11
23.10.2016, 11:24Lektura na 1 minutę

The Order: 1886 ma przyszłość

Shooter Interaktywny film był dopiero początkiem.


Mateusz Witczak

Nim Ready at Dawn zaatakowało The Order: 1886, Amerykanie słynęli z przeszczepiania marki God of War na konsole przenośne. A choć tytuł, mówiąc delikatnie, furory nie zrobił, finalnie okazując się nieznośnie krótki i przewidywalny, marka The Order wydaje się mieć przed sobą długą przyszłość. Tak przynajmniej sugeruje dyrektor kreatywny studia, Ru Weerasuriya, który zagadnięty o to, co dalej, w wywiadzie dla Game Informera podzielił się z graczami następującą konstatacją:


Najlepszą drogą, by odpowiedzieć na to pytanie bez dawania czegokolwiek... Jak to powiedzieć... Czy jest przyszłość? Tak. Ta marka ma przyszłość. (...)  Skoro graliście, to wiecie, że jest tu większa historia. Makrohistoria, która płynie, ta marka jest większa niż małe opowieści, które stworzyliśmy. Definitywnie są tu podstawy do czegoś nowego.


Jeśliście ciekawi, czym zajmował się developer od premiery produkcji, polecam wsłuchać się w całość rozmowy.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze