Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITRust: Twórca radzi znudzonym graczom, by... przestali grać

Papkin środa, 14 grudnia 2016, 11:45 News
PC

"Wypuszczamy aktualizację, kochacie ją przez miesiąc, potem się nudzicie, obwiniacie system i pi*****e o tym przez parę miesięcy, aż wydamy kolejną aktualizację".

"Musimy porozmawiać o naszej sytuacji" – obwieszcza w redditowym wątku gry Garry Newman. Developer, który zasłynął niegdyś słynnym Garry's Modem, twierdzi, iż skupiona wokół nowego tytułu społeczność znalazła się w pętli, której zresztą nie omieszkał rozrysować:

Dostrzegam wzorzec i musimy się nim zająć. To coś, co musimy zostawić za sobą jako społeczność, nie tylko dlatego, że robi się nudne, ale dlatego, że ma szersze implikacje.

...rozpoczyna swój komunikat twórca.

Utkwiliśmy w pingpongowej pętli. Wypuszczamy aktualizację,  kochacie ją przez miesiąc, potem się nudzicie, obwiniacie system i pi*****e  o tym przez parę miesięcy, aż wydamy kolejną aktualizację



Newman sugeruje graczom, którzy zdążyli się znudzić Rustem, by ci przestali w niego grać. Jak twierdzi – przez trzy lata, jakie gra jest rozwijana, dała ona wielu ludziom dość zabawy, by nie żałować wydania na jej wczesny dostęp 20 dolarów. By zaś opuścić Early Access, jego podopieczni muszą zrównoważyć potrzeby weteranów, którzy spędzili przy Ruście setki (a może i tysiące) godzin, oraz osób, które nie mają aż takiego doświadczenia z tytułem. Potrzeby obu grup dość znacznie się rozmijają i paraliżują produkcję.

Pytanie do osób szczególnie zainteresowanych tematem: wciąż gracie w Rusta? I czy waszym zdaniem ekipa Facepunch Studios podąża z jego rozwojem we właściwym kierunku?

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 8 stycznia 2017, 14:27   McGrave
Trzeba też pamiętać, że z czasem ludziom którzy poświęcili masę czasu grze jest też coraz ciężej odejść od gry - bo mają już tam jakiś poziom i status (mogą grać mimo że im się to nie specjalnie podoba). To potrafi zaburzyć prawdziwy obraz tego co się dzieje (developerom może się wydawać, że są bardziej popularni niż są w rzeczywistości). No ale zawsze są jakieś granice i akurat w takich wypadkach ludzie zazwyczaj nie odpływają powoli, tylko nagle rezygnują wszyscy na raz po przekroczeniu pewnej granicy
niedziela, 8 stycznia 2017, 14:23   McGrave
Odzew developerów idiotyczny i nieprofesjonalny mimo że trochę w tym prawdy.
Niektórzy tacy są że grają jak maniacy, a potem się nudzą i zaczynają narzekać jakby gra była zła, a przecież by w nią tyle nie maniaczyli gdyby im się nie podobała.
Z drugiej strony znowu to, że coś było wystarczająco OK żeby ludzie nie odeszli masowo od gry nie oznacza, że się nie da zrobić czegoś lepiej i developerzy też muszą zrozumieć
sobota, 17 grudnia 2016, 15:43   THERON23
Bo gry powinny wychodzić od razu kompletne, potem najwyżej łata się błędy i dodaję się np. coś co chcieliby fani itp. itd. a nie robienie jednej gry latami i nigdy faktyczne jej nieskończenie, bo się ludzie znudzili więc dalej nie robimy.
piątek, 16 grudnia 2016, 13:33   Zielo
W grę przestałem grać już jakiś czas temu, ale śledzę poczyniania twórcy i jestem niemalże pewien (możecie gdzieś to zapisać czy coś :D), że w końcu dojdzie do tego, że autor napisze "O NIE JAK WAM SIĘ MOJA GRA NIE PODOBA TO ZAWIESZAM PROJEKT DZIĘKUJE WIERNYM FANOM A HEJTEROM NA POCHYBEL" i tak wydyma tych, którzy dali mu kaskę :)
czwartek, 15 grudnia 2016, 12:17   sabaru
Przecież tak jest z każdą grą nie wiem czego on się spodziewał.
czwartek, 15 grudnia 2016, 10:01   podbielski
Ameryki nie odkrył.Chyba na każdym forum dot. jakiejkolwiek gry mmo jest wątek pt: ta gra umiera gdzie starzy gracze wylewają swe żale.Ale fajnie to rozrysował no i trzeba mieć sporo odwagi by problem przedstawić w ten sposób.t zn. z punktu widzenia twórcy.
czwartek, 15 grudnia 2016, 8:16   Hackind
A czasem gra i tak nie została porzucona przez twórcę?
czwartek, 15 grudnia 2016, 6:58   Baaq
Gra nudystów :D
czwartek, 15 grudnia 2016, 2:07   arisa321
Conan Exiles może rozwiąże ten problem dzięki chęci wplatywania fabularnych wątków w survival i wspierania "politycznego" systemu PvP i bitew.
środa, 14 grudnia 2016, 21:36   kael694
To się tyczy chyba każdej gry

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Rust: 6,5 mln sprzedanych egzemplarzy, średnia ocen jest średnia

News
wtorek, 20 lutego 2018

rust-65-mln-sprzedanych-egzemplarzy-srednia-ocen-jest-srednia Wykonanie Rusta pozostawia sporo do życzenia, noty winduje jednak społeczność.

Komentarzy:
16

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Rozmawiamy Jesperem Kydem, wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki do gier i filmowej.

Komentarzy:
8

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
9

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z