Overgrowth ukaże się po niemal 9 (!) latach oczekiwania [WIDEO]
Króliki potrzebowały sporo czasu, by nauczyć się sztuk walki...
Overgrowth to już trochę dowcip. Gra zapowiedziana w listopadzie 2008 miała pozwolić nam na wcielenie się w jednego z tych zaznajomionych z kung-fu królików, o których tyle się słyszy. Jej główną atrakcją miały być starcia (przy użyciu pięści i broni białej) z innymi antropomorficznymi zwierzątkami.
Od tego czasu zaliczyliśmy sporo wersji alfa i beta, uczciwie trzeba zresztą powiedzieć, iż twórcy nie wzbraniali się przed tłumaczeniem, jak wyglądają postępy prac. Na ich jutubowym kanale znajdziecie niemal 200 związanych z produkcją materiałów.
Wkrótce po pierwszej zapowiedzi rzecz prezentowała się tak:
Jeszcze w 2012, gdy znalazła się na etapie alfy, wyglądała tak:
Dla porównania sprawdźcie, jak wypada dziś:
David Rosen, reżyser tytułu, poinformował właśnie na Twitterze, że tworzona od niemal dziewięciu lat produkcja opuści wreszcie earlyaccessowe getto. I zrobi to szybko, bo już 16 października.
Overgrowth is leaving Early Access October 16th!
— David Rosen (@Wolfire) October 12, 2017
Please ask for review copies if we haven't found you already - contact@wolfire.com pic.twitter.com/ttSsjjEJWK
Ponoć dodatkowy czas przydał się na dopieszczenie systemu walki, wzbogacenie oprawy i stworzenie pełnoprawnej kampanii singlowej. Czy antropomorficzny zając zdobędzie rząd dusz? Dowiemy się już za kilka dni.
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.