Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Mortal Kombat: Wiemy, kto wyreżyseruje filmowego reboota

Papkin sobota, 19 listopada 2016, 20:15 News

Nie jest to postać znana szerszej publiczności.

"Mortal Kombat" z 1995 roku to obraz kultowy, ale jego sequel, wydane na dwa lata później "Unicestwienie" (skąd złośliwie podebrałem zdjęcie do newsa), to jeden z najgorszych (jeśli nie najgorszy) film bazujący na grach wideo. Na Rotten Tomatoes zyskał on całe 3%, jego metakrytykowa średnia wynosi natomiast 11%. Nieźle natomiast poradzili sobie amatorzy odpowiedzialni za webserial "Legacy" (nad którym szerzej rozpisaliśmy się w tym miejscu).

Reboot tkwił w czyśćcu od 2011, przypominając o sobie raczej brzydko i okazjonalnie. Ale dwadzieścia lat po premierze "Unicestwienia", Warner wreszcie dał filmowcom zielone światło. Jak donosi Variety, za obraz odpowiedzialny będzie Australijczyk Simon McQuoid (znany z... cóż, bardzo dobrych i często nagradzanych spotów reklamowych). Reżyser dołącza tym samym do zaangażowanego w projekt scenarzysty Grega Russo (który wciąż czeka na swój pełnometrażowy debiut) oraz producenta Jamesa Wana (reżyser "Piły" oraz siódmych "Szybkich i wściekłych"). 

Pytanie do publiczności: czy oddanie marki w ręce młodych gniewnych to dobry pomysł?

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 20 listopada 2016, 2:40   Paladyn_Rage
Dzisiaj faktycznie ciężko oglądać, ale ja jako dzieciak miałem nielichą radochę. Bo na czym wtedy nam tak naprawdę zależało? Zobaczyć żywego człowieka w miarę dobrze odwzorowującego wizualnie postać, kilka ciosów znanych z gry, może jakieś okrzyki i szlus. Nie wspominając o tym, że w dyskusji o najgorszych filmach na podstawie gier mam wrażenie, że jakoś wszystkim z głowy wyleciały reżyserskie wyczyny Uwe Bolla, które to filmy miały poza bolączkami Annihilation rażące wady techniczne.
niedziela, 20 listopada 2016, 2:35   Paladyn_Rage
Wszyscy strasznie demonizują Annihilation. Siur, character development to śmiech na sali, scenariusz napisany pod wpływem, podlany wyjątkowo jarmarcznymi dialogami (IT IZ GLORIOUS!), gra aktorska w stylu Power Rangers... ale z drugiej strony jaki był wtedy materiał źródłowy? Wiadomo było jak postacie wyglądają, było parę stron tekstu, które w grach służyły za fabułę, odrobina z instrukcji i tyel. Biorąc pod uwagę punkt wyjścia nie była to aż taka wielka tragedia. Podobnie jak Street Fighter.
niedziela, 20 listopada 2016, 0:18   Tesu
Jesli bedzie lepsze od MK Annihilation, to z przyjemnoscia obejrze. Natomiast jesli bedzie gorsze, to... tez z przyjemnoscia obejrze, bo trzeba miec wielki talent, zeby zrobic cos od Unicestwienia gorszego.
niedziela, 20 listopada 2016, 0:14   Paladyn_Rage
Do cholery, Papkin! Bardziej stepować wokół informacji, którą szczułeś w zajawce się nie dało? Przecież komercyjnie liczą się dla was kliknięcia, a nie czas, który czytelnik zmuszony jest wodzić po tekście! Weź się w garść człowieku! Co do samej wiadomości to w sumie... nieźle. Miałem raczej mieszane uczucia względem Legacy, które raz wychodziło nieźle (odcinki z Sub-Zero, Scorpionem), a raz wyjątkowo wręcz słabo (Mileena, Kitana). Dziwi mnie jednak, że dopiero teraz, grubo po premierze MKX się za to biorą.
sobota, 19 listopada 2016, 21:35   CzlowiekKukurydza
@Wcogram Dokładnie. Sami wiedzą, że albo zatańczą tak jak im studio zagra albo zostaną wymienieni na kogoś bardziej 'układnego' i stracą szansę na przyklejenie swojego nazwiska do czegoś większego niż reklama L'Oreal.
sobota, 19 listopada 2016, 21:07   Wcogram
Jakich młodych gniewnych. Nikt nie chciał tego ruszyć, to wzięli kogokolwiek aby dał się sterować producentom.
sobota, 19 listopada 2016, 20:40   rumbur
Gorsi od Abramsa na pewno nie będą, więc dajmy im szanse. Rotten Tomatoes z tymi ich wskaźnikami to mogą się iść jelenić na zieloną trawkę. Już nawet metacritic jest bardziej obiektywny. Zresztą sami żeście napisali w którymś numerze CD-Action o systemie liczenia na metacriticu.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z