Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Twórcy BioShocka pracują nad narracyjnym shooterem. Chyba

Papkin wtorek, 7 listopada 2017, 15:41 Plotka
BioShock Infinite
BioShock Infinite

Jedną z jego inspiracji będzie znany z Cienia wojny system Nemesis.

Uporządkujmy fakty. Po pierwsze: pisząc "twórcy BioShocka", nie mam wcale na myśli Irrational Games, które od przeszło dwóch lat oficjalnie nie istnieje. Po premierze BioShocka: Infinite szef studia Ken Levine formalnie rozwiązał zespół, pozostawiając przy sobie ok. kilkunastoosobową ekipę, która (już pod szyldem Ghost Story Games) miała skupić się na bardziej kameralnych projektach.

O planach developera wiadomo niewiele. Podczas tegorocznych targów EGX Rezzed 2017 Levine zdradził, że jedną ze stojących za projektem inspiracji będzie wspomniany we wstępie system Nemesis. Nieco światła na sprawę rzuca też opublikowane przez developerów ogłoszenie. Ghost Story Games szuka doświadczonego (minimum pięć lat w branży) projektanta poziomów, który zna się na Unreal Enginie 4 i byłby zainteresowany pracą nad stworzeniem poziomów do "immersyjnej gry z silną rolą fabuły". Nowy nabytek powinien posiadać "głęboką wiedzę i doświadczenie w tworzeniu FPS-ów/gier akcji/RPG/strategii/immersive simów" oraz legitymować się "doświadczeniem w FPS-ach i na wpółotwartych (np. Borderlands/Śródziemie: Cień Mordoru) lub otwartych grach". Dużym plusem jest "miłość do narracyjnych shooterów".

Nie znamy żadnych szczegółów na temat nadchodzącego tytułu, ale znając doświadczenie Levine'a (który ma przecież na koncie prace nad System Shockiem 2 oraz Thief: The Dark Project), chyba możemy ostrożnie spekulować, że projektant celuje w podobne tony. 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 8 listopada 2017, 11:12   Arlekin
smutne że Irrational Games upadło po wydaniu tak pięknej gry jaką jest Bioshock Infinite
wtorek, 7 listopada 2017, 23:15   zadymek
"znając doświadczenie Levine'a (który ma przecież na koncie prace nad System Shockiem 2 oraz Thief: The Dark Project), chyba możemy ostrożnie spekulować, że projektant celuje w podobne tony. "
Znaczy jakie? Wymieniono dwie zupełnie odmienne gry.
wtorek, 7 listopada 2017, 21:30   CYBERTRIBAL
Czyżby jakiś indyczy kuzyn Bioshocka???
wtorek, 7 listopada 2017, 18:18   Nezi23
No i gites

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Nowy BioShock w produkcji, Mafia IV w koszu

News
sobota, 14 kwietnia 2018

nowy-bioshock-w-produkcji-mafia-iv-w-koszu Ktoś nie śpi, aby ktoś mógł spać z rybkami.

Komentarzy:
14

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Myśl na dziś: Jestem tak stary, że dla mnie DDR to dawne niemieckie socjalistyczne państwo, a nie rodzaj pamięci RAM.

Komentarzy:
2

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
6

Trochę zwłok, trochę k6, czyli standardowy tydzień w tej branży.

Komentarzy:
2

Choć chyba każdy kiedyś miał styczność z pinballem, to wiedza na temat jego historii, ewolucji, zasad działania itd. wcale powszechna nie jest. Czas to naprawić.

Komentarzy:
11

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z