Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Alice VR: Czytała Krystyna Czubówna [WIDEO]

Cross poniedziałek, 17 października 2016, 14:59 News

Polski remiks carollowskiej Alicji w konwencji science-fiction doczekał się znanej lektorki.

Alice VR pojawi się na Steamie już 27 października. Tymczasem wydawcy z firmy Klabater zdradzili właśnie, że kluczowa rola w polskiej wersji gry (jak wskazuje tytuł, przygotowanej z myślą o wirtualnej rzeczywistości) przypadnie Krystynie Czubównie. Słynna lektorka i prezenterka podłoży głos pod postać Kier(*), sztucznej inteligencji służącej nam za przewodnika po obcej, opuszczonej planecie. Próbkę jej zdolności – choć jakoś wątpię, byście takowej szczególnie potrzebowali – możecie zbadać poniżej.

(*) Tu wstawcie dowolny żart na temat zbieżności ksywek z pewną panią redaktor.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 17 października 2016, 20:41   Spielerek
I takie tutoriale moge przechodzić:)
poniedziałek, 17 października 2016, 17:42   pfiutek1
a obrazek mi przypomina No mans land
poniedziałek, 17 października 2016, 16:16   Jano900
Chyba druga gra z polskim dubbingiem który nie jest do niczego, a nawet jest dobry.
poniedziałek, 17 października 2016, 16:01   Pecetowiec
Krystyna Czubówna rządzi!
poniedziałek, 17 października 2016, 15:57   Tesu
Czekam!

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
1

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z