Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITQuantum Break działa płynniej na Steamie niż na Windows Store? [WIDEO]

Cross sobota, 1 października 2016, 11:43 News

Wersja gry na Steama (DX11) według badań Digital Foundry działa znacznie lepiej niż oparty na DX12 port z Windows Store.

Posiadacze kart Nvidii grający w Quantum Break na Steamie mogą zatem liczyć na 33% więcej klatek na sekundę niż w wersji na Windows Store. Szkoda, że użytkownicy kart AMD nie powinni liczyć na podobny zysk.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 2 października 2016, 23:33   scotch83
Taa... forsowana przez MS doktryna EEE w akcji, czyli śmiech na sali - co sobie założa, to wyjdzie im na odwrót :) Z taką optymalizacją gier chodzących w tym ich sklepie, to nic dziwnego że mają śladowy udział w rynku e-sklepów treści cyfrowych - a w efekcie Gaben dalej robi co chce :/ Być może programiści ogarną dx12 za 3-4 lata i gry będą wtedy lepiej działać niż na 11-stce, ale póki co to mizerniutko to wygląda. Miał być hit, a wyszła jak zwykle kiszka - ale to w końcu MS, nic nowego ;)
niedziela, 2 października 2016, 23:01   Krax
aleksdraven nie ma takiej informacji w sieci... żadne oficjalne źródło nie potwierdza tego. Jest multum info że dx 12 przyniesie wzrost ale nigdzie niema informacji że nowy update dla systemu konsoli wprowadza obsługę dx. Konradzinski tak dx 12 może pracować na wszystkich wątkach a dx 11 był praktycznie jedno wątkowy(sterownik). o nie tak że gpu amd ma lepiej w dx 12... karty amd przestały w 12 zwalniać w wysokich rozdzielczościach( ->narzut sterownika).
niedziela, 2 października 2016, 22:20   Konradzinski
A czy ktorykolwiek nowy DirectX przyniosl wzrost wydajnosci.
niedziela, 2 października 2016, 21:11   makkoj
im wyższa wer. dx tym bardziej skopana optymalizacja i większa zasobożerność, wiele lat temu w gierce (chyba "sin episode1" u kumpla) do wyboru był dx 7, 8 ,9 no i przy dx7 nawet w max detalach chodziła płynnie a przy dx 9 mimo iż wyglądała tak samo, już wolniej
sobota, 1 października 2016, 22:28   2real4game
@Wcogram
I dlatego gry, które po premierze otrzymują patche z obsługą dxa 12 działają w większej liczbie klatek niż z 11ką.
sobota, 1 października 2016, 21:56   RaiL
@KejmilxD Nie do końca błędne stwierdzenie, bo w filmiku masz też jasno powiedziane, że wersja Steamowa zlikwidowała wszystkie te spadki płynności, przycinki, itd. które w wersji WinStore dalej występują, i nigdy nie będą naprawione.
sobota, 1 października 2016, 17:17   Wcogram
A dlaczego miał by gorzej działać? DX 12 bardziej obciąża system.
sobota, 1 października 2016, 16:49   aleksdraven
@Dantes-akurat Xone ma dx12
sobota, 1 października 2016, 15:59   Dantes
Co tu dużo mówić słabe jakościowy czy nie zoptymalizowane port dla Pc obecnie zalewają rynek i mało który producent gier jest w stanie dobrze opanować DX12 więc DX11 jest bardziej sensownym wyborem i łatwiejszym do programowani a zachowania Microsoft nigdy nie rozumiem dlaczego tak miesza w branży w ramach wyjaśnienia: Win 7 korzysta z DX11, Win 8 korzysta z DX11.1, Win 8.1 korzysta z DX11.2, Xone korzysta z 11.X a Win 10 korzysta z DX12 czy nie lepiej postawić na jeden standard DX11 =/
sobota, 1 października 2016, 15:30   NieJestemzPolskiPL
@Krax Musiał być na DX12, bo: po pierwsze inaczej radeony były by pod geforcami, po drugie dopiero na DX11 nvidia dostała boosta przez 'optymalizacje' sterowników.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Twórcy Maksa Payne´a i Alana Wake´a porzucają tworzenie wyłącznie singlowych gier wysokobudżetowych

News
wtorek, 16 stycznia 2018

tworcy-maksa-paynea-i-alana-wakea-porzucaja-tworzenie-wylacznie-singlowych-gier-wysokobudzetowych Jak twierdzą, te stały się dziesięciokrotnie droższe w produkcji.

Komentarzy:
44

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z