Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITOutlast II: Łatka wygładza poziom trudności

Papkin sobota, 6 maja 2017, 14:07 News

Twórcy uderzyli się w pierś i zaprojektowali "bardziej zbalansowany" poziom trudności.

W załączonej do nowego patcha notce ekipa Red Barrels dziękuje graczom za udany start Outlasta II (który jest ponoć "komercyjnym sukcesem"). Łatka ma wprowadzać garść kosmetycznych poprawek oraz "bardziej zbalansowany" normalny poziom trudności (i słusznie, bowiem recenzenci utyskiwali na problemy z zaliczeniem niektórych sekwencji).

Poza tym pokuszono się m.in. o zwiększenie rozmiaru napisów, naprawienie błędu, który zjadał zapisy stanu gry, ograniczenie crashy, a także zażegnanie niektórych problemów z dźwiękiem oraz błędów systemu oświetlenia, jakie dotykały użytkowników układu Intel HD 4000. 

Pełną listę korekt znajdziecie pod tym adresem.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 7 maja 2017, 19:44   Defqon-One
Pomyśleć by można, że z biegiem lat tworzone gry są coraz durniejsze, infantylne i koncepcyjnie ubogie, ale nie.. to obecna generacja graczy ten trend swoimi oczekiwaniami na twórcach wymusiła. Gry są durne, bo takich gier gracze oczekują. Tytuły jak ten, nawet nie są parodią dobrych, przygodowych horrorów, one są po prostu odzwierciedleniem dzisiejszego gracza, którego przeraża koncepcja obsługiwania latarki w ciemnych pomieszczeniach. Jak się okazuje, nawet w czymś takim trzeba łatkować poziom trudności.
sobota, 6 maja 2017, 22:59   Cyjanek
Ktoś Gra w to na Intelu 4000? Chyba im zależy skoro zajmują się czymś takim
sobota, 6 maja 2017, 21:12   Coroner
W takie gry trzeba umieć grać. Koniecznie po ciemku, samemu w domu, lepiej na słuchawkach. Speedrun jest wręcz zakazany, nie chodzić skrótami do celu. Chodzi o to, żeby się wkręcić, że jest bardziej straszne niż jest. Inaczej nie ma to sensu według mnie. Scorpix, jeszcze nie grałem, ale jeśli to prawda co mówisz to kurczę nie dobrze. W 1 części potrafiłem siedzieć kilkanaście minut schowany i rozkminiać ruchy oponentów. Skradanie w takich grach to podstawa. My możemy ich widzieć oni nas nie, taka zasada.
sobota, 6 maja 2017, 17:14   Scorpix
Grałem i dla mnie jest to duże rozczarowanie. Przeciwnicy, którzy potrafili mnie zauważyć przez ściany, skrypty nie pozwalające się skradać, brak logiki - dookoła leży lełno broni, ale kamera ważniejsza - skupienie się na szokowaniu okropnymi scenami niż na strachu oraz oskryptowane sceny, które przechodzi się metodą prób i błędów. Tak gra wygląda na hard. Grafika jest super, ale nie tego spodziewałem się po Outlast. Już większe emocje przy skradaniu wywołał u mnie RE7
sobota, 6 maja 2017, 17:01   Jaketify
@MadMoose Trzeba przyznać twórcom, że oprawa wizualna jest świetna. W dodatku na Unreal Engine 3, a nie 4.
sobota, 6 maja 2017, 16:47   MadMoose
Grafika jest genialna, wbrew pozorom historia tez jest dobra. Absurdalne jest ciagle bieganie. Zamiast schowac sie, przeczekac, czolgac sie to biegamy.... Gra przestaje byc straszna i tego juz nie zmienia.
sobota, 6 maja 2017, 15:49   Kawalorn

@tomci12 Bardziej chodzi mi o to jak wcześniej go spotykamy. Normalnym instynktem z Outlast 1 jest czołgać się i schować za rogiem ale ten przeciwnik cie wykrywa przez wszystko i jak cie już znajdzie to po tobie. Trzeba się odwrócić 180 stopni i wiać w otwarty teren zanim cie zauważy co jest absolutnym przeciwieństwem tego co należy robić w Outlast 1. Tak więc trochę mi zajęło zanim się zorientowałem jak ten segment należy zrobić.

sobota, 6 maja 2017, 15:20   tomci12
Kawalorn owszem też miałem ten problem. Ale tylko dlatego że nie gapiłem się w ziemię żeby zobaczyć że trza się przeczołgać. Ten przeciwnik o którym mówisz ma oskryptowane sekwencje żebyś bardziej się bał. Outlast 2 straszy tylko przez chwilę. Jak zaczniesz traktować tą grę jako speedrun to nie musisz się nikogo obawiać. Halleluja i do przodu. Co z tego że dostaniesz 5 razy maczetą po plecach jak możesz sobie obandażować dłonie i wszystko jest cacy.
sobota, 6 maja 2017, 15:06   Kawalorn
Ta, gra się zaczyna instakillującym przeciwnikiem który widzi przez ściany i jest za szybki zeby mu uciec. Od razu było czuć, że jest coś nie tak z balansem. :P

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Playstation Plus: Nioh i drugi Outlast tworzą solidny line-up na listopad [WIDEO]

News
środa, 30 października 2019

playstation-plus-nioh-i-drugi-outlast-tworza-solidny-line-up-na-listopad-wideo Temperatura na zewnątrz coraz niższa, czas więc rozgrzać konsolę.

Komentarzy:
7

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z