Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMass Effect: Andromeda – Oficjalny gameplay w 4K [WIDEO]

spikain piątek, 2 grudnia 2016, 8:51 O grach inaczej

Wyjmijcie z szaf swoje telewizory 4K, bo trzeba obejrzeć trailer.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 4 grudnia 2016, 20:40   RASTAFAN
Kolejna gra na która wart czekać ;)
sobota, 3 grudnia 2016, 19:14   Julian
@Shaddon
Nie zrozumiałeś mnie , pisząc o "zbieraniu złomu " nie miałem na myśli Wiedzmina, a MEA w której wręcz dosłownie trzeba będzie zbierać różnego rodzaju części, jak w Wiedzminie czy DAI zioła z ziemi. Nie mam nic przeciwko temu, mam tylko nadzieję że nie przesłoni to twórcą gry to co najważniejsze w ME czyli fabułę, bo to właśnie dzięki niej ME zdobył taką popularność. Nie dzięki akcji bo strzelanką był średnią. Osobiście chciałbym grę taką jaką był ME2 , tylko dłuższą i ładniejszą.
sobota, 3 grudnia 2016, 17:46   Shaddon
@ Julian
Zły przykład. Dziki Gon stawiał na fabułę, znakomite wątki i zadania poboczne (z każdym kolejnym coraz mocniej zawstydzając Inkwizycję), jednak to, co nazwałeś "zbieractwem złomu" było tam jeszcze gorzej rozwiązane niż w produkcji BioWare. Przez absolutnie skopany system lootu eksploracja, czy polowanie na potwory i bandytów niezwiązanych z żadnym konkretnym zadaniem mijało się z celem. Inna sprawa, że zestawy wiedźmińskiego rynsztunku były wszystkim, czego Geralt faktycznie potrzebował.
sobota, 3 grudnia 2016, 16:04   Julian
do czynienia z inną przecież galaktyką i wieloma latami w po życiu Sheparda. Wygląda to trochę tak jakby technologia stanęła w miejscu (Hydry (mechy) jak spadały z nieba za Sheparda,tak nadal spadają i za Rydera). Wygląd ścian,mebli wygląda tak jak w trylogii . Miałem wrażenie że mam do czynienia z podrasowanym Unreal 3.Jeśli będą potrafili wyważyć latanie po wielkiej mapie i zbieractwo złomu z ciekawą fabułą( tak jak zrobił to CD Project RED) to będzie świetnie.Jeśli zrobią to jak DAI to ludzie się zawiodą
sobota, 3 grudnia 2016, 15:50   Julian
Trailer to naprawdę za mało aby powiedzieć czy będziemy mieli do czynienia z a'la Wiedzminem czy powtórką z Dragona Age Inkwizycji. W trailerach z reguły zawarta jest akcja a nie wybory , fabuła. Przecież wszystkie trailery z trylogii ME były nastawione na akcję przeładowane patosem z muzyką Two Steps From Hell w tle. Na plus (albo minus jak kto woli) i to wiadomo ze względu na silnik Frostbite mapy będą o wiele większe a gra ładniejsza. Dziwi mnie tylko podobieństwo modeli otoczenia do trylogii ME, a mamy
sobota, 3 grudnia 2016, 13:40   wojtekb03
Strzelanina to dla mnie irytujący fragment który opóźnia cut scenki z wyborami dialogowymi. Zbyt dynamiczna walka tym bardziej irytuje, ponieważ coś widzę więcej zgonów... A to nic innego jak bezczelne osuwanie mnie od fabuły :/
sobota, 3 grudnia 2016, 12:44   Moonshield
Chyba będę musiał do tego podejść jak do zupełnie innej gry/marki, bo kompletnie nie czuję tu ME. Pokazali wszystko to, co mnie najmniej interesuje. Fabuła, postacie, relacje między nimi, odkrywanie nieznanego - to jest dla mnie ME. To całe pew pew jest dla mnie tylko dodatkiem, a tego lip-sync'u nawet nie zauważyłem. 1:20 - powtórka konceptu z Arią, wtórność... Miałem kupować kolekcjonerkę, dopóki nie dowiedziałem się, jak wygląda. A teraz to... :/ Kocham ME i dam szansę na pewno, ale zapał opadł bardzo.
sobota, 3 grudnia 2016, 8:59   Crom3ll
Pewnie skuszę sie na grę choćby dla multi, ale mam póki co dziwne wrażenie, że w singlu robią space operowy klon inkwizycji... :(
piątek, 2 grudnia 2016, 20:38   LiOx
Byleby historia nie odstawała od poprzedników... Póki co z tego co widzę najtrudniej byłoby mi wybaczyć animacje twarzy i dziwny lip-sync... Gameplay obleci - byłem w stanie spędzić50h w No-Mans-Sky to jestem odporny ;-P No ale jeszcze ze 4 miechy do premiery...
piątek, 2 grudnia 2016, 20:19   naxster
"wszystko czego potrzebujesz musisz znaleźć, ukraść lub stworzyć. Twoje przetrwanie od tego zalezy" Nosz kunegunda zrobili z Mass Effecta far crya czy innego rusta... Co NMS zaśmierdział forsą to trzeba wpierniczać harvestowanie minerałków wszędzie?

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z