Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Valkyria Chronicles 4 chwali się projektem poziomów [WIDEO]

Papkin poniedziałek, 19 marca 2018, 10:02 News

Różnie bywa.

Przyprószone śniegiem ulice, lodowce, piaszczyste pola bitew, kompleksy badawcze, kaniony, równiny i plątaniny miejskich uliczek. Sega podzieliła się z nami materiałem, w którym prezentuje lokacje goszczące akcję czwartej odsłony taktycznego cyklu.


„Czwórka” ma odpowiedzieć na niedostatki spin-offa Valkyria Revolution i stanowić powrót do korzeni. Potyczki wciąż będą miksować elementy strategii, rolpleja i shootera (dobrze znany system BLiTZ), a choć weźmie w nich udział nowa klasa postaci (grenadier), będą bazować na formule wypracowanej na okoliczność oryginalnej trylogii. Fabuła ma się rozgrywać w czasach pierwszej odsłony, ale skupić się na zupełnie nowych postaciach (kilkoro znajomków powróci... tyle że w formie DLC). Powrót do źródeł będzie się dało także usłyszeć w słuchawkach (partytury ponownie rozpisze Hitoshi Sakimoto, kompozytor pierwszego VC).

Gra wybiera się na PS4, Switcha i XBO. Data jej zachodniej premiery nie jest znana, lecz w Japonii edycja na konsolę Sony ukaże się już 21 marca.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 19 marca 2018, 14:49   Sejman
... ze względu na nowe combo inżynier + 1CP czołg, więc po co ich używać? Mam nadzieję ,że w póżniejszych etapach jakoś ich wzmocnią. Cieszy natomiast buff na mobilność dla schocktrooperów, oraz zwiększenie użyteczności snajperów (karabiny przeciwpancerne i automatyczne z VC2-3 ponoć mają się pojawić w późniejszej fazie gry) i inżynierów (mogą wskrzeszać padłe jednostki już od samego początku gry, podobnie jak medyk z VC2). No i misje nie polegają już tylko w większości na zajmowaniu punków przeciwnika.
poniedziałek, 19 marca 2018, 14:41   Sejman
... czołg ma ograniczoną ilość amunicji przeciwpancernej, ale za to akcja kosztuje 1CP (zamiast 2CP, jak w jedynce). Mapy jeszcze ponoć mają być większe. Martwi mnie jedynie balans klas, zwiadowcy ciągle wydają sie OP (te headshoty z daleka), nowa klasa grenadier wydaje się być dla nich kontrą, ale ze względu na nikła celność interception fire nie są tak skuteczni jak Gunner w VC3 (za brak tej klasy w VC4 stawiam wielki minus - Gunner był idealną kontrą na scout rushing), lancerzy są natomiat useless ...
poniedziałek, 19 marca 2018, 14:24   Sejman
SEGA potwierdziła już datę zachodniego wydania (jesień 2018). Grałem już w japońskie demo i mogę już powiedzieć ,ze pod względem gameplay'u będzie to najlepsza część serii. Właściwie jest to ulepszona jedynka + parę sprawdzonych patentów z poprzednich części. Z VC2 przeniesiono m.in.: transportowiec APC, warunki pogodowe, misje poboczne, wybór maskowania i emblematów dla czołgu. Natomiast z VC3 zaczerpnięto następujące elementy: akcesoria, ulepszony system morale, skill pointy (SP)...
poniedziałek, 19 marca 2018, 13:40   KafarPL
Obligatory "Chcę to na PC" comment

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Austin Wintory, kompozytor muzyki m.in. do Podróży, serii Banner Saga i Assassin’s Creed: Syndicate, opowiada o tym, jak pracuje się dla wielkiego studia oraz jak radzić sobie z odrzuceniem.

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: Dlaczego, kiedy mówią "budżetowa wersja iPhone'a", nie dodają, o budżet którego kraju chodzi?

Komentarzy:
3

Rozmawiamy Jesperem Kydem, wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki do gier i filmowej.

Komentarzy:
8

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z