Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Telltale Games zwalnia pracowników, chce skupić się na tworzeniu lepszych gier

DavyStrange wtorek, 7 listopada 2017, 21:41 News

Włodarze studia chcą postawić na jakość, a nie na ilość.

Restrukturyzacja Telltale Games ma odbyć się w trybie natychmiastowym i wpłynąć na życie 90 pracowników – aż 25% całej ekipy ma zostać zwolnionych po to, by studio mogło skupić się na tworzeniu tytułów wyższej jakości. Drastyczne odchudzenie załogi ma nie odbić się negatywnie na projektach, które zostały już zapowiedziane.

Jak decyzję tłumaczy Pete Hawley, dyrektor generalny Telltale:

W ciągu ostatnich kilku lat nasza branża ogromnie się zmieniła. Realia pracy w takim środowisku wymuszają na nas ewolucję i zmianę kierunku w stronę tworzenia mniejszej liczby lepszych gier skromniejszym zespołem.

Hawley uspokaja też, że zwolnienia nie są w żadnym wypadku wynikiem nieowocnej pracy bądź braku zaangażowania byłych już pracowników. Cóż, pozostaje wierzyć, że Telltale odejdzie od wydawania odgrzewanych kotletów w szatach głośnych marek.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Telltale Games,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 9 listopada 2017, 20:19   tupolew519
I to chyba ma jakiś sens.
środa, 8 listopada 2017, 16:23   Scorpix
@Rickerto
Heavy Rain i nadchodzący Detroit to najlepsze przykłady gier, gdzie wybór ma znaczenie.
środa, 8 listopada 2017, 15:40   Rickerto
Darku22 ma rację. Zresztą nie widziałem jeszcze gry, która dawałaby prawdziwe konsekwencje wyboru, przekładające się na późniejszy gameplay (wyjątkiem Wiedźmin 2 z inną lokacją w późniejszym akcie). Zazwyczaj są to iluzje psychologiczne lub różne zakończenia, które nie wpływają na absolutnie nic. 36 zakończeń Wiedźmina 2? I w Dzikim Gonie startujesz od zera. ME 3? Nie. Główna historia toczy się dalej, zmiany zawsze są kosmetyczne, bo mają dziać się w twojej głowie, a nie na ekranie.
środa, 8 listopada 2017, 14:06   Skelldon
Możecie wieszać na mnie psy (no pun intended), ale ja Sama & Maxa w teraźniejszym formacie gier Telltale przyjąłbym z otwartymi ramionami. Oczywiście najlepiej by było, gdyby przy nowej mechanice utrzymały się zagadki i humor w zamian za nieliniowość, która Niezależnym Policjantom raczej byłaby zbędna. Eh... Warto pomarzyć. ;P
środa, 8 listopada 2017, 11:03   Aratho
Nadal czekam na język polski
środa, 8 listopada 2017, 10:59   Darku22
@kiogu1 Bo w grach TTG jedna postać nie jest w stanie zmienić całego świata, ale jest w stanie zmienić caly świat dla kogoś. Chodźby Kenny w zależności od naszych decyzji albo przyczynia się do śmierci Bena albo poświęca za niego życie starając się go ratować, różnorakie zakończenia sezonu drugiego TWD. Tu chodzi o zmiany na poziomie małej grupki, społeczności,a nawet konkretnej osoby, mimo, że ktoś i tak ginie jego śmierć jest całkowicie inna można umierać kłamstwie lub prawdzie, a to kolosalna rónica
środa, 8 listopada 2017, 10:40   SilentBob
Jurassic Park na zawsze w naszych sercach... :>
środa, 8 listopada 2017, 8:37   kiogu1
Darku22 Problemem gier TT nie są złe konsekwencje. Problemem (od gry o tron) jest ich calkowity brak. Poza paroma przypadkami na sezon cokolwiek zrobisz wychodzi na jedno. Ludzie mają tego dość po takim LIS czy heavy rain, gdzie kazdy wybór na cos wpływał, i konsekwencje nie raz ciągnęły sie przez całą grę.
środa, 8 listopada 2017, 6:31   VondesSznycel
Absurdalne, groteskowo brzmiące tłumaczenie. Szukanie winnych, karanie niewinnych, nagradzanie postronnych.
środa, 8 listopada 2017, 0:46   Darku22
Dużo osób nie łapie zmian w grach TTG, bo żyją oni w przeświadczeniu, że jak podejmą dobrą decyzję to wszystko będzie super, kwiatki i słonko, a jak złą to wtedy świat ma paść w odmęty zła. Gdy już pojawiają się odcienie szarości i czasem każda decyzja prowadzi do złego zakończenia to się zaczynają lamenty "ale przecież ja mu pomogłem czemu zginął" itp.

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

Telltale Games: Wszystkie produkcje studia znikną niedługo z GOG-a

News
piątek, 24 maja 2019

telltale-games-wszystkie-produkcje-studia-znikna-niedlugo-z-gog-a Dla niektórych z nich jest jednak nadzieja.

Komentarzy:
6

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Trochę zwłok, trochę k6, czyli standardowy tydzień w tej branży.

Komentarzy:
1

Choć chyba każdy kiedyś miał styczność z pinballem, to wiedza na temat jego historii, ewolucji, zasad działania itd. wcale powszechna nie jest. Czas to naprawić.

Komentarzy:
11

Myśl na dziś: Każda choroba jest śmiertelna, jeśli tylko dobrze wyguglować.

Komentarzy:
4

Wydanie wieczorne. Bo deadline.

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z