Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Sega bierze pod swoje skrzydła byłych twórców Heavy Raina

hraboll wtorek, 30 stycznia 2018, 8:35 News

Wydawca zainwestuje w nową markę, której podstawą będzie nacisk na narrację.

Konkretnie chodzi o pomoc w materializacji projektu studia Interior Night. Ekipa założona w październiku zeszłego roku celuje w gusta „dojrzałego telewidza”. Czego się spodziewać? Częściową odpowiedzią na to pytanie jest fakt, że trzon zespołu tworzą ludzie, którzy pracowali w paryskim Quantic Dream (Detroit: Become Human, którego powinniśmy spodziewać się wiosną), a ich twórczy dorobek to znane posiadaczom konsol Sony pozycje pokroju Heavy Raina i Beyond: Dwóch dusz. Pomniejsza część ekipy pochodzi z Sony czy Slightly Mad Studios (cenionego przez fanów gier wyścigowych).

John Clark, wiceprezes działu wydawniczego europejskiej Segi, odniósł się do sprawy kilkoma okrągłymi zdaniami:

Podpisanie umowy ze studiem Interior Night  jest kolejnym wielkim krokiem dla Segi, jeśli chodzi o współpracę z utalentowanymi studiami. Niezależnie od tego, czy są one już uformowane, czy dopiero rozpoczynają nową podróż, zawsze wyrażamy chęć zapoczątkowania nowych marek. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy z Interior Night, ponieważ suma ich talentów oraz wyobraźni ewoluują w naprawdę mocne doświadczenie oparte na narracji.


Szefowa studia Interior Night Caroline Marchal dorzuca kilka miłych słów. wyrażając, rzecz jasna, ekscytację:

Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością współpracy z Segą przy naszej pierwszej grze narracyjnej . Sega wykazała silną chęć podejmowania ryzyka, wprowadzania innowacji i współpracy z developerami. Jesteśmy przekonani, że dzięki jej pomocy i wsparciu Interior Night może dostarczyć wspaniałe narracyjne doznania zarówno obecnym graczom, jak i szerszej publiczności.


Za potwierdzenie tezy o skłonności Segi do ryzyka można uznać fakt, że wydawca zapowiedział niedawno Two Point Hospital, a więc przedstawicielkę typowo pecetowego, niszowego już gatunku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 30 stycznia 2018, 14:36   Centek96
Alien: Isolation czy Alpha Protocol też były ryzykowne. Raczej wszystkie ryzykowne gry miały większy budżet niż ich stare marki. Wiadomo, wszystko od podstaw trzeba zrobić. SEGA jedzie jedynie na Total War i sprzedawaniu odświeżonych klasyków.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z