Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Nowa łatka poprawia płynność rozgrywki [WIDEO]

Cross piątek, 31 marca 2017, 9:35 News

Więcej, więcej klatek.

Nintendo opublikowało właśnie ważącą 167 megabajtów łatkę 1.1.1 do obu wersji najnowszej Zeldy. Na podstawie opisu zmian patcha ciężko stwierdzić, co właściwie uległo zmianie:

Wersja 1.1.1
Dokonano poprawek, które powinny uczynić doświadczenie z grą przyjemniejszym.

Och. Internauci jednak domyślili się, że może być to zakodowana informacja o rozwiązaniu problemów z poważnym spadkami liczby FPS-ów i zaczęli porównywać nową wersję ze starą. Wygląda na to, że dotychczas najbardziej irytujące zgrzytami lokacje pokroju wnętrza The Great Hyrule Forest zostały mocno poprawione. Oto dwa przykładowe nagrania:

W skrócie: ciągle nie jest idealnie, ale najbardziej zasobożerne lokacje są teraz znacznie przyjemniejsze w, hm, odbiorze. Zwłaszcza w wersji na Switcha.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 31 marca 2017, 20:21   xqallanx
@silvver Na szczęście w walce się nie zdarzają zbyt często, więc da się przeżyć. Chociaż, jak wynika z tego newsa, to już nieaktualne.
piątek, 31 marca 2017, 20:16   silvver
@Aiurn no właśnie nie. Wydałeś ciężko zarobione sianko na konsolę i grę, a tu stuttery i framedropy. Jak żyć?
piątek, 31 marca 2017, 18:52   silvver
to Zelda jest w polskiej wersji językowej, że podają polską listę zmian?
piątek, 31 marca 2017, 16:55   Aiurn
Powinienem dostać jakąś złotą malinę za błędy stylistyczne...
piątek, 31 marca 2017, 16:54   Aiurn
Myśle, że jak sie usadzi kogoś kto grał (grał dużo) przez ostanie 15-20 lat na tyłku przed telewizorem i da pograć ze 4 godzinki w zeldę, to ostatnia rzecz o jakiej będzie myślał to jakieś stuttery czy framedropy. To jest kompletna zmiota. Biorąc pod uwagę jak ta gra robi rzeczy, które ma robić minusowanie jej wydajności jest kompletnie bez sensu. Problem z zeldą jest taki, że kiedy w mojej skali red dead redemption to było takie 8,5/10 to zeldzie musiałbym dać 15. Kompletnie poza skalą (dla mnie)
piątek, 31 marca 2017, 16:32   Soap1922
Serio ta gra miała takie spadki fpsów, że praktycznie klatkowała i dostawała 10? XDDD Pewnie w CDA też dostanie. Eh.
piątek, 31 marca 2017, 15:55   jackBronson
@xqallanx
Po co się tak rozpisujesz? Wystarczyło napisać, że fajnie i tyle.
piątek, 31 marca 2017, 15:01   xqallanx
Fajnie, że w dobie gier, w których dopuszcza się spadki poniżej 30 klatek na konsolach ktoś się jednak stara. Fajnie, że Nintendo pomimo tego, że nie musi zaczyna używać zalet cyfrowej dystrybucji i dba o swoje gry single player nawet po premierze. Fajnie, że nowi gracze będą w stanie bardziej cieszyć się tytułem. Fajnie, że prasa o takich rzeczach pisze i nie ignoruje wydajności w grach.
piątek, 31 marca 2017, 14:51   xqallanx
@nekun1 A nie fajnie? ;_- (
piątek, 31 marca 2017, 14:33   nekun1
@xqallanx Po co komentujesz jeśli nie masz nic do powiedzenia?

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

The Legend of Zelda: Twócy sequela Breath of the Wild inspirują się Red Dead Redemption 2 [WIDEO]

News
czwartek, 13 czerwca 2019

the-legend-of-zelda-twocy-sequela-breath-of-the-wild-inspiruja-sie-red-dead-redemption-2-wideo Wbrew spekulacjom niektórych, gra nie będzie też powiązana z hitem sprzed lat.

Komentarzy:
9

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z