Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITApple kręci bicz na loot boksy

Papkin piątek, 22 grudnia 2017, 14:48 News

Gigant z Cupertino zmusi developerów do ujawnienia szans na wylosowanie konkretnych przedmiotów.

Rok 2017 zapisze się w naszej pamięci między innymi przez wzgląd na kontrowersje wokół paczek z losową zawartością (na szczególną uwagę zasługuje przypadek drugiego Battlefronta). Choć wydawcy raczej nie porzucą agresywnej monetyzacji, twórcy gier na iOS-y będą musieli wyłożyć wszystkim zainteresowanym, jakie są szanse na odnalezienie w skrzynce określonego typu przedmiotu. Wszystko przez aktualizację wymogów, jakie muszą spełniać gry, by zadebiutować w App Storze. Co jednak ciekawe, firma nie określa, w jaki sposób developerzy mają podzielić się taką informacją z potencjalnymi klientami.

Sytuacja nie jest bez precedensu, choć dotychczas konkretnych regulacji doczekały się wyłącznie rynki azjatyckie. Przykładowo zmiany w chińskim prawie zmusiły Blizzarda do ujawnienia procentowych szans na zdobycie rzadkich, epickich i legendarnych przedmiotów, jakie możemy znaleźć w Overwatchu, Hearthstonie i Heroes of the Storm.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 27 grudnia 2017, 8:40   Madmartigan
Rimmorn
Dobrze piszesz.Grałem swego czasu w Goodgame Empire i tam podczas eventów można był na własnej skórze odczuć jak na początku często wpadały znajdki eventowe tak im bliżej końca eventu,lub bliżej targetu do zdobycia,spadała częstotliwość trafionych znajdek drastycznie spadała.Prosta matematyka.10 pierwszych walk eventu i kilka znajdek.10 walk pod koniec eventu(95 % osiągnięcia)...ZERO znajdek.A tam to jeszcze było łatwo to zauważyć.W innych grach może to być trudniejsze do porównania.
niedziela, 24 grudnia 2017, 20:50   Rimmorn
@Trickster91 a gdzies jest napisane, ze blizz nie manipuluje % tak zebys wiecej gral lub wydal kase? :P odpowioedni algorytm bioracy pod uwage czym grasz i efekt jest dla nich pozytywny :)
niedziela, 24 grudnia 2017, 20:19   Pancerny
@hexenisalive sensem zakupów jest kasa dla Appla. Nowe nie są źli i wcale nie chcą zarobić :) rok gwarancji, spowalnianie starych modeli aktualizacjami, blokowanie kompatybilności z nie applowym sprzętem. Jak dla mnie zuo.
niedziela, 24 grudnia 2017, 3:03   Wojtasss
@Papkin
Gdzie świąteczne nadgodziny ;___;
niedziela, 24 grudnia 2017, 0:53   hexenisalive
@Pancerny
Akurat Japko to w miarę dba o swój sklep. Np reklamy w aplikacjach muszą się trzymać ścisłych wytycznych, zakupy wewnątrz aplikacji też muszą mieć sens inaczej won. Japko nie jest takie złe...
sobota, 23 grudnia 2017, 17:37   McGrave
Tak musi być. I to musi być w formie nie do ominięcia i dodyczyć wszystkiego... Zastanówmy się po co Blizzard zmienił system tak żeby móc ominąć Chińskie prawo i nie podawać jakie są szanse? Ano dlatego, że mają zamiar robić z ludzi durni - tym sposobem udowodnili jacy są.
BTW. Nawet jakby dalej chcieli ludzi naciągać podając fałszywy % to będą to robić z myślą że im bardziej realny % odbiega od tego co pokazuja tym łatwiej będzie ich złapać.
sobota, 23 grudnia 2017, 17:08   Trickster91
Rimmorn a to nie jest tak że wszystkie itemy danego typu mają szanse o takim samym poziomie?
Skoro szanse mają bycie podane dla "konkretnego" przedmiotu.
sobota, 23 grudnia 2017, 16:13   Rimmorn
Niestety tylko "typu" wiec szanse na konkretny item w danym type dalej beda ukryte.
sobota, 23 grudnia 2017, 8:27   silvver
@Hereb chyba nie widziałeś jak działają żydowskie gacha w grach typu FGO
piątek, 22 grudnia 2017, 23:48   Pancerny
Wow ładne zagranie pod publikę chińskiego rynku bo tam $ teraz jeszcze dodatkowo przy "szale" jaki spadł za skrzynki na EA i jest to medialne Apple chce wyjść na dobrego wujka PR to mają bardzo dobry to oddać muszę im :)

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z racji, że chcemy, byście wiedzieli, co u nas słychać (czasem nawet o to zapytacie w prywatnej wiadomości) i zwyczajnie lubimy sobie pogadać, postanowiliśmy codziennie publikować redakcyjnego gamewalkera. Będziemy opowiadać, dyskutować i co tylko nam jeszcze przyjdzie do głowy. 

Komentarzy:
7

Soundbary kojarzone są na ogół z kinem domowym – nie znaczy to jednak, że omijają świat gamingu. Crative Stage jest takim urządzeniem przeznaczonym właśnie dla graczy. Do tego stosunkowo tanim i z założenia będącym alternatywą dla standardowych głośników podpinanych do komputera. I muszę przyznać, że jest to bardzo ciekawy zamiennik.

Komentarzy:
6

W menu posypki o smaku cenzury, majsterkowania i dziury w ziemi.

Komentarzy:
1

…ale w wyobraźni frunę na skrzydłach indyków!

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z