8
12.10.2017, 17:49Lektura na 2 minuty

Overgrowth ukaże się po niemal 9 (!) latach oczekiwania [WIDEO]

Króliki potrzebowały sporo czasu, by nauczyć się sztuk walki...


Mateusz Witczak

Overgrowth to już trochę dowcip. Gra zapowiedziana w listopadzie 2008 miała pozwolić nam na wcielenie się w jednego z tych zaznajomionych z kung-fu królików, o których tyle się słyszy. Jej główną atrakcją miały być starcia (przy użyciu pięści i broni białej) z innymi antropomorficznymi zwierzątkami.

Od tego czasu zaliczyliśmy sporo wersji alfa i beta, uczciwie trzeba zresztą powiedzieć, iż twórcy nie wzbraniali się przed tłumaczeniem, jak wyglądają postępy prac. Na ich jutubowym kanale znajdziecie niemal 200 związanych z produkcją materiałów.

Wkrótce po pierwszej zapowiedzi rzecz prezentowała się tak:

Jeszcze w 2012, gdy znalazła się na etapie alfy, wyglądała tak:

Dla porównania sprawdźcie, jak wypada dziś:

David Rosen, reżyser tytułu, poinformował właśnie na Twitterze, że tworzona od niemal dziewięciu lat produkcja opuści wreszcie earlyaccessowe getto. I zrobi to szybko, bo już 16 października.


Ponoć dodatkowy czas przydał się na dopieszczenie systemu walki, wzbogacenie oprawy i stworzenie pełnoprawnej kampanii singlowej. Czy antropomorficzny zając zdobędzie rząd dusz? Dowiemy się już za kilka dni.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze