Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Dawn of War III: Poznaj moich Eldarów [WIDEO] [GALERIA]

Papkin sobota, 24 września 2016, 12:21 News
PC

Duet Sega & Relic zaprezentował nam właśnie jedną z trzech (obok orków i space marines) grywalnych frakcji.

Kluczem do zwycięstwa będzie dla Eldarów klasyczny hit & run, w którego stosowaniu pomogą portale transportujące oddziały na pole bitwy. W razie potrzeby wykorzystamy też zdolność Eldritch Storm, falę energii spowalniającą wrogie formacje i zadającą obrażenia od elektryczności.

W szeregach frakcji znajdziemy m.in. Banshee (ich krzyk spowolni wrogie jednostki), Żniwiarzy (ciężkozbrojną jednostkę do walki na dystans) i Rangerów (jak sama nazwa wskazuje specjalizujących się w zwiadzie).

Te i inne (Dire Avengers, Shadow Spectres, Fire Prism) oddziały możecie dostrzec na świeżutkim gameplayu, podczas którego przygrywać Wam będzie soundtrack zaczerpnięty z klasycznej Tibii.

 

A jeśli nie dość Wam Eldarów - twórcy zaprezentowali także garść screenów.

 




 

Gra zadebiutuje w przyszłym roku. Całkiem niedawno dostaliśmy godzinny gameplay, do którego szczególnie zainteresowanych tematem niniejszym odsyłam.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 25 września 2016, 22:06   CzlowiekKukurydza
@Nemesis753159 Może i racja. Kiedyś trzeba było grać tygodniami żeby nie dostać miazgi na multi, a do tego i tak była daleka droga do wygrywania. A dzisiejszy gracz potrzebuje wodotrysków i to najlepiej aktywowanych w jakiś prosty sposób. No cóż. 'Postęp'.
niedziela, 25 września 2016, 17:52   Nemesis753159
@CzlowiekKukurydza Bo gry AAA pokroju SC są mało atrakcyjne w dzisiejszych czasach. Te czasy zawojował Multiplayer, Statystki i Rangi, a to w strategiach wymaga mnóstwa czasu i pracy żeby osiągnąć. Ludzie chcą grać Turniejowo najmniejszym kosztem i wkładem pracy, czyli gry pokroju League of Legends. Myślisz że czemu bijatyki mimo że są najczystszą formą turniejową i wymagają niesamowitych czasów włożonych w treningi, nadal są najmniej znane i lubiane? Bo właśnie wymagają tego czasu i wkładu poświęconego.
niedziela, 25 września 2016, 12:32   CzlowiekKukurydza
@Shaddon Jasne, że wszystko musi ewoluować albo zginąć - nawet formuła ciągle tego samego w serii TES już zaczęła się wyczerpywać. Ale skoro nadal istnieją gry w 'starych klimatach' jak CS:GO, na horyzoncie widać UT4, nowego Quake któremu bliżej do korzeni niż do CoDa, jest Doom, to dlaczego nie ma sensownej alternatywy AAA dla takiego SC2, a jak będzie to pewnie od Blizzarda? Na świecie dalej są miliony fanów 'starej' mechaniki. Gdzie jakiś Dune albo nowe IP?
niedziela, 25 września 2016, 10:25   Nemesis753159
Popieram @Shaddona. Każdy gatunek musiał przejść swoją ewolucje. Stary turowy combat z Final Fantasy VII, w Remake musiał zostać zastąpiony zewoluowanym systemem wykorzystanym w Kingdom Hearts czy Final Fantasy XV. Czy to źle? Absolutnie nie. Może stary system jest nostalgiczny, ale nowy nie zmienia założenia tak bardzo, a zyskuje na efektowności i szybkości. Tak samo dzieje się teraz z DoW3. Przejrzysty interfejs i bohaterowie rodem z MOBA nie jest niczym złym, a dodaje nowego smaku. W W3 też byli herosi.
niedziela, 25 września 2016, 1:11   NomadP
PURGE THE UNCLEAN!
niedziela, 25 września 2016, 0:24   Shaddon
@CzlowiekKukurydza
Ano dlatego, że RTS-y jako gatunek musiały poddać się ewolucji albo całkowicie zniknąć. Historia pokazała, że kopiowanie w nieskończoność rozwiązań z Warcrafta i serii C&C to droga donikąd. Śmiem twierdzić, że Creative Assembly i Relic właśnie to dwie z ostatnich firm, które w porę to zrozumiały. Uważam też, że Relicowi należy się absolutny szacunek - ich Company of Heroes to strategia, moim zdaniem, doskonała i wierzę, że również przy Dawn of War 3 nie zawiodą.
sobota, 24 września 2016, 22:35   GolemDorfl
Morticia: [confronting Relic] You have gone too far. You have married Sega, you have destroyed Dawn of War spirit, you have taken it from us. All that I could forgive. But Relic...
Relic: What?
Morticia: ...pastels?
;)))
sobota, 24 września 2016, 20:08   Rymcio
Cieszy widok różnych broni na WK więc pewnie na imperial knightach będzie się dało też pokombinować. Troszkę te specjalne umiejętności martwią, dziwnie tak wyglądają. A poza tym to cud, miód, malina, nic tylko czekać na premierę.
sobota, 24 września 2016, 19:58   Lyzwa92
@BIsken - o wypraszam sobie, ja z fałszywym imperatorem nie mam nic wspólnego. Tylko chaos!
sobota, 24 września 2016, 19:23   CzlowiekKukurydza
@zanpaktou666 No właśnie. Gry z gatunku MOBA są bardzo popularne, więc dlaczego RTSy zamiast wypełniać niszę starają się być 'singlową MOBĄ' lub też MOBĄ z możliwością kontroli minionów. Jeśli chodzi o 'szybkie' RTSy to z jednej strony mamy SC2, z drugiej COH2 i długo, długo nic.
@JohnyGuliano Jak rzucisz trochę grosza ekstra to dostaniesz ich w dlc.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Dawn of War III się nie sprzedał, Relic przyznaje się do porażki...

News
czwartek, 8 lutego 2018

dawn-of-war-iii-sie-nie-sprzedal-relic-przyznaje-sie-do-porazki ...i porzuca swoje dziecko. Hmmmm... W zasadzie sprzedałem wam w tytule i we wstępie wszystko, nie bardzo jest zatem sens, byście zaszczycali newsa kliknięciem. Serio, znajdziecie tutaj wyłącznie obrzydliwy korporacyjny bełkot. Jeżeli jednak macie ochotę przeczytać, jak duży developer publicznie się kaja – kim jestem, by was powstrzymywać.

Komentarzy:
60

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z