4
19.03.2018, 10:02Lektura na 1 minutę

Valkyria Chronicles 4 chwali się projektem poziomów [WIDEO]

Różnie bywa.


Mateusz Witczak

Przyprószone śniegiem ulice, lodowce, piaszczyste pola bitew, kompleksy badawcze, kaniony, równiny i plątaniny miejskich uliczek. Sega podzieliła się z nami materiałem, w którym prezentuje lokacje goszczące akcję czwartej odsłony taktycznego cyklu.


„Czwórka” ma odpowiedzieć na niedostatki spin-offa Valkyria Revolution i stanowić powrót do korzeni. Potyczki wciąż będą miksować elementy strategii, rolpleja i shootera (dobrze znany system BLiTZ), a choć weźmie w nich udział nowa klasa postaci (grenadier), będą bazować na formule wypracowanej na okoliczność oryginalnej trylogii. Fabuła ma się rozgrywać w czasach pierwszej odsłony, ale skupić się na zupełnie nowych postaciach (kilkoro znajomków powróci... tyle że w formie DLC). Powrót do źródeł będzie się dało także usłyszeć w słuchawkach (partytury ponownie rozpisze Hitoshi Sakimoto, kompozytor pierwszego VC).

Gra wybiera się na PS4, Switcha i XBO. Data jej zachodniej premiery nie jest znana, lecz w Japonii edycja na konsolę Sony ukaże się już 21 marca.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze