10
6.05.2017, 14:07Lektura na 1 minutę

Outlast II: Łatka wygładza poziom trudności

Twórcy uderzyli się w pierś i zaprojektowali "bardziej zbalansowany" poziom trudności.


Mateusz Witczak

W załączonej do nowego patcha notce ekipa Red Barrels dziękuje graczom za udany start Outlasta II (który jest ponoć "komercyjnym sukcesem"). Łatka ma wprowadzać garść kosmetycznych poprawek oraz "bardziej zbalansowany" normalny poziom trudności (i słusznie, bowiem recenzenci utyskiwali na problemy z zaliczeniem niektórych sekwencji).

Poza tym pokuszono się m.in. o zwiększenie rozmiaru napisów, naprawienie błędu, który zjadał zapisy stanu gry, ograniczenie crashy, a także zażegnanie niektórych problemów z dźwiękiem oraz błędów systemu oświetlenia, jakie dotykały użytkowników układu Intel HD 4000. 

Pełną listę korekt znajdziecie pod tym adresem.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze