Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITTwórcy Saints Row zwalniają ludzi

Papkin piątek, 29 września 2017, 13:07 News
Saints Row IV: How the Saints Save Christmas
Saints Row IV: How the Saints Save Christmas

Agenci Zamętu rzeczywiście wywołali zamęt.

Volition, autorzy serii Saints Row i niedawnego Agents of Mayhem, byli zmuszeni dokonać cięć. W efekcie z developerem pożegnało się ponad 30 osób (czyli ok. 15% 200-osobowego składu). Informację jako pierwsze opublikowało Kotaku, powołując się na trzy niezależne źródła.

Ponoć Deep Silver (wydawcy gier developera) nie spodobała się sprzedaż Agents of Mayhem. Nie znamy dokładnych danych, SteamSpy sugeruje jednak, że za pośrednictwem platformy Valve grę zakupiło ok. 30 tys. osób (dla porównania: Saints Row IV – 3,75 mln, Saints Row: The Third – 4,5 mln). 

Przypomnijmy, że rzecz spotkała się z letnim przyjęciem krytyków. Naszą recenzję możecie przeczytać w aktualnym wydaniu magazynu. Zdradzę jednak, że wyżej podpisany nie jest tytułem szczególnie zachwycony.

Gdyby Agenci nie zaatakowali w samym środku lata, nikt nie zwróciłby na nich uwagi. Nie chcąc pomylić kroków, autorzy Saints Row zatańczyli bardzo zachowawczo. I choć się nie potknęli, ich pląsy kwituje się wzruszeniem ramion. 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 30 września 2017, 19:00   Dj Ogi
Moim zdaniem formuła "a'la SR" już się wyczerpała. Jest zabawnie za pierwszym, a nawet za drugim razem, jednak klepanie nowego tytułu w tym samym klimacie to już chyba za dużo i przestało być śmiesznie. Już lepiej było pozostać przy serii SR...
piątek, 29 września 2017, 23:14   jackvancloude
Nowe Red Faction niech robią, a nie pierdołami się będą zajmować.
piątek, 29 września 2017, 18:34   adadid2
30 tysięcy to chyba niewiarygodnie mało, nie? Nawet jak na tak niski budżet.
piątek, 29 września 2017, 17:57   Eglab
Niech się już zabiorą za tego Freespace'a 3, bo na robieniu tych pseudo-zabawnych gierek tylko się marnują.
piątek, 29 września 2017, 14:48   Typr
`Informację jako pierwsze opublikowało Kotaku` i na tym skończyłem czytać.
piątek, 29 września 2017, 14:39   Admix665
I jeszcze zwolniono osoby, które były w studiu od jego początku, co jest przykre.
AoM okazało się failem. Gra moim zdaniem nie jest jakaś wybitna, a po twórcach spodziewałbym się lepszego tytułu. Mam nadzieję, że Volition przez nią nie zostanie zamknięte.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z