Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Jak różnią się wersje Wii U i Switch? [WIDEO]

DavyStrange niedziela, 15 stycznia 2017, 15:21 News

Oj, bardzo.

Oczywiście gra na Switchu prezentuje się dużo ładniej, co widać w każdym ujęciu na poniższym filmiku porównawczym. Linka wdzięczącego się na najnowszej konsoli Nintendo mogliście wczoraj podziwiać na 38 screenach.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 16 stycznia 2017, 15:15   SolInvictus
@_SetH_ Jasne, zwlaszcza, ze mowimy o rzeczy, ktora zdecydowanie jest kwestia gustu ;) Co do projektu swiata nowej Zeldy mam nadzieje, ze moje obawy okaza sie niesluszne. Bo to pierwsza w kolejnosci gra, ktora przekonuje mnie do zakupu Switcha. A projekt swiatow z gier Piranii jest charakterystyczny. Sa to swiaty mocno skondensowane - atrakcji jest duzo i sa blisko siebie. Niektorzy preferuja realizm otwartych i duzych przestrzeni a'la Dziki Gon, ktory ja odbieram jako piekny, ale pustawy i nudny.
poniedziałek, 16 stycznia 2017, 13:55   _SetH_
@SolInvictus Ale właśnie Nintendo ma świetnych projektantów poziomów/światów. Dla odmiany mnie jakoś projekt świata w Gothicach, czy Risenach nie urzekł wcale, więc to pewnie kwestia gustu i nie ma o co szat rozdzierać.
poniedziałek, 16 stycznia 2017, 11:54   Ad-M
Porównanie dwóch trailerów - świetna sposób na porównywanie grafiki - równie dobrze mogą to być wersje z tej samej konsoli ale zrobione na różnym etapie produkcji stąd różnice.
poniedziałek, 16 stycznia 2017, 11:07   SolInvictus
@kiogu1 Daj spokoj... Dopiero co to wyjasnilem. Styl graficzny moze byc : realistyczny, celshading, pixelart czy ta twoja ,,graficzna basn" z Zeldy. I napisalem, ze PODOBA mi sie STYL GRAFICZNY Zeldy. Design swiata - tu gorka, tam sciezka, tu drzewko, tam swiatynia. I DESIGN SWIATA wydaje sie w najnowszej Zeldzie byc SLABY. Patrzac na prezentowane w gameplayach panoramy, ich projekt nie zacheca mnie do zwiedzania. W Risenie STYL GRAFICZNY jest taki sobie, a DESIGN SWIATA doskonaly - zroznicowany i ciekawy.
poniedziałek, 16 stycznia 2017, 8:44   kiogu1
Czego się czepiacie? To nie FF. Zelda zawsze była graficzną baśnią od nintendo. Porównanie do risena to jak porównanie króla Artura z 2004 do króla lwa. No, to co ma lepszą grafikę, król lew czy król Artur?
niedziela, 15 stycznia 2017, 23:04   SolInvictus
@_SetH_
Zle mnie zrozumiales. Piszac "design" nie mialem na mysli stylu graficznego, a hmm gospodarke przestrzenna swiata gry. Piranie sa dla mnie mistrzami stawiania beczki i plotka tam gdzie trzeba. Tworza cholernie urokliwe miejscowki i swiaty, ktorych zwiedzanie jest niesamowicie przyjemne (szczyt tego to pierwszy Risen <3). Co do Zeldy... Wiem o innych "strefach klimatycznych". Chodzi mi o to, ze to co widac na gameplayach, wyglada jak niskich lotow, detali i zroznicowania swiat losowo wygenerowany.
niedziela, 15 stycznia 2017, 22:50   _SetH_
@SolInvictus Powiedziałbym, że właśnie odwrotnie, bo to designem Nintendo stoi, a nie pseudo-fotorealizmem. A inne obszary (pustynie, śnieżne pola, itp) w grze się znajdują, tylko nie są eksponowane na zwiastunach.
niedziela, 15 stycznia 2017, 22:24   Lemiru
Coś czuję, że wielu fanów będzie narzekać na tą część.
niedziela, 15 stycznia 2017, 21:33   SolInvictus
@NieMy Detale, odleglosc rysowania i tekstury. Myslalem, ze wersja na Switcha jest przewalona gamma, ale przy U to pikus. To chyba Nintendo sposob na niemozliwe do udzwigniecia cieniowanie odleglych obiektow... Ogolem styl graficzny broni ta biede. Jednak moja najwieksza obawa co do gry jest wyglad i projekt swiata. Wydaje sie byc bardzo monotonny i niezachecajacy do zwiedzania. Panorama to skaly, model drzew i model krzewow. Nintendo to nie bogowie designu z Piranha Bytes, no ale slabo to wyglada...
niedziela, 15 stycznia 2017, 21:02   NieMy
Jakiś kolosalnych różnic nie ma ale widać że Switch ma miejscami bardziej wyraźna, chociaż w niektórych miejscach widać zdecydowanie więcej detali jak np 2:17.

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
14

Tym razem słowo klucz to „tajemnica”.

Komentarzy:
3

…a dorywczo także pracowniczką cyrku i gladiatorką, kierowczynią ciężarówki i grafficiarą.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z