Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Fallout 3: Fani przenoszą grę na silnik „czwórki” [WIDEO]

Papkin wtorek, 27 lutego 2018, 11:20 News

Wojna jednak się zmienia (a w każdym razie: unowocześnia).

Ekipa Road to Liberty ma spore doświadczenie w modowaniu gier Bethesdy (profile członków grupy znajdziecie pod tym adresem). Projekt, którego się podjęła, budzi uznanie skalą – modderzy chcą przenieść Fallouta 3 (bez DLC) na technologię nowszej odsłony, przeszczepiając lokacje, przedmioty, enpeców i questy... a zarazem rezygnując z mechanizmów „czwórki” związanych z budową osad (i słusznie, słusznie).

Pierwsze efekty ich prac zdradza materiał skupiony na eksploracji stacji metra.

Więcej o modyfikacji dowiecie się z jej oficjalnej strony. Przypomnijmy, że inna grupa fanów równolegle pracuje nad projektem o znamiennej nazwie Fallout 4: New Vegas.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 28 lutego 2018, 10:52   Sheade
@GandalfCzarny - a najlepiej płaszczyć tłuste dupsko przed PC w domu i lać jadem, bo nie ma się nic lepszego w życiu do robienia, poza durnymi komentarzami. Przynajmniej coś robią ambitnego, a ty co osiągnąłeś?
środa, 28 lutego 2018, 10:43   Sheade
@panslonce - bo nie rozumiesz na czym polega tworzenie gier tej starszej i nowszej daty. W przypadku F3/4 technologie są podobne i da się bez większego trudu i pisania od postaw podmienić elementy mechaniki, assety gry, czy rozwiązania. W przypadku F1 i F2 wszystko robione jest na sprayach, rysowane ręcznie - co oznacza że jakiekolwiek zmiany w silniku graficznym przekradając się na wykonanie gry od postaw na nowo, a n to trzeba solidnego studia oraz zasobów. I na pewno nikt by się tego za darmo nie podjął.
środa, 28 lutego 2018, 9:54   Janush132
To ma sens tylko z mechaniką przeniesioną z trójki. Bo inaczej to już nie będzie to samo co oryginał. A ciekawe jak wyjdzie z rozbudowanymi dialogami?
wtorek, 27 lutego 2018, 22:17   SerwusX
Trochę nie rozumiem sensu tego przedsięwzięcia. Polepszenie grafiki – OK, ale czy ogólnie jest to warte zachodu?
wtorek, 27 lutego 2018, 19:02   Victarion
Kurde pogralbym w takeij zayeabistej oprawie z checia bo na starym silniku to kaszana.
wtorek, 27 lutego 2018, 16:53   Maly007
Baldur's Gate 2 przenoszony na Dragon Age - tylko lochy Irenicusa, projekt martwy.
Baldur's Gate przenoszony na NWN2 - całość, działa
Morrowind przenoszony na Obliviona - całość, działa
Morrowind przenoszony na Skyrima - prace trwają
Oblivion przenoszony na Skyrima - prace trwają
No i wspomniane w artykule Fallouty 3 i NV przenoszone na FO4.
Poza tym z trochę starszych rzeczy - World of Baldur's Gate, czyli przeniesienie Baldura 1 + 2, Icewind Dale 1+2 na silnik drugiego Baldura i połączenie tego w całość
wtorek, 27 lutego 2018, 16:49   GandalfCzarny
Nie ma to jak przenieść grę z mega ch**owego silnika, na "tylko" ch**owy. Tylko tak dalej ludzie ;)
wtorek, 27 lutego 2018, 16:42   SantaChief12
Moglibyście też wspomnieć od dwóch innych projektach. New Vegas i innym całkiem nowym, który będzie miał swoją własną historię i lokację.
wtorek, 27 lutego 2018, 12:54   GeDo
Ach te nieszczęsne metro w Fallout 3,jak dla mnie była to droga przez męke.Zdecydowanie najgorsza lokacja w grze.
wtorek, 27 lutego 2018, 12:30   Trex13470
Jeśli dobrze kojarzę udostępnili także mod który zmienia sposób levelowania w Fallout 4 z systemu perków na system Skille+Perki. Sam mod jest dość interesujący i dzięki niemu wróciłem do gry(nie cierpię systemu perków, jest dla mnie za mało RPG'owy).

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Fallout: New Vegas – Sztuczna inteligencja odświeżyła 15 tysięcy tekstur

News
środa, 24 kwietnia 2019

fallout-new-vegas--sztuczna-inteligencja-odswiezyla-15tysiecy-tekstur Niestety nie wiemy dokładnie, czy zawdzięczamy to Jane, Victorowi czy Yes Manowi.

Komentarzy:
14

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
9

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z