Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Forza Horizon 3: Nowa łatka psuje zapisy gry na PC

Cross środa, 4 stycznia 2017, 12:16 News

W sklepie Microsoftu zamiast nowej łatki przypadkiem pojawił się ponad pięćdziesięciogigabajtowy build developerski... który zniszczył sejwy użytkowników.

"Może tym razem osiągnę w końcu 60 klatek", pomyśleli na start nowego roku właściciele pecetowego Horizona, widząc w windowsowym sklepie nową, gigantyczną łatkę. Jak się jednak okazuje, wersja .37.2 jest wersją stworzoną do wewnętrznego użytku developerów, którą opublikowano w wyniku niefortunnego zbiegu okoliczności. Developerzy zalecają, by każdy, kto ją pobrał, natychmiast ją usunął i zainstalował ponownie grę. W innym wypadku FH3 nie będzie w stanie odczytać dotychczasowego sejwa – i nadpisze go nowym, usuwając cał postęp. Nie wiadomo, jakie przyczyny stoją za takim blamażem. Wyrazy współczucia dla każdego fana Forzy, który ma nieszczególnie szybkie łącze, a teraz musi już po raz kolejny pobierać ponad 50 gigabajtów danych.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 4 stycznia 2017, 20:52   silvver
@Kettger to niby dlaczego np. SAO przeniesione z psv na ps4 ma spadki do 10fps za każdym razem jak jesteś w mieście? Kontrola jakości my ass
środa, 4 stycznia 2017, 18:46   tirtel
ostatnio zarówno Sony jak i Microsoftowi bardziej zależy by w grze było ładnie napisane "Xbox" czy "Playstation" gdzie się tylko da.
środa, 4 stycznia 2017, 18:45   tirtel
@Kettger - ta"kontrola jakości" to zazwyczaj banalne testy certyfikacyjne które byle gra przejdzie jak tylko wie się co robić i test na crashe. Tyle. Jest szansa, że Microsoft przy testach certyfikacyjnych nie wyłapie niektórych błędów i się robi taki potworek jak 7 Days To Die na PS4 który crashował przy wszystkim - rozwalanie budynków, nabieranie wody itd. itp. Zresztą, Bethesda zawsze znajdzie sposób by ich gra z psującymi się sejwami trafiła na konsole ;)
środa, 4 stycznia 2017, 16:18   Kettger
@2real4game - na konsolach nie ma aż takich błędów, gdyż proces autoryzacji jest dużo bardziej zaawansowany. Nawet kilkumegabajtowy patch musi przejść solidną kontrolę jakości - dlatego właśnie aktualizacje pojawiają się do wielu gier nawet kilka tygodni później.
środa, 4 stycznia 2017, 15:50   DarZ
A więc to prawdopodobnie przez to coś spaprało mi ostatnio pobieranie gry :O Miałem ponad 36 GB, gdy po wznowieniu go pobieranie zaczęło się od nowa... Dzisiaj chciałem to w końcu zacząć pobierać na poważnie, ale zaczęły wyskakiwać dziwne błędy uniemożliwiające nawet rozpoczęcie pobierania... Microsoft takie wspaniałe ;_;
środa, 4 stycznia 2017, 15:33   LimaksokiM
edit: miało być "każda ICH platforma do gier to porażka" - żeby nie było Steama uwielbiam :)
środa, 4 stycznia 2017, 15:30   LimaksokiM
@Dantes - i tu się zgodzę, dlatego w gry od MS gram tylko i wyłącznie na ich konsoli. Każda platforma do gier na PC to porażka. I tu wracamy do mojego pierwotnego komentarza: w Forzę najlepiej na konsoli :)
środa, 4 stycznia 2017, 15:26   Dantes
+LimaksokiM problemy są obecnie na konsolach jak i pcetach gry są wydawane ze szybko z masą błędów nawet kolejne łatki nie naprawiają wszystkich problemów ale nie mam zamiaru bronić Microsoft'u oni mają wiele celowych aktualizacji żeby popsuć granie na pc chociażby wykończenie wydajnego directx 10 żeby mógł wyjść directx 11 na którym można było łatwiej popsuć optymalizację ;)
środa, 4 stycznia 2017, 13:40   LimaksokiM
@2real4game - toć mówię, że nie miałem takiego przypadku więc nie musiałem czekać. Może szczęście, może kwestia doboru gier, nie wiem. I gdzie się mylę? W tym, że stwierdzam, że na konsole mniej takich baboli się pojawia? Ty stwierdzasz, że na PC szybciej się rozwiązuje problem. Obaj mamy rację a jedno drugiego nie wyklucza.
środa, 4 stycznia 2017, 13:31   2real4game
@LimaksokiM
Mylisz się. Jeżeli na PC coś się schrzani, to albo ty, albo ktoś inny wpadnie na to jak dany problem rozwiązać jeszcze zanim naprawią go developerzy. Z konsolami jak coś padnie, to czekasz na devów. :)

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Nowe Fable, nowy Perfect Dark, nowe Halo, nowa Forza Horizon

News
czwartek, 4 stycznia 2018

nowe-fable-nowy-perfect-dark-nowe-halo-nowa-forza-horizon Niby nieładnie jest plotkować, ale tym razem plotki pochodzą z wiarygodnego źródła.

Komentarzy:
24

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To edycja izolacyjno-urodzinowa – wszak pierwszy numer CDA pojawił się w kioskach w kwietniu 1996 roku. Z tej okazji redaktorzy wspominają swoje pierwsze spotkanie z CD-Action i czekaja na wasze historie.

Komentarzy:
9

Z racji, że chcemy, byście wiedzieli, co u nas słychać (czasem nawet o to zapytacie w prywatnej wiadomości) i zwyczajnie lubimy sobie pogadać, postanowiliśmy codziennie publikować redakcyjnego gamewalkera. Będziemy opowiadać, dyskutować i co tylko nam jeszcze przyjdzie do głowy. 

Komentarzy:
13

Soundbary kojarzone są na ogół z kinem domowym – nie znaczy to jednak, że omijają świat gamingu. Crative Stage jest takim urządzeniem przeznaczonym właśnie dla graczy. Do tego stosunkowo tanim i z założenia będącym alternatywą dla standardowych głośników podpinanych do komputera. I muszę przyznać, że jest to bardzo ciekawy zamiennik.

Komentarzy:
6

W menu posypki o smaku cenzury, majsterkowania i dziury w ziemi.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z