Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

The Blackout Club: Twórcy BioShocka i Dishonored zapowiadają kooperacyjny horror [WIDEO] [GALERIA]

hraboll piątek, 2 marca 2018, 11:09 News

Gra powinna zaciekawić fanów serialu „Stranger Things”.

Studio Question Games zabrało się za produkcję gry, w której dobra fabuła (odpowiada za nią scenarzysta BioShocka 2) spotyka się z elementami horroru i kooperacyjną rozgrywką. Grywalne postacie to w tym przypadku grupka nastolatków, która podczas poszukiwań zaginionego przyjaciela natrafia na plątaninę tuneli – podziemia zamieszkane przez nieprzyjaznych dorosłych i wypełnione hipnotyzującymi dźwiękami. Nasi bohaterowie postanawiają zbadać tajemniczą społeczność.


Tu zaczyna się zabawa polegająca na odkrywaniu wskazówek, zbieraniu dowodów (choćby poprzez filmowanie przeróżnych zdarzeń) i omijaniu zagrożeń. Naszymi wrogami będą zwyczajni mieszkańcy małego miasteczka. Lunatykujący (prawdopodobnie pod wpływem wspomnianych dźwięków) dorośli będą chcieli zawlec naszych bohaterów do podziemi. By przetrwać w takich realiach, będziemy musieli wykazać się inteligencją i umiejętnością improwizacji. Każdy członek zespołu ma dostęp do odmiennych umiejętności i używa unikatowego ekwipunku. Po zakończonej misji wracamy do kryjówki i rozwijamy naszą postać. Developer obiecuje, że każdej kolejnej nocy czeka na nas inna przygoda. Cele misji, loot, starcia z oponentami – takie elementy są generowane losowo.

The Blackout Club pojawi się na PC, PS4 i XBO w pierwszym kwartale przyszłego roku. Nad grą pracują ludzie, którzy w przeszłości tworzyli naprawdę głośne tytuły – Thief: Deadly Shadows, BioShock, BioShock 2, BioShock Infinite, Dishonored, South Park: The Stick of Truth oraz Prey.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 2 marca 2018, 19:13   nietrol
Te historie z bioshocka to jak dla mnie tak piąte przez dziesiąte coś tam zrozumiałem bo strasznie zawiłe to było. Ta gra to klimat, klimat i jeszcze raz klimat, jakiego nie było i nie będzie nigdzie indziej. Już nawet Columbia nie dorównywała Rapture.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Austin Wintory, kompozytor muzyki m.in. do Podróży, serii Banner Saga i Assassin’s Creed: Syndicate, opowiada o tym, jak pracuje się dla wielkiego studia oraz jak radzić sobie z odrzuceniem.

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: Dlaczego, kiedy mówią "budżetowa wersja iPhone'a", nie dodają, o budżet którego kraju chodzi?

Komentarzy:
3

Rozmawiamy Jesperem Kydem, wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki do gier i filmowej.

Komentarzy:
8

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z