4
9.03.2017, 12:47Lektura na 2 minuty

Tom Clancy´s Ghost Recon: Wildlands – Wydajność wersji PC i porównanie z PS4 Pro [WIDEO]

Ubisoft wydał w momencie premiery patcha, który miał między innymi poprawić wydajność. Czy to oznacza, że teraz gra pójdzie na wszystkim?

Bardzo dokładne testy wydajności przeprowadził serwis GameGPU i niestety nie wygląda ona wcale dużo lepiej niż w przypadku bety. Nadal na ultra nie uda się osiągnąć 60 fps-ów w rozdzielczości Full HD, nawet jeśli masz GeForce'a GTX 1080. Wyjątki to maszyny z Titanem X (Pascalem) i – najpewniej – nadchodzącym GTX-em 1080 Ti, ale przecież to karty za odpowiednio 3500 i 5200 zł.

sr_1920_u_4bnv.png

Dobra wiadomość jest taka, że po zmianie poziomu detali na bardzo wysokie sytuacja nie jest już tak tragiczna, a do średnio 60 klatek na sekundę dobija nawet GeForce GTX 1060. GTX 970 osiąga zaś ok. 50 fps-ów.

sr_1920_4bnv.png

Nawet po zmianie rozdzielczości na 1440p sytuacja jest lepsza niż w przypadku Full HD na Ultra:

sr_2560_4bnv.png

Jeśli chodzi o CPU, to wystarczy dowolny czterordzeniowy układ Intela lub któraś z najszybszych jednostek AMD (GameGPU nie uwzględnił niestety nowych procesorów AMD Ryzen):

sr_pr_u_4bnv.png

A na koniec jeszcze przygotowane przez Candyland wideo pozwalające na własne oczy zobaczyć, czym różni się wersja PC od tej na PlayStation4 Pro (uwaga: na PC wybrano detale Ultra, warto też pamiętać, że na Pro mamy maksymalnie 30 fps-ów):


Czytaj dalej

Redaktor
Aleksander „Allor” Olszewski
Wpisów723

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze