwszym komentarzu, z którego wynika,że chcesz bardziej interaktywnego filmu niż gry i w dodatku oczekujesz tego po kooperacyjnym shooterze. Kurcze, osobiście nie mam nic przeciwko dobrej fabule, ale jak ta jest kosztem gameplayu to powstaje nam jednorazówka,
czwartek, 12 kwietnia 2018, 11:26   THERON23
@Rickerto Moja odpowiedź na odwrót brzmiałaby bardziej tak i pewnie trafiłaby w twoje gusta: "Tak, dokładnie tak jak piszesz, gra powinna mieć jak najmniej gameplayu z prostą mechaniką rozgrywki, im więcej pokazówek budujących dramatyczną fabułę tym lepiej, liczę na coś w stylu telltale the walking dead czy właśnie The last of us, a nie kolejny generyczny kooperacyjny shooter z kulawą mechaniką typu L4D dla ludzi, którzy chcą w gry grać, granie jest passe. Każda gra nieposiadająca dorosłej fabuły jest
środa, 11 kwietnia 2018, 20:30   NewJoker
@Pan Dzikus - faktycznie widać spadek formy, chociaż te ostatnie odcinki są już lepsze. Scena "bitwy" w pierwszym odcinku tak mnie zaskoczyła, że aż nie mogłem uwierzyć, że postanowili to pokazać w tak tandetny sposób. Czekałem z niecierpliwością na kolejny odcinek, licząc na to, że Negan ma jakiegoś super asa w rękawie a tu rozczarowanie ;-)
środa, 11 kwietnia 2018, 18:52   Rickerto
I - właściwie tak nie myślę, ale mniej więcej tak brzmi (oczywiście a rebours) twoja powierzchowna opinia.
środa, 11 kwietnia 2018, 18:50   Rickerto
@THERON23 I źle, kolejny generyczny tytuł z kulawą mechaniką i rozgrywką po nic dla wiecznych małolatów.
środa, 11 kwietnia 2018, 17:53   THERON23
@Rickerto Oni robią kooperacyjny shooter a nie interaktywny film komputerowy i dobrze. Gra ma mieć gameplay na set godzin z porządną mechaniką rozgrywki, liczę na coś co pobije L4D, a nie kolejną ckliwą gierkę fabularną dla ludzi co wolą gry oglądać niż w nie grać.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Wiecie doskonale, który tytuł mam na myśli, prawda?

Komentarzy:
1

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31