Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITPowstaje nowa gra w uniwersum „Obcego”

DavyStrange środa, 17 stycznia 2018, 20:56 News
Aliens: Colonial Marines
Aliens: Colonial Marines

Smartguny w dłoń, strzelać bez rozkazu!

Utworzony w ubiegłym roku oddział koncernu Fox zajmujący się grami, FoxNext Games, przejął Cold Iron Studios, które zajmie się strzelanką osadzoną w uniwersum „Obcego”. Cold Iron to ekipa powołana do życia przez byłych pracowników specjalizującego się w grach MMO Cryptic Studios, znanego m.in. z Neverwintera, City of Heroes i Star Treka Online. FoxNext wybrał ludzi z takim dorobkiem nieprzypadkowo, bo produkcja na licencji „Obcego” również będzie sieciowa. Na razie wiemy jednak o niej tylko tyle, że przygotowywana jest na PC i konsole. Aaron Loeb, prezes FoxNext Games, oznajmił w oświadczeniu prasowym, że...

Cold Iron Studios ma wielu utalentowanych developerów, których witamy w FoxNext Games z ekscytacją, jako że naszym celem jest stworzenie multiplatformowego, wielogatunkowego portfolio wspaniałych gier. Osobiście jestem fanem poprzednich tytułów [obecnych pracowników – dop. red.] Cold Iron i wszyscy nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad przepełnionym akcją światem zanużonym w tajemnicach ukochanego uniwersum Obcego.


Przypomnijmy, że ostatnim shooterem z ikonicznymi ksenomorfami w tytule było niezbyt udane Aliens: Colonial Marines studia Gearbox Software. Miejmy nadzieję, że grze, nad którą pracuje Cold Iron, bliżej będzie pod względem jakości do znakomitego Obcego: Izolacji.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 20 stycznia 2018, 17:31   Sheade
Widać mamy całkiem inne podejście do gier, co by się zgadzało z tym, że Alien Isolation albo się kocha, albo nie "nienawidzi" - co również dobrze odwzorowuja bardzo skrajne oceny tej gry - z przewagą na te bardzo pozytywne.
sobota, 20 stycznia 2018, 0:21   mrowczak
@Sheade
Mam 6 godzin w Isolation, na najwyższym poziomie trudności i jak widzę, że Xenomorf łazi sobie środkiem korytarza, albo gapi się na ścianę ( gdzie jestem w bocznej odnodze w cieniu za jego plecami ) to mnie szlag trafia.
Albo te Jumpscare FFS, ile to można próbować przestraszyć kogoś JSem... :
Do tego animacja łażenia tego bydlaka, przechodzi bardzo płynnie z rewelacyjnej do "o kierwa ależ paraliż. :D ". No i te synty... :
Co do detali to się zgadzam, gra w tym temacie wygląda świetnie.
piątek, 19 stycznia 2018, 19:23   DEO
@Sheade nie posikaj się z tymi masowymi komentarzami śmiesznymi :D ja już napisałem i dałem przykłady gdzie możesz sobie pooglądać śmieszne rzeczy ;3 pasji mówisz... bubla i nudy ^.^ WALCZ DALEJ
piątek, 19 stycznia 2018, 14:06   gamingman21
Na YT jest fajny kanalik analizujący się w grach. Jest też odcinek o Alien isolation. Gra na najwyższym ustawieniu trudności jest "mega". I nie przypominam sobie abym widział lepiej zaprojektowane AI. Te momenty gdy alien się bawił z graczem są niezapomniane. Inna gra z całkiem dobrym AI jest BioShock infinite i Elizabeth jako towarzyszka ale to inny temat.
piątek, 19 stycznia 2018, 13:49   Sheade
Przeglądnijcie sobie recenzje - wszystkie, które dotyczyły gry na niższych poziomach AI - były zwyczaj negatywne, recenzje ogrywane na podstawie najwyższego poziomu - są mega pozytywne i określają grę arcydziełem. Więc pytanie jakie jest wasze doświadczenie? Widocznie graliście na niższych poziomach. Pozatym nie ma znaczenia wytykanie dziur grze, ważne że wszystko tworzyło taki klimat że można było się w tym zatracić. Jeżeli ktoś uważa grę za nudną, widocznie nie dokońca wie tym czym jest saga Obcy.
piątek, 19 stycznia 2018, 13:45   Sheade
@Mrowczak - określ zatem jak by wyglądało idealne zachowanie AI dla Aliena, oraz zastanów się - czy jeżeli by faktycznie przełożyć to co było w filmach do gry - czy ta gra była by w ogole grywalna? Nie była by. Więc nie narzekaj na AI i nie wymagaj czegoś, na czym się nie dokońca znasz. I żeby było jasne - gra w Alien Isolation tylko na najwyższym poziomie, gdzie AI jest cwane, przebiegłe i trudne do przewidzenia. Niższe poziomy bardzo zaniżały tą "Inteligencję" Aliena i gra stawała się banalna.
piątek, 19 stycznia 2018, 13:40   Sheade
@Mrowczak - NIE DA SIĘ odwzorować klimatów Alien 1 tak jak ty analizujesz zachowanie obcego. Gdyby tak faktycznie miało być, to by Ci się AI ALiena spawnowało za plecami w najmniej oczekiwanym momencie. Gry, a Filmy, czy książki to nie to samo - nie da się tego porównać, ani odtworzyć bo poprostu się nie da. Zastanów się najpierw nad tym czego byś chciał, a później sobie spóbuj wyobrazić jak wielkąfrustracją było by granie w takiego "Idealnego Aliena z Cienia".
piątek, 19 stycznia 2018, 13:37   Sheade
@mrowczak - ty sie możesz nie zgadzać, ale pod względem klimatu, odwzorowania detali - gra jest majstersztykiem. Można się sprzeczać czy gameplayowo dla kogoś była czy nie. Jednak gra została wykonana z taką pasjąi precyzją co do detali, że spokojnie mogła by stać się filmem.
piątek, 19 stycznia 2018, 13:35   Sheade
@DEO - umiem i widze dokładnie gościa, który kompletnie nie czuje i nie szanuje klimatu gry oraz tego jak wiele wysiłku i pasji zostało włożonych w tą grę, ile smaczków ją nasyca i z jaką perfekcją został oddany klimat. A widzę typa który skupia się na jakichś śmiesznych bugach, których nawet nie napotkałem ani razu, a nawet jeżeli to kompletnie o nich nie pamiętam. Ty natomiast nie potrafisz doceniać widze tego co naistotniejsze. @AaronBlake - Tu mowa o innym studio, nie Ci co robili Isolation.
piątek, 19 stycznia 2018, 0:02   mrowczak
Nie mogę się zgodzić ze stwierdzeniem, że "Izolacja". w temacie Linguafoedy jest majstersztykiem.
GodMode u Xenomorfa, jego głupie zachowanie ( typu łażenie sobie po otwartych korytarzach w kółko, zamiast wyczekiwania w ciemnościach ( jak zresztą w pierwszej odsłonie serii. ).
Zachowanie Obcego z Isolation, kojarzy mi się raczej z "Obcy: Przebudzenie" niż z "Pasażerem". No chyba, że stylistycznie, to faktycznie, te same klimaty. :)

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
15

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z