Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Sega bierze pod swoje skrzydła byłych twórców Heavy Raina

hraboll wtorek, 30 stycznia 2018, 8:35 News

Wydawca zainwestuje w nową markę, której podstawą będzie nacisk na narrację.

Konkretnie chodzi o pomoc w materializacji projektu studia Interior Night. Ekipa założona w październiku zeszłego roku celuje w gusta „dojrzałego telewidza”. Czego się spodziewać? Częściową odpowiedzią na to pytanie jest fakt, że trzon zespołu tworzą ludzie, którzy pracowali w paryskim Quantic Dream (Detroit: Become Human, którego powinniśmy spodziewać się wiosną), a ich twórczy dorobek to znane posiadaczom konsol Sony pozycje pokroju Heavy Raina i Beyond: Dwóch dusz. Pomniejsza część ekipy pochodzi z Sony czy Slightly Mad Studios (cenionego przez fanów gier wyścigowych).

John Clark, wiceprezes działu wydawniczego europejskiej Segi, odniósł się do sprawy kilkoma okrągłymi zdaniami:

Podpisanie umowy ze studiem Interior Night  jest kolejnym wielkim krokiem dla Segi, jeśli chodzi o współpracę z utalentowanymi studiami. Niezależnie od tego, czy są one już uformowane, czy dopiero rozpoczynają nową podróż, zawsze wyrażamy chęć zapoczątkowania nowych marek. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy z Interior Night, ponieważ suma ich talentów oraz wyobraźni ewoluują w naprawdę mocne doświadczenie oparte na narracji.


Szefowa studia Interior Night Caroline Marchal dorzuca kilka miłych słów. wyrażając, rzecz jasna, ekscytację:

Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością współpracy z Segą przy naszej pierwszej grze narracyjnej . Sega wykazała silną chęć podejmowania ryzyka, wprowadzania innowacji i współpracy z developerami. Jesteśmy przekonani, że dzięki jej pomocy i wsparciu Interior Night może dostarczyć wspaniałe narracyjne doznania zarówno obecnym graczom, jak i szerszej publiczności.


Za potwierdzenie tezy o skłonności Segi do ryzyka można uznać fakt, że wydawca zapowiedział niedawno Two Point Hospital, a więc przedstawicielkę typowo pecetowego, niszowego już gatunku.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 30 stycznia 2018, 14:36   Centek96
Alien: Isolation czy Alpha Protocol też były ryzykowne. Raczej wszystkie ryzykowne gry miały większy budżet niż ich stare marki. Wiadomo, wszystko od podstaw trzeba zrobić. SEGA jedzie jedynie na Total War i sprzedawaniu odświeżonych klasyków.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Wyobraź sobie, że wsiadamy do wehikułu czasu, wbijamy datę – rok 1986 – i naciskamy czerwony guzik... Zzzium! Witamy w PRL-u, gdy w telewizji były dwa kanały, w radiu rozbrzmiewały Kombi i Kapitan Nemo (Lorelei!) , a pojęcie „oryginalnej gry” nie istniało w świadomości polskiego gracza.

Komentarzy:
11

Myśl na dziś: Wystarczy wejść do piekarnika, by twoje życie zmieniło się o 180°.

Komentarzy:
1

Podczas prezentacji i sesji hands on Outriders otrzymałem widowiskową rozgrywkę, interesujące pomysły, zalążek czegoś, co może okazać się niezłą historią i obietnicę braku jakichkolwiek mikrotransakcji. Nie doczekałem się natomiast pokazu własnej tożsamości.

Komentarzy:
2

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z