18
8.04.2017, 11:06Lektura na 1 minutę

YouTube usuwa reklamy z mniej popularnych kanałów

Decyzja ma pomóc chronić zarówno twórców, jak i reklamodawców.


Paweł „Cursian” Raban

Google zdecydowało się wprowadzić istotne zmiany w YouTube Partner Program. Od teraz właściciele kanałów nie będą mogli włączyć reklam, dopóki ich materiały nie osiągną łącznie minimum 10 000 wyświetleń. W założeniach decyzja ta ma pomóc w ograniczeniu liczby sytuacji, gdy szczególnie chwytliwe materiały są podbierane ich autorom i bez ich zgody powielane na innych kanałach.

Ariel Bardin wyjawił, że to nie koniec obostrzeń. 


W przeciągu kilku tygodni wprowadzimy proces weryfikacji twórców starających się o dołączenie do programu YouTube Partner. Po tym, jak twórca osiągnie łącznie 10 000 wyświetleń, sprawdzimy jego kanał pod kątem przestrzegania naszych reguł. Jeśli wszystko będzie się zgadzało, przyjmiemy jego kanał do YYP i zaczniemy dołączać reklamy do jego materiałów. Oba te rozwiązania sprawią, że przychody trafią tylko do tych twórców, którzy grają zgodnie z zasadami.



Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze