Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCS: GO - Nowa wersja kultowej mapy Dust już dostępna

Papkin czwartek, 12 października 2017, 14:19 News
pc

Niech się stanie światłość!

Ikoniczna Dust była z nami właściwie od początku Counter-Strike'a i Valve uznało, że przyszedł czas, by nieco ją zmodyfikować. Na oficjalnej stronie tytułu pojawił się właśnie opis podsumowujący nadchodzące zmiany.

Developerzy skupiają się na zwiększeniu czytelności, usprawnieniu poruszania się i poprawie oprawy. Żadna z obecnych na planszy miejscówek nie uległa fundamentalnym zmianom, ale niemal wszystkie przeszły lifting

Bombsite B stało się jaśniejsze (szczególnie przestrzeń w tunelu), a samochód uległ przesunięciu. "Okno", czyli wyrwa w murze, jest teraz szersze, a rusztowanie - bardziej uproszczone, pozbawione sporej części metalowych rurek, które uprzednio blokowały pole widzenia. 

W przypadku Bombsite A - Hotel Aurore ściana została rozjaśniona, by ułatwić wykrywanie sylwetek graczy. Zepsute samochody zlały się w raptem jeden wehikuł, pozbyto się też części ruchomych obiektów zastępując je bardziej solidnymi rekwizytami.

Mid, czyli środkowa sekcja mapy, doczekała się lepszego oświetlenia tuneli, co pozwoli łatwiej wykryć camperów.

Ponadto podniesiono rozdzielczość tekstur i poprawiono modele postaci.

Poprawki są dostępne w prototypowej wersji beta 1.36.0.7.-rc1 (jak ją pobrać dowiecie się z tego miejsca). Po więcej szczegółów odsyłam na oficjalną stronę.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 12 października 2017, 20:00   Bigshark26
Jeszcze nie grałem na nowej mapce, ok wygląda lepiej, ale jakby o grafikę chodziło to bym nie grał w CS'a.
Raz, że się przyzwyczaiłem do starego dd2, dwa, na mapach przed liftingiem jest lepsza "optymalizacja" (niższe tekstury, mniej efektów), trzy i TU NAJWAŻNIEJSZE mapa była przejrzysta, bo de-facto miała mniej elementów.Z reguły, nie przepadam za zmianami, szczególnie w miejscach gdzie coś działa całkiem dobrze, zobaczymy jak w praniu wyjdzie.
czwartek, 12 października 2017, 16:41   Kajoj
O ile tożsamość czwórki z zespołu jest nieznana, tak ten zaprezentowany na środku screena ma na imię Janusz. Tajemnicą także jest powód dla którego Janusz wstąpił do organizacji terrorystycznej? Może ma to podłoże w ostatniej wizycie w sklepie z owadem w nazwie?
czwartek, 12 października 2017, 15:47   Wile
Jak zawsze przy tego typu aktualizacjach więcej zepsuli niż poprawili. DD wygląda teraz jak wnętrze katedry a rzucanie flashy i smoków to tragedia. To samo tyczy się z wyczyszczeniem bombsaidu A który wygląda jak łyse pole. Wjazd na B wydaje się dłuższy i węższy więc raszowanie B będzie teraz jeszcze bardziej samobójczą taktyką. Na plus można zaliczyć zmianę wychudzonych terrorystów i korektę mida.
czwartek, 12 października 2017, 15:34   DarZ
Mapa wygląda teraz naprawdę ładnie. Ciekawi mnie w sumie, czy twórcy od razu zajęli się kwestią tzw. "one-way smoke'ów", bo na obecnym "starym" d2 dosyć długo się gracze z tym borykali.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

CS:GO i Team Fortress 2: Wyciekły kody sieciowe gier Valve

News
piątek, 24 kwietnia 2020

csgo-i-team-fortress-2-wyciekly-kody-sieciowe-gier-valve Firma uspokaja jednak, że nie ma to żadnego wpływu na bezpieczeństwo tytułów.

Komentarzy:
4

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
1

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z