Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDeus Ex: Słaba sprzedaż Rozłamu ludzkości pogrzebała serię na kilka lat

Cross poniedziałek, 30 stycznia 2017, 13:13 News

Nie liczcie na rychłe zakończenie trylogii Adama Jensena. Square Enix skupi się teraz na Marvelu i Tomb Raiderze.

Jak donosi Eurogamer, Square Enix nakazało Eidosowi Montreal skupić się w najbliższych latach na pracy nad Tomb Raiderem i gradaptacjami Marvela – co oznacza, że na trzecią część sagi Adama Jensena poczekamy przynajmniej kilka lat. Jeszcze w 2013 wydawca snuł ambitne plany stworzenia "Uniwersum Deus Eksa", które miało łączyć ze sobą wiele gier o różnych historiach i gatunkach. Rzeczywistość jednak brutalnie zweryfikowała to marzenie – Rozłam ludzkości zajął developerom pięć lat prac i zaliczył liczne opóźnienia, a i tak nie domknął elegancko wszystkich wątków. Te miały doczekać się konkluzji w zakończeniu trylogii Jensena (rozpoczętej w Buncie ludzkości z 2011), ale sprzedaż poniżej oczekiwań spowodowała, że twórcy Deusa zostali przeniesieni do innych, zaplanowanych na lata projektów.

Oznacza to, że po dodatku DLC Criminal Past prawdopodobnie nie zobaczymy kolejnych dużych historii w uniwersum Deus Eksa przez kilkadziesiąt miesięcy. Czym teraz zajmie się Eidos Montreal? Nowym Tomb Raiderem (który według plotek nosi tytuł Shadows of the Tomb Raider), Avengersami (którzy doczekają się pierwszego zwiastuna... w 2018) oraz Strażnikami Galaktyki (będącymi w bardzo wczesnej fazie produkcji). Pierwsze dwa projekty twórcy Deus Eksa będą opracowywali we współpracy ze studiem Crystal Dynamics. Adam Jensen cierpliwie poczeka, aż skończą.

Zapytany o te rewelacje Eidos Montreal wysłał do Eurogamera następujące oświadczenie:

Choć pracujemy nad rozwijaniem Uniwersum Deus Eksa, tworząc jednocześnie nową zawartość i aktualizacje do Deus Eksa: Rozłamu ludzkości, poświęcamy też nasze talenty wspólnej pracy z Crystal Dynamics i Marvelem nad projektem The Avengers.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 1 lutego 2017, 15:47   AL666MAGGOT
omg to ja kupilem ta gre na premiere, ktora jest niestety dosc krotka (20-30h koles z dolu nie wie o czym pisze) to jeszcze fabula byla mialka strasznie, a tu jeszcze mowia ze slabo sie sprzedala to nastepna czesc odsunieta jak najdalej -_- jebanany square enix -_-
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 22:50   Shaddon
@ciasteczkowyp
Nie udawaj, że coś wiesz, skoro nie wiesz nic. "Polityka cenowa", jasne. Grę w dniu premiery kupiłem za 140 zł, taniej, niż jakąkolwiek premierową pozycję AAA w ciągu ostatnich 2 lat. Rozgrywka starcza na 30-40 godzin, mniej więcej tyle co każda z części Mass Effecta. Dodając do tego ogólną jakość gry, zapłaciłem uczciwą cenę. Ale jasne, dla ciebie ona stówki nie warta, bo - uwaga - 83 punkty na Metacriticu kwalifikują ją jako crapa. Litości, człowieku...
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 22:11   ciasteczkowyp
Żeby kupić rozłam ludzkości w markecie muszę wydać 169 zł, biorąc pod uwagę recenzje ta gra 100 zeta nie jest warta więc nie dziwota że się słabo sprzedała przy takiej polityce cenowej.
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 20:37   Xengeyokai
słaba sprzedaż? ozesz wy ku**y. nie dziwota ze slaba. chcialem kupic w dniu premiery, nawet bardzo, ale cana okolo 200zl to stanowczo za duzo. moze nowy tomb raider przyniesie wieksze wplywy kiedy wyceni sie go na 349,99 w dniu premiery. taaaa
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 19:51   Shaddon
@CzlowiekKukurydza
Być może, ale patrząc na rynek jako całość, Japończycy z reguły jako ostatni dostrzegają swe błędy, więc nie żywiłbym wielkich nadziei, że tym razem będzie inaczej. Obym się mylił, bo naprawdę nie wyobrażam sobie, by ta tak bardzo zasłużona seria nie doczekała się godnego zwieńczenia.
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 19:26   hexenisalive
@Pointer669 W3 miał być trylogią.
I dobrze.
Bo lepiej zakończyć grę na fantastycznej części, niż doklejać słabe wydmuszki albo recyklować utarte schematy w nadziei na sukces (Bethesda i F4 - no bez jaj, gra dobra ale patrząc z perspektywy czasu to nie staje na wysokości zadania).
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 19:22   CzlowiekKukurydza
@Shaddon Ale może dzięki 'odsapowi' przez kilka lat Square trochę zmądrzeje i pozwoli twórcom na większą swobodę i mniej popierdółkowatych dlc. Ubisoft troszkę przystopował ze swoimi season pasami z 'trzema misjami single i ekskluzywnym pakietem uzbrojenia', więc może i tutaj coś się ruszy.
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 18:52   Shaddon
@CzlowiekKukurydza
Dostaniemy to, na co twórcom pozwoli Square Enix i nic więcej. Wiadomo, że przerwa pomiędzy kolejnymi częściami pozwala odpocząć i nabrać świeżości, ale wierchuszka wydawcy właśnie w tym momencie siedzi i kombinuje, w jakim kierunku popchnąć serię, by zainteresować nią przeciętnego gracza. Nie trzeba być jasnowidzem, by przewidzieć jak to się może skończyć, tym bardziej, że Deus Ex jest wszystkim, tylko nie tytułem z głównego nurtu.
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 17:59   CzlowiekKukurydza
Może to i dobrze? Może za te kilka lat dostaniemy coś na poziomie Human Revolution (bo jedynka jest poza zasięgiem).
poniedziałek, 30 stycznia 2017, 17:54   Sylfa
@szmotsu Rowniez uwazam ich gry za wyjatkowe. Osobiscie stawiam SS najwyzej w gatunku fps-owych horrorow :) Pozatym to niemal pelnokrwisty rpg :) no i co za udzwiekowienie...

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Którą wybierzesz? Pieśń o przygodzie, wolności i historii, pieśń o zdegenerowanych bandytach na Dziwnym Zachodzie, a może pieśń o niedającej się opisać grozie?

Komentarzy:
5

Popularnemu Pac-Manowi stuka właśnie 40 lat. Takiej rocznicy nie możemy zignorować. Ale, że na jego temat pisałem dość obszernie ze 2 lata temu (CDA 02/2018), dziś tylko w telegraficznym skrócie przypomnę najważniejsze informacje na jego temat.

Komentarzy:
2

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
15

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z