8
21.06.2017, 11:47Lektura na 1 minutę

Pokémon, Minecraft, Mario i Call of Duty to ulubione marki dzieci w USA

Amerykańscy konsumenci poniżej lat 14 uwielbiają Luke'a Skywalkera, Myszkę Miki, Elsę z "Krainy lodu" i... hmm... wąsatego kapitana Price'a.


Cross

Zajmująca się badaniami amerykańskiego rynku firma NPD Group przyjrzała się właśnie dokładnie upodobaniom nieletnich. Z jej raportu wynika, że 22% produktów sprzedawanych osobom poniżej 14. roku życia w USA to (zbiorczo) gry wideo, sprzęt elektroniczny i aplikacje. Dzieci w wieku 2-5 lat są znacznie bardziej zainteresowane zabawkami niż interaktywną rozrywką (28% vs 5%), ale im są starsze, tym bardziej lgną do gier (9% vs 28%) niezależnie od płci. Najciekawszym fragmentem dokumentu NPD Group są jednak nie podziały procentowe rynku, a spis najpopularniejszych marek wśród milusińskich ze Stanów:

npdcod_178t1.png

Oprócz bohaterów Disneya, Batmana i Żółwi Ninja najmłodsi Amerykanie niezwykle cenią sobie więc również Pikachu, Mario, Steve'a z Minecrafta... i setki bezimiennych żołnierzy rozszarpywanych pociskami z karabinów maszynowych w grach Activision. Za kilka lat na ulicach USA niczym dziwnym nie będzie pewnie napotkanie licealistów, którzy będą wspominali złote lata dzieciństwa przez ulubione killstreaki.


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze