Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITAssassin’s Creed Origins – Szczegóły systemu walki na nowym gameplayu [WIDEO]

Cursian sobota, 12 sierpnia 2017, 11:11 News

Wydaje się, że wszystkiego będzie trzeba się uczyć od nowa.

Od dawna nie jest niespodzianką, że system potyczek w najnowszym Asasynie doczeka się kompletnej przebudowy. Serwis IGN miał okazję porozmawiać na ten temat z reżyserem gry Ashrafem Ismailem. Walki będą oparte nie na animacjach, jak było do tej pory, lecz hitboksach, co oznacza, że większego znaczenia nabiera rodzaj dzierżonej broni, jej zasięg oraz pozycja wrogów względem bohatera. Dostępne będą dwa rodzaje ataków: lekki oraz silny. Ten drugi pozwoli przełamywać bloki i przewracać przeciwników. Do obrony posłużą tarcze oraz uniki – warto jednak pamiętać, że odskoki mają ograniczoną liczbę "ładunków", po wykorzystaniu których potrzeba chwili na regenerację, więc prawdopodobnie wymiana razów nie zamieni się w znanego z wielu gier akcji "turlanego". Istnieje osiem kategorii broni do walki w zwarciu (m.in. miecze, włócznie i kostury) oraz cztery typy łuków. Każdy oręż to inny finiszer, którego można użyć po uprzednim wypełnieniu paska adrenaliny. Więcej szczegółów, w tym sporo informacji na temat różnych typów przeciwników, znajdziecie na poniższym materiale.

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 14 sierpnia 2017, 12:21   Wadziu
Przeszli z unikatowego systemu walki na najbanalniejszy system hitpointów z tragicznymi animacjami jak w 99% cRPG i jeszcze się tym chwalą.
niedziela, 13 sierpnia 2017, 20:20   czorcik696
2:18 - przecież on zrobił z gościa szaszłyka, a typ jakby nigdy nic... "It's only a flesh wound" chciałoby się przytoczyć. Nie wiedziałem, że ubi robi komedię...
niedziela, 13 sierpnia 2017, 19:01   RaWmoD
przecież to wygląda jak słaba niedopracowana podróba walki z For Honor, nawet animacje te same
niedziela, 13 sierpnia 2017, 15:14   Mortem
Także polecam Unity ;) ale nie na koopie publicznym bo lagi są masakryczne :D, gra po patchach ma dobrą optymalizacje i z miłą chęcią ją całą przeszedłem choć sterowanie parkour jest do poprawki bo często wkurzałem się jak postać skakała nie tam gdzie chciałem :D ale Unity na pewno jest lepsze fabularnie niż Syndicate, Syndicate został tak ugrzeczniony i napisany z tak słabą fabułą że to jest bardziej grindownik dla gimbusów a koniec fgry jest na żenującym poziomie jeśli chodzi o filmik...
niedziela, 13 sierpnia 2017, 14:36   inferiis
Osobiście polecam Unity, tym bardziej obecnie po tych wszystkich paczach. Sam przeszedłem Unity niecały rok temu, i nie napotkałem żadnego rażącego błędu w grze. A klimat ma świetny.
niedziela, 13 sierpnia 2017, 11:17   Xandir
Poganin, a grales w Unity? Czy kierujesz się hejtem bo inni hejtują i nie możesz być inny? Ja osobiście polecam Unity, Syndicate było tak denne, że z trudem doszedłem do końca. Ale to tylko moje zdanie
niedziela, 13 sierpnia 2017, 11:16   Arathodin
Pomysł na system walki mnie się nawet podoba, ale wykonanie to już nie jest innowacja tylko anachronizm..
sobota, 12 sierpnia 2017, 22:51   Poganin
@kubanczyk1989: Unity bym sobie na Twoim miejscu darował, ale Syndicate jest bardzo w porządku. Tylko olej DLC do Syndicate. Są kiepskie.
sobota, 12 sierpnia 2017, 21:54   kubanczyk1989
Sztucznie te ruchy wyglądają, ajajaj, co to się "stanęło"? Byłem napalony, ale mój zapał stygnie z kolejnymi częściami zwiastunów asasyna. Wzięliby się za Prince of Persia, nie miałbym nic przeciwko, gdyby Warrior Within był odświeżony. Albo to co działo się po Two Thrones. Przy okazji myślałem nad kupnem AC po Black Flag, warto zainwestować w Unity lub Syndicate?
sobota, 12 sierpnia 2017, 19:45   Diabolos
Z tego co widzę: bohater podczas walki "tańczy" jak super-zwinna baletnica na paluszkach, jakby unosił się 5 cm nad ziemią - nie czuć zupełnie ciężaru postaci. To samo walka - broń przecina tylko powietrze, o tym, że trafiła w oponenta dowiadujemy się z "tryskającej" krwi i trzęsącego się w danym momencie ekranu/widoku.

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Assassin´s Creed Origins – Zwiastun z żywymi aktorami [WIDEO]

News
wczoraj

assassins-creed-origins--zwiastun-z-zywymi-aktorami-wideo Podczas kręcenia nie ucierpiało ponoć żadne zwierzę.

Komentarzy:
1

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Mimo tytularnego odwołania do początków Origins zdradza reformatorskie zacięcie. I spory zmysł obserwacji, bo też jego projektanci bacznie przyglądali się seriom Far Cry, Fallout i Dark Souls oraz trzeciemu Wiedźminowi.

Komentarzy:
7

Chociaż w swoim nowym erpegu Piranha Bytes po raz pierwszy przenosi graczy do futurystycznego świata, fani Gothica i Risena znajdą w nim wiele znajomych elementów, w tym frakcje, do których może dołączyć bohater. Czym więc różnią się eleksowi Berserkerzy, Banici i Klerycy? I czy jest ktoś jeszcze?

Komentarzy:
7

Niemal cała historia survival horrorów kręci się wokół postaci jednego japońskiego reżysera. Czy The Evil Within 2 otworzy jej nowy rozdział?

Komentarzy:
12

Świątynia Salomona w Jerozolimie, gzymsy Florencji, bostońska King's Chapel, port w Hawanie, paryski Luwr i bijący w Londynie Big Ben. Ubiki wkładają wiele pracy w to, by asasyński cykl kusił nas historyczną akuratnością, nie stroniąc jednak w tej materii od ustępstw na rzecz rozgrywki.

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« październik 2017
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031