Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITBattlefront II: EA uspokaja inwestorów, wyłączenie mikrotansakcji nie wpłynie na przychody 

Papkin niedziela, 19 listopada 2017, 20:28 News

Nie ma obaw!

Zamieszanie wokół waluty premium w drugim Battlefroncie miało zaskakujący finał. Tuż przed premierą po rozmowie telefonicznej prezesów Disneya i EA z gry czasowo wycięto mikrotransakcje. W oświadczeniu przesłanym przez DICE czytamy:

Usłyszeliśmy wątpliwości dotyczące zapewniania graczom niesprawiedliwej przewagi [nad niepłacącymi graczami – dop. red.]. Usłyszeliśmy też, że kładzie się to cieniem na grze, która poza tym jest świetna.

NIGDY NIE BYŁO TO NASZYM CELEM. PRZEPRASZAMY, ŻE ŹLE TO ROZWIĄZALIŚMY.

Usłyszeliśmy was głośno i wyraźnie, więc wyłączamy wszystkie zakupy w grze. Spędzimy teraz więcej czasu słuchając, dostosowując, balansując [rozgrywkę] i szlifując.

EA wciąż duma nad systemem monetyzacji. Zasadnym było pytanie, jak nagła decyzja wpłynie na przychody koncernu. W odezwie do inwestorów czytamy, że... nijak.

16 listopada 2017 Electronic Arts ogłosiło na stronie www.ea.com/news czasowe wyłącznie mikropłatności Battlefronta II. Ta zmiana nie powinna mieć istotnego wpływu na wyniki finansowe EA.

Na pewno decyzja o zaszyciu w grze loot boksów wpłynęła na pierwsze reakcje mediów. Choć recenzenci zgodnym chórem przyznają, że tytuł DICE to techniczny majstersztyk, swoje teksty oparli na wersji, która wciąż straszyła systemem mikropłatności, co nie pozostało bez wpływu na ich oceny.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 21 listopada 2017, 10:52   Tesu
@paintball_x
O ile mnie pamiec nie zawodzi, to Blizzard nie potwierdzil trwania prac nas czyms takim. Chodzily sluchy o Titanie, ktory ostatecznie zostal anulowany, a z popluczyn po nim zrobiono Overwatch, ale to nigdy nie mialo byc uniwersum Starcrafta. Zreszta od czasu samego zastopowania fanowskiego World of Starcraft minelo juz z 5-6 lat i teoretycznie powinnismy juz cos uslyszec o pracach nad taka gra Blizzarda.
wtorek, 21 listopada 2017, 7:53   paintball_X
@Tesu, a nie jest tak, że Blizzard zakazał tego fanowskiego wowa, bo sam zaczął prace nad identycznym projektem? :D
wtorek, 21 listopada 2017, 2:56   Tesu
Blizzard jakos nie mial wlasnej alternatywy, kiedy zarzadal zatrzymania prac nas fanowskim World of Starcraft. Wszystko zalezy od dobrej woli posiadacza praw do tytulu. A o grze nie ma co gdybac, bo koniec koncow nie wyszla i nigdy sie nie dowiemy, czy bylaby tak dobra, jak sie wydaje.
wtorek, 21 listopada 2017, 1:39   lAtarenl
Czy Wiedźmin 4 był prawie skończony i miał wiele przecieków potwierdzających funkcjonalność wymienionych feature'ów? Nie. Czy EA miało prawo kazać im zaprzestać? Nie do końca, ponieważ darmowe produkcje fanowskie są legalne. Spójrz np. na darmowe HALO na PC od fanów, które dostało błogosławieństwo posiadaczy licencji. Problemem jest gdy Twoja gra będzie gorsza niż darmowa alternatywa. Wtedy rzucamy C&D letter.
wtorek, 21 listopada 2017, 1:36   Tesu
Duzo gdybania o tym, co by moglo byc w kolejnej czesci serii i w sumie tyle. Rownie dobrze mozna sobie pogdybac, co by mozna bylo zrobic w Wiedzminie 4. Podejrzewam, iz gdyby grupa fanow zaczela robic gre o tytule Wiedzmin, to i Sapkowski, i CDP RED domagaliby sie od nich zaprzestania tego. Tak dziala wlasnosc intelektualna i licencje.
poniedziałek, 20 listopada 2017, 23:48   lAtarenl
Wszyscy którzy twierdzą że ta gra zasługuje na więcej niż 7/10, zapraszam do zapoznania się z materiałem:
https:www.youtube.com/watch?v=iMpFYjLX4Yw
Oraz do zapoznania się z Galaxy in Turmoil, zza czasów gdy EA jeszcze im nie zakazało zrobienia darmowej gry Battlefront która byłaby lepsza niż ten płatny szajs. Ta gra i bez mikrotranzakcji to tylko marna imitacja tego co moglibyśmy dostać gdyby nie EA.
poniedziałek, 20 listopada 2017, 19:14   Andrzejonator
@Scorpix Dobre wieści, zobaczymy jak to będzie wyglądało globalnie.
poniedziałek, 20 listopada 2017, 18:24   Scorpix
http:www.eurogamer.pl/articles/2017-11-20-debiut-battlefront-2-w-uk-slabszy-o-60-proc-od-star-wars-battlefront-1
Sprzedaż pudełkowa Star Wars Battlefront 2 w debiutanckim tygodniu była aż o 60 procent niższa niż w przypadku poprzedniej odsłony serii, Star Wars Battlefront.
Takie informacje na pewno już wpłyną nieco na przychody :P
poniedziałek, 20 listopada 2017, 18:14   Scorpix
@gimemoa
Fajnie, że się tobie podoba, ale rzucanie stwierdzeń, że twoja racja jest absolutna, a inni się mylą jest niewłaściwe. Co do fabuły, to jestem nią rozczarowany. Do tego sposób jej prowadzenia i przewidywalność, powoduje, że dałbym Battlefront 2 za kampanie Single 5/10. Już taki Asasyn ma dłuższą i nieco lepszą fabułę.
Jeśli okażę się z w bambuko też polecieli z postaciami w DLC, które będą też zablokowane za ileś tam kredytów... eh szkoda gadać.
poniedziałek, 20 listopada 2017, 18:07   Scorpix
@to w F2P, a w Battlefront dostajesz około 300 kredytów.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
5

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z