Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Mavericks: Proving Grounds – Battle royale na 400 graczy się nam zwiastuje [WIDEO]

Papkin poniedziałek, 19 lutego 2018, 9:13 News

Produkcja jest w lesie!

Nowy projekt studia Automaton był dotychczas znany pod tyleż enigmatyczną, co niezbyt odkrywczą nazwą kodową Projekt X. To jednak przeszłość. Studio znane z technologicznych dem obrazujących możliwości CryEngine’u oraz z Deceit (darmowy asymetryczny multiplayer osadzony w szpitalu psychiatrycznym) ogłosiło bowiem istnienie Mavericks: Proving Grounds...

...aczkolwiek zrobiło to w sposób zachowawczy. Gdybyście mieli problemy z transferem, śpieszę donieść, że na teaserze można zobaczyć las, łąki i wieżę. Oraz logo Mavericks: Proving Grounds.

Wiadomo, że akcja ma się rozgrywać w niedalekiej przyszłości, w której 400 ludzi zostanie wysłanych na wyspę o powierzchni 12 km². Developerzy przykładają ponoć dużą wagę do realizmu w symulowaniu fauny i flory oraz do dynamicznie zmieniającej się pogody.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 19 lutego 2018, 22:43   KrzychuG
@korinogaro, ano ma bo skopany kod sieciowy moze odbic sie na wydajnosci calego silnika. Taki Star Citizen dla przykladu ktory miedzy innymi z tego powodu podobno mocno dostaje po dupie. Co prawda porownac bedzie mozna jak w koncu zmienia ten kod sieciowy na ten z Lumberyarda, ale takie chodza plotki. Pomijajac te kwestie, po prostu uprzyksza rozgrywke.
poniedziałek, 19 lutego 2018, 21:29   Jacek112
@konio52 Być może, ale póki co - czekam :D.
poniedziałek, 19 lutego 2018, 18:41   konio52
@jacek112 jeszcze przyjdzie czas że znienawidzisz gry battle royrale. Jeszcze niedawno każdy chciał mieć swoje MOBA, teraz każdy chce mieć swojego PUBG...
poniedziałek, 19 lutego 2018, 17:21   Jacek112
@mrowczak Nie, to nie sarkazm, serio czekam na ten wysyp, bo tyle się o tym mówi, a gier battle royal ani widu, ani słychu (prócz PUBG i Fortnita jest chyba tylko ta od twórcy WarZ, ew jako dodatkowe tryby w innych grach).
poniedziałek, 19 lutego 2018, 16:46   korinogaro
@CasualKiller, a co ma kijowy kod sieciowy do silnika graficznego?
poniedziałek, 19 lutego 2018, 10:45   mrowczak
@Jacek112 ah, pan od sarkazmu?
poniedziałek, 19 lutego 2018, 10:22   CasualKiller
"CryEngine'u oraz z Deceit "
Powodzenia, i ten "magiczny" OS deweloperów, który wyświetla nam innych graczy kiedy trzeba....
9/10 eksperymentów takich jak ten zawsze wychodzi z nich fail, i są łatane latami by coś działało.
CryEngine ledwo daję radę w grach 5x5 (6x6,8x8) (Crysis 2,3) a ci tu pyk 400 ;D
Niu niuh będzie fail dekady ;*
poniedziałek, 19 lutego 2018, 9:45   Jacek112
No, może wreszcie się zacznie ten szumnie zapowiadany wysyp battle royali.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Austin Wintory, kompozytor muzyki m.in. do Podróży, serii Banner Saga i Assassin’s Creed: Syndicate, opowiada o tym, jak pracuje się dla wielkiego studia oraz jak radzić sobie z odrzuceniem.

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: Dlaczego, kiedy mówią "budżetowa wersja iPhone'a", nie dodają, o budżet którego kraju chodzi?

Komentarzy:
3

Rozmawiamy Jesperem Kydem, wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki do gier i filmowej.

Komentarzy:
8

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z