50
20.01.2018, 10:53Lektura na 1 minutę

Ubisoft kocha pecety. Tak mówi [WIDEO]

Dowodem optymalizacja Watch Dogów i Far Cry'a 4, opóźnienia premier Asasynów, obfitujący w bugi i glitche port Unity, uszczęśliwianie nas Denuvo oraz brak wsparcia dla modów... ...cóż, to trudna miłość.


Mateusz Witczak

Na kanale studia Massive Entertainment (The Division) developerzy wspominają swoje pierwsze i ulubione produkcje, które ogrywali na komputerach osobistych (zupełnym przypadkiem niemal wszystkie są odsłonami marek z katalogu Ubi). 

W materiale o wdzięcznym tytule „Dlaczego kochamy pecety” znalazło się też miejsce dla stwierdzeń typu:


Naprawdę kocham gry na PC, bo są ucieleśnieniem idei niezależności.



Tudzież...


Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z przewagi, jaką mogą mieć pecety.



Ewentualnie...


Wyraźnie widać, że dla wielu developerów pecety to pole do testów.



Cieszy, że (przynajmniej na poziomie deklaracji) wydawca zwraca uwagę na ten segment rynku. Nie da się jednak ukryć, że publikując PR-owy materiał o subtelności łopaty do odgarniania śniegu, Ubi nie nadrobi lat inwestowania w DRM-y i powierzania pecetowych portów studiu Ubisoft Kiev, niesławnego z powodu konwersji Black Flaga czy Splinter Cell: Conviction.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze