Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Pokémon, Minecraft, Mario i Call of Duty to ulubione marki dzieci w USA

Cross środa, 21 czerwca 2017, 11:47 News

Amerykańscy konsumenci poniżej lat 14 uwielbiają Luke'a Skywalkera, Myszkę Miki, Elsę z "Krainy lodu" i... hmm... wąsatego kapitana Price'a.

Zajmująca się badaniami amerykańskiego rynku firma NPD Group przyjrzała się właśnie dokładnie upodobaniom nieletnich. Z jej raportu wynika, że 22% produktów sprzedawanych osobom poniżej 14. roku życia w USA to (zbiorczo) gry wideo, sprzęt elektroniczny i aplikacje. Dzieci w wieku 2-5 lat są znacznie bardziej zainteresowane zabawkami niż interaktywną rozrywką (28% vs 5%), ale im są starsze, tym bardziej lgną do gier (9% vs 28%) niezależnie od płci. Najciekawszym fragmentem dokumentu NPD Group są jednak nie podziały procentowe rynku, a spis najpopularniejszych marek wśród milusińskich ze Stanów:

Oprócz bohaterów Disneya, Batmana i Żółwi Ninja najmłodsi Amerykanie niezwykle cenią sobie więc również Pikachu, Mario, Steve'a z Minecrafta... i setki bezimiennych żołnierzy rozszarpywanych pociskami z karabinów maszynowych w grach Activision. Za kilka lat na ulicach USA niczym dziwnym nie będzie pewnie napotkanie licealistów, którzy będą wspominali złote lata dzieciństwa przez ulubione killstreaki.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 22 czerwca 2017, 10:09   Olaf
O, już zaczynają się porównanania do innych gier. W sumie wszystkie te gry są dokładnie takie same, CoD, BF, to wszystko jedno i to samo. Wszędzie masz bezcelowe strzelanie do wirtualnych żołnierzy więc jaka jest różnica?
czwartek, 22 czerwca 2017, 0:04   Fallschirmjager
Się nie dziwie teraz, że nic dobrego nie wychodzi. RPGi stały się casualowe, Ubisoft co roku to samo, EA co roku to samo, Blizzard leci na starych tytułach, bleeeeeh, CODy i inne tytuły "AAA". Granie to już nie to samo, czas znaleźć inne zajęcie. Może filmy na Bluray zacznę kolekcjonować... Ta, chyba tak zrobię. Może Elex i nowy Tomb Raider (też co roku to samo, ale co tam) i ewentualnie 2077.
środa, 21 czerwca 2017, 18:40   EastClintwood
@Tesu
Zgasiłeś chłopaczka xD udawanie wielce dorosłego po tym w co się gra to zawsze mega cringe.
środa, 21 czerwca 2017, 17:44   lukaszsa
@Tesu - dokładnie:) albo zajął się życiem czyli zmienił proporcje na granie 5% czasu reszta 95% czasu:)
środa, 21 czerwca 2017, 15:02   ThunderGun
Call of Duty? A na pudełkach z grą +18 xDD
środa, 21 czerwca 2017, 14:10   SerwusX
@Tesu
Albo nie grał ani w jedne, ani w drugie i dobrze mu z tym. :)
środa, 21 czerwca 2017, 13:27   Tesu
@promant12
Albo cieszy sie, ze zamiast tracic czas toczac w internetach bezcelowe wojenki o wyzszosci BF nad COD po prostu gral w kolejne tytuly z obu tych serii i dobrze sie przy tym bawil.
środa, 21 czerwca 2017, 12:21   promant12
Mnie to nie dziwi. Przecież wiadomo od dawna, że Call of Duty celuje w grupę docelową 14-. Później człowiek dorasta i przypomina sobie, jak to tracił czas grając w CoD-a... zamiast w BF-a :P

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z