Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Pictlogica Final Fantasy: Co powiecie na Finala z malowaniem liczbami? [WIDEO]

Cross sobota, 10 czerwca 2017, 13:20 News
3DS

Klasyczne łamigłówki rodem z Picrossa, erpegowa oprawa z klasyków Square Enix.

Pictlogica pojawiła się jako F2P na japońskie telefony (iOS/Android) już w 2013 roku – dopiero teraz debiutuje jednak w wydaniu konsolowym. Wersja na 3DS-a zostanie wzbogacona o zestaw nowych łamigłówek i specjalny tryb. Ekran wzbogacały będą sprite'y znanych postaci z serii, z głośników polecą znane utwory Nobuo Uematsu (i nie tylko), a rozgrywka zostanie tradycyjnie oparta na wypełnianiu obrazków logicznych. Zachodniej premiery jeszcze nie potwierdzono, ale znając sporą popularność niemal identycznego Picrossa na handheldach Nintendo, nalezy spodziewać się, że Square Enix zdecyduje się wyprowadzić grę poza kraj jej pochodzenia. 

Premiera w Japonii już 12 lipca. Gra doczeka się tam dziwacznego podtytułu "≒".

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 10 czerwca 2017, 17:50   aRo
Lubię obrazki logiczne, dodanie Finalowych grafik to tylko dodatek :) Ograłbym.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z